Klaas is geen actquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind klaas oprecht een grappige act
Het is een zeer trieste zaak, maargoed dat krijg je met mods zonder ruggengraat @GGMM @onlogisch @Jojoortjequote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:09 schreef Tjacka het volgende:
Maar dat soort debielen maken toch gewoon dit forum lol. Ik snap niet waarom je zo´n klaas een ban zou geven.
Hard gelachen toen om zijn betoog over de groene pijltjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind klaas oprecht een grappige act
@drizzt_dourdenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is een zeer trieste zaak, maargoed dat krijg je met mods zonder ruggengraat @:GGMM @:Onlogisch @:Jojoortje
#freetong80quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:09 schreef Tjacka het volgende:
Maar dat soort debielen maken toch gewoon dit forum lol. Ik snap niet waarom je zo´n klaas een ban zou geven.
@Happelquote:
#okédangeenvblquote:
Vanaf nu moeten we in verleden tijd praten over klaas ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hard gelachen toen om zijn betoog over de groene pijltjes.
We kunnen nog met hem praten in de ONZ-SCquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vanaf nu moeten we in verleden tijd praten over klaas ja.
hij heeft vooralsnog niets van zich laten horen daarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kunnen nog met hem praten in de ONZ-SC
Oman?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:16 schreef Doublepain het volgende:
We leven toch niet in een Aziatisch land ofwat
Dat komt omdat we hem probeerden te lokken toen zijn internetuurtje was afgelopen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij heeft vooralsnog niets van zich laten horen daar
Nee dat is Argentinië.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hebben die ook een nazi regime?
Oman ook Doublepain.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Argentinie is een mooi land Yvonne
Rokjes dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een land waar mannen nog in jurken lopen is niet mooi Yvonne
Dit?quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom zou het zonder niet mogen
you do you
Schotse traditie, die dragen dat niet elke dagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |