Overijverige mod. Het halve topic bestaat uit #freeklaas posts, debiel.quote:
Ik mod het ook alleen maar om jou te irriteren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Overijverige mod. Het halve topic bestaat uit #freeklaas posts, debiel.
Met aanwezigheid van Yvonne, die zelfs die posts quote.
Vanaf nu mag #freeuser.
Dat is je gelukt, walgelijk varken!quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mod het ook alleen maar om jou te irriteren.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is je gelukt, walgelijk varken!
#voesmad.
jong?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Vanochtend even langs de huisarts geweest. Ik ben gewoon een gezonde jonge man.
Gewoon even langsgegaan? Of watquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Heb je nog steeds last van hartkloppingen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
mwa dat is net zoiets als met je auto naar de fietsenmaker gaan, veel verder dan kijken of er druk in de banden zit is het nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ja, jong, met je vieze babyface.quote:
quote:
Vorige week last van hartkloppingen, contact opgenomen en ze wouden toch even bloeddruk meten voor de zekerheid.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je nog steeds last van hartkloppingen?
Rook je?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, jong, met je vieze babyface.
[..]
[..]
Vorige week last van hartkloppingen, contact opgenomen en ze wouden toch even bloeddruk meten voor de zekerheid.
ik ook, heel vervelend want ik leef nogquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:28 schreef fetX het volgende:
Al jaren last van hartkloppingen op z’n tijd. Heel vervelend, maar ik leef nog
Ik had er geen ervaringen mee dus ik schrok wel een beetje (klein beetje maar).quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:28 schreef fetX het volgende:
Al jaren last van hartkloppingen op z’n tijd. Heel vervelend, maar ik leef nog
😂 weer opgestaanquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ook, heel vervelend want ik leef nog
Vanavond tijdens de wedstrijd zal je hart ook wel sneller kloppen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik had er geen ervaringen mee dus ik schrok wel een beetje (klein beetje maar).
Dat snap ik, had ik ook. Als je eenmaal weet wat het is/hoe het voelt en hoe je er mee om kunt gaan is het prima om mee te leven.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik had er geen ervaringen mee dus ik schrok wel een beetje (klein beetje maar).
toen ben ik ook ongeveer gestopt met rokenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:35 schreef onlogisch het volgende:
Dit jaar 10 jaar
Beste beslissing uit mijn leven
En de beslissing om Switch-vrienden te worden met mij dan?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:35 schreef onlogisch het volgende:
Dit jaar 10 jaar
En nu?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:38 schreef Saind het volgende:
Ik heb vorig weekend voor het eerst in anderhalf jaar een hijs tabak genomen
had me niet gerealiseerd dat die hommo z'n joints met tabak draaide
netjesquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:35 schreef onlogisch het volgende:
Dit jaar 10 jaar
Die staat zeker in de top 5 makkerquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
En de beslissing om Switch-vrienden te worden met mij dan?
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Dat zou wel érg verstandig zijn.
Wie is er begonnen met Xinomie?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die staat zeker in de top 5 makker(Net achter mijn besluit een innige vriendschap aan te gaan met Benji en de aanschaf van een Xinomie)
Dit weet je best, je zoekt gewoon een reden om GGMM een veer in zijn reet te steken. Wat enorm eng van je dit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wie is er begonnen met Xinomie?
Dat vind ik echt een geweldig persoon, want ik moet elke keer nog glimlachen als ik zie dat iemand Xinomie gebruikt.
Je bent zelf zwaar.quote:
Dat was ik maat!quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wie is er begonnen met Xinomie?
Dat vind ik echt een geweldig persoon, want ik moet elke keer nog glimlachen als ik zie dat iemand Xinomie gebruikt.
Nee ouwe reus.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit weet je best, je zoekt gewoon een reden om GGMM een veer in zijn reet te steken. Wat enorm eng van je dit.
Jezus man, dat is wel een beetje veel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik rookte 1,5 pakje Marlboro per dag
En dat met zo'n stressvolle baan, netjes hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Marlboroquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had je niks te doen ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
mag jij niet roken op kantoor? wat raar zegquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je niks te doen ofzo?
Zelfs toen ik rookte rookte ik het laatste halfjaar maar 3 á 4 sigaretten op een dag.
Hoe krijg je in godsnaam 1,5 pakje weg op een dag.
onlogisch werkt in een magazijn, die staat de hele dag tegen een muur te paffen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs toen ik rookte rookte ik het laatste halfjaar maar 3 á 4 sigaretten op een dag.
gauloises heb ik ook nog wel eens geproefd, die leken vrij puurquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Marlboro
Ik rookte 5 of 6 van die pakjes blauwe Gauloises met 37 peuken per week
Marlboro is voor mensen met een nektasje
Gewoon een beetje doorrokenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso de lekkerste peukenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
gauloises heb ik ook nog wel eens geproefd, die leken vrij puur
goed bord man.quote:
Mosterd van de Ster uit België, aanraderquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
hmm..
Nou ja, als jij er maar van geniet.
hoeveel dozen teringbende heb je al verzameld?quote:
ziet er niet uit als echt riet.quote:
Ja veelquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoeveel dozen teringbende heb je al verzameld?
Nee, ook dit is 'verzoek-Charlotte-weg-te-gaan-ochtend'quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:53 schreef Charlotte3 het volgende:
is dit de 'verzoek-Saind-om-pics-ochtend'?
Sainds reactie toen jij het topic binnenkwam.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wat ligt daar rechts voor een zure plek?
quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sainds reactie toen jij het topic binnenkwam.
[..]
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:53 schreef napoleonfour het volgende:
Heb je ook pics van je keuken @:saind?
Nog meer?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:56 schreef Saind het volgende:
Nog maar een weekje
Denk de tent maar eens flink afbreken dit weekend
poetsen, krengquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:57 schreef Charlotte3 het volgende:
Mijn handen kriebelen als ik dit zie...
Ben het aan het kijken, nu ergens einde seizoen 7quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |