😂 weer opgestaanquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ook, heel vervelend want ik leef nog
Vanavond tijdens de wedstrijd zal je hart ook wel sneller kloppen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik had er geen ervaringen mee dus ik schrok wel een beetje (klein beetje maar).
Dat snap ik, had ik ook. Als je eenmaal weet wat het is/hoe het voelt en hoe je er mee om kunt gaan is het prima om mee te leven.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik had er geen ervaringen mee dus ik schrok wel een beetje (klein beetje maar).
toen ben ik ook ongeveer gestopt met rokenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:35 schreef onlogisch het volgende:
Dit jaar 10 jaar
Beste beslissing uit mijn leven
En de beslissing om Switch-vrienden te worden met mij dan?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:35 schreef onlogisch het volgende:
Dit jaar 10 jaar
En nu?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:38 schreef Saind het volgende:
Ik heb vorig weekend voor het eerst in anderhalf jaar een hijs tabak genomen
had me niet gerealiseerd dat die hommo z'n joints met tabak draaide
netjesquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:35 schreef onlogisch het volgende:
Dit jaar 10 jaar
Die staat zeker in de top 5 makkerquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
En de beslissing om Switch-vrienden te worden met mij dan?
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Dat zou wel érg verstandig zijn.
Wie is er begonnen met Xinomie?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die staat zeker in de top 5 makker(Net achter mijn besluit een innige vriendschap aan te gaan met Benji en de aanschaf van een Xinomie)
Dit weet je best, je zoekt gewoon een reden om GGMM een veer in zijn reet te steken. Wat enorm eng van je dit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wie is er begonnen met Xinomie?
Dat vind ik echt een geweldig persoon, want ik moet elke keer nog glimlachen als ik zie dat iemand Xinomie gebruikt.
Je bent zelf zwaar.quote:
Dat was ik maat!quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wie is er begonnen met Xinomie?
Dat vind ik echt een geweldig persoon, want ik moet elke keer nog glimlachen als ik zie dat iemand Xinomie gebruikt.
Nee ouwe reus.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit weet je best, je zoekt gewoon een reden om GGMM een veer in zijn reet te steken. Wat enorm eng van je dit.
Jezus man, dat is wel een beetje veel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik rookte 1,5 pakje Marlboro per dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |