En dat met zo'n stressvolle baan, netjes hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik rookte 1,5 pakje Marlboro per dag
Marlboroquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Had je niks te doen ofzo?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
mag jij niet roken op kantoor? wat raar zegquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je niks te doen ofzo?
Zelfs toen ik rookte rookte ik het laatste halfjaar maar 3 á 4 sigaretten op een dag.
Hoe krijg je in godsnaam 1,5 pakje weg op een dag.
onlogisch werkt in een magazijn, die staat de hele dag tegen een muur te paffen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs toen ik rookte rookte ik het laatste halfjaar maar 3 á 4 sigaretten op een dag.
gauloises heb ik ook nog wel eens geproefd, die leken vrij puurquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Marlboro
Ik rookte 5 of 6 van die pakjes blauwe Gauloises met 37 peuken per week
Marlboro is voor mensen met een nektasje
Gewoon een beetje doorrokenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso de lekkerste peukenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
gauloises heb ik ook nog wel eens geproefd, die leken vrij puur
goed bord man.quote:
Mosterd van de Ster uit België, aanraderquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
hmm..
Nou ja, als jij er maar van geniet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |