Overijverige mod. Het halve topic bestaat uit #freeklaas posts, debiel.quote:
Ik mod het ook alleen maar om jou te irriteren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Overijverige mod. Het halve topic bestaat uit #freeklaas posts, debiel.
Met aanwezigheid van Yvonne, die zelfs die posts quote.
Vanaf nu mag #freeuser.
Dat is je gelukt, walgelijk varken!quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mod het ook alleen maar om jou te irriteren.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 07:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is je gelukt, walgelijk varken!
#voesmad.
jong?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Vanochtend even langs de huisarts geweest. Ik ben gewoon een gezonde jonge man.
Gewoon even langsgegaan? Of watquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Heb je nog steeds last van hartkloppingen?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
mwa dat is net zoiets als met je auto naar de fietsenmaker gaan, veel verder dan kijken of er druk in de banden zit is het nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ja, jong, met je vieze babyface.quote:
quote:
Vorige week last van hartkloppingen, contact opgenomen en ze wouden toch even bloeddruk meten voor de zekerheid.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je nog steeds last van hartkloppingen?
Rook je?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, jong, met je vieze babyface.
[..]
[..]
Vorige week last van hartkloppingen, contact opgenomen en ze wouden toch even bloeddruk meten voor de zekerheid.
ik ook, heel vervelend want ik leef nogquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:28 schreef fetX het volgende:
Al jaren last van hartkloppingen op z’n tijd. Heel vervelend, maar ik leef nog
Ik had er geen ervaringen mee dus ik schrok wel een beetje (klein beetje maar).quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:28 schreef fetX het volgende:
Al jaren last van hartkloppingen op z’n tijd. Heel vervelend, maar ik leef nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |