Morty is toch ook de naam van die vliegende kip van de uitslaper?quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:00 schreef JanCees het volgende:
gisteren werd mij rick en morty aangeraden als serie
blijkt dat een tekenfilm te zijn
Als je je zin met een punt afsluit terwijl het laatste woord een mention is dan werkt het niet.quote:
Echt een kinderachtige kutserie voor kinderen en debielen ja.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:00 schreef JanCees het volgende:
gisteren werd mij rick en morty aangeraden als serie
blijkt dat een tekenfilm te zijn
Dom varken.quote:
Bedankt. Het viel me inderdaad opquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je je zin met een punt afsluit terwijl het laatste woord een mention is dan werkt het niet.
En zelfs als je edit krijgt de persoon geen melding.
Dit ter info.
Bedankt @ggmm. Ik heb weer wat geleerd van @GGMM , goede jongen is het ook. Zoals je ziet kan je ook niet dubbel mentionen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je je zin met een punt afsluit terwijl het laatste woord een mention is dan werkt het niet.
En zelfs als je edit krijgt de persoon geen melding.
Dit ter info.
Dat is niet te fixen, omdat usernames een punt kunnen bevatten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt. Het viel me inderdaad op
Hopelijk fixed @:Danny dat.
jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:03 schreef Charlotte3 het volgende:
Hoe ziet jullie dag eruit vandaag?
24 uur duurt iequote:Op woensdag 27 februari 2019 10:03 schreef Charlotte3 het volgende:
Hoe ziet jullie dag eruit vandaag?
Nee, dat fix ik niet want het is opzettelijk. Er zijn users die dezelfde nick hebben, maar de een heeft een punt aan het eind, de ander niet. Er is op dat moment geen enkele manier om te beoordelen welke user bedoeld wordt. Als je @:Danny. tikt krijgt user Danny. (met punt) dus een notificatie. Dat is eigenlijk dus iets dat je zelf in de gaten moet houden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
fixtquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is voorlopig even de laatste kans met mooi weer, dus geniet er van.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:04 schreef Tarado het volgende:
ik wil vanmiddag wel een terrasje pakken
Bedankt voor deze waardevolle uitleg.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
24 uur duurt ie
eerst komt de zon op
die draait dan
en gaat weer onder
dan is de dag weer voorbij
daaromquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is voorlopig even de laatste kans met mooi weer, dus geniet er van.
Ik heb Scrummie3.0 al aangemaakt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
In 1 topic van de leukste SC-reeks van FOK! admin @:Danny en admin @:Yvonne aanwezig. Er is iets aan de hand, ik voel het.
Het einde is nabij.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
In 1 topic van de leukste SC-reeks van FOK! admin @:Danny en admin @:Yvonne aanwezig. Er is iets aan de hand, ik voel het.
Ja. Zie mijn traktquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:16 schreef JanCees het volgende:
@:danny heb je Green Book al gezien?
Heb je serieus bijna 12 uur op de bank gezeten en films/series gekeken?quote:
Blackkklansman was nog van de dag ervoor. Die was om 0:22 afgelopen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb je serieus bijna 12 uur op de bank gezeten en films/series gekeken?
Mooi dat provocatieve posts als ''Niet gelezen'' voortaan met pek en veren worden gemodereerdquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:23 schreef Danny het volgende:
[..]
staat in het hoekje in mijn plaatje. Een dikke 9 dus.
Pek en veren is wat overdreven, maar het voegt helemaal niets toe en eigenlijk verziekt het de meeste topics.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mooi dat provocatieve posts als ''Niet gelezen'' voortaan met pek en veren worden gemodereerd.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Pek en veren is wat overdreven, maar het voegt helemaal niets toe en eigenlijk verziekt het de meeste topics.
Ik hoop niet dat moderators Onlogisch en GGMM nieuwe manieren vinden om de sfeer te verzieken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:25 schreef Danny het volgende:
[..]
Pek en veren is wat overdreven, maar het voegt helemaal niets toe en eigenlijk verziekt het de meeste topics.
SNITCHquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat moderators Onlogisch en GGMM nieuwe manieren vinden om de sfeer te verzieken.
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0
Zo dan, karaktermoordquote:Op woensdag 27 februari 2019 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat moderators Onlogisch en GGMM nieuwe manieren vinden om de sfeer te verzieken.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |