SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Arme Griekquote:Op maandag 28 januari 2019 21:25 schreef Greys het volgende:
M'n Griek is knettermank al sinds vorige week. Net nu het veld eindelijk bijna klaar is. Ben al bij de DA geweest vrijdag, pijnstillers en ontstekingsremmers voor 5 dagen. Maar morgen is het 5 dagen en nog net zo mank als eerst.
ARGHHHHHHHH Ik haat het zo als ze iets hebben en niet kunnen zeggen wat dan. Woensdag foto's maken.
ja, echt heel erg ven.quote:
Sterker nog; ik hou best van hagel. Het geeft zo'n heerlijk geluid op de ramen en het dak en ziet er zo mooi uit als het uit de lucht komt vallen.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pokkenweer prima, maar liever niet als ik er doorheen moet
Glenn Faria had in de tussentijd al een nummer geschreven.quote:
Niet eens gewoon een moddereter?quote:Op maandag 28 januari 2019 21:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Lekker de onbewerkte versie quoten he, modereetertje van me.
Is dat nou dezelfde die van de zomer met die ontsteking liep?quote:Op maandag 28 januari 2019 21:25 schreef Greys het volgende:
M'n Griek is knettermank al sinds vorige week. Net nu het veld eindelijk bijna klaar is. Ben al bij de DA geweest vrijdag, pijnstillers en ontstekingsremmers voor 5 dagen. Maar morgen is het 5 dagen en nog net zo mank als eerst.
ARGHHHHHHHH Ik haat het zo als ze iets hebben en niet kunnen zeggen wat dan. Woensdag foto's maken.
Ja. Dat was april vorig jaar.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat nou dezelfde die van de zomer met die ontsteking liep?
Hoe dan ook, wens hem maar beterschap met veel van alles wat hij hebben wil.
Och, voor niks is het sowieso niet, zelfs al is er niks met het bot.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Dat was april vorig jaar.
Arme ziel. Waarschijnlijk heeft ie nu tijdens z'n debiele bokkesprongen in de sneeuw een spier enorm verrekt of gescheurd ofzo. M'n lompe gek. Ik word zo verdrietig van dieren die pijn hebben. Vooral omdat ie heel hard voor zichzelf is, dus hij geeft geen krimp als de dierenarts in z'n tenen en gewrichten knijpt enzo. Sterker nog, hij gaf haar likjes op haar hand. Dus dan wordt het lastig aanwijzen waar het zit. Maar ik wil toch foto's om zeker te weten dat er niks met een bot is. Als dat niet zo is, dan ben ik geruster op het eerdere plan van de DA om de Griek zo veel mogelijk rust te laten hebben en wat pijnstillers om z'n spier te laten helen. Maar toch ff zeker weten graag, dan maar een paar honderd euro misschien voor niks kwijt aan foto's maar ik kan hier slecht tegen qua bezorgdheid.
Dus voor iedereen die eraan denkt een hond te nemen, het is geweldig maar pas op voor je eigen hart want dat breekt als er iets met de hond is.
Oeh wat een schatjequote:Op maandag 28 januari 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Arme ziel. Waarschijnlijk heeft ie nu tijdens z'n debiele bokkesprongen in de sneeuw een spier enorm verrekt of gescheurd ofzo. M'n lompe gek. Ik word zo verdrietig van dieren die pijn hebben. Vooral omdat ie heel hard voor zichzelf is, dus hij geeft geen krimp als de dierenarts in z'n tenen en gewrichten knijpt enzo. Sterker nog, hij gaf haar likjes op haar hand.
Ik weet hetquote:Op maandag 28 januari 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus voor iedereen die eraan denkt een hond te nemen, het is geweldig maar pas op voor je eigen hart want dat breekt als er iets met de hond is.
Dit klinkt echt zo liefquote:Op maandag 28 januari 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral omdat ie heel hard voor zichzelf is, dus hij geeft geen krimp als de dierenarts in z'n tenen en gewrichten knijpt enzo. Sterker nog, hij gaf haar likjes op haar hand.
Ach arme Griek, nu maar hopen dat de foto's iets zeggen zodat er iets aan gedaan kan worden.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:25 schreef Greys het volgende:
Ach wat een lieverd, mijn Senna moest echt een muilkorf om (raakte helemaal in de stress ondanks kalmerend middel) toen er foto's gemaakt moesten worden. Maar wat je zegt over dat je hart breekt als er iets is dat herken ik zo.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Arme ziel. Waarschijnlijk heeft ie nu tijdens z'n debiele bokkesprongen in de sneeuw een spier enorm verrekt of gescheurd ofzo. M'n lompe gek. Ik word zo verdrietig van dieren die pijn hebben. Vooral omdat ie heel hard voor zichzelf is, dus hij geeft geen krimp als de dierenarts in z'n tenen en gewrichten knijpt enzo. Sterker nog, hij gaf haar likjes op haar hand. Dus dan wordt het lastig aanwijzen waar het zit. Maar ik wil toch foto's om zeker te weten dat er niks met een bot is. Als dat niet zo is, dan ben ik geruster op het eerdere plan van de DA om de Griek zo veel mogelijk rust te laten hebben en wat pijnstillers om z'n spier te laten helen. Maar toch ff zeker weten graag, dan maar een paar honderd euro misschien voor niks kwijt aan foto's maar ik kan hier slecht tegen qua bezorgdheid.
aww kusje voor de griek.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wow dit vind ik wel tofquote:Op dinsdag 29 januari 2019 08:35 schreef Em31 het volgende:
Pænda gaat voor Oostenrijk (dit is niet het nummer)
Dit was wel een geweldige plaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:20 schreef aarontje112 het volgende:
Voor Finland gaat DJ Darude. Je kunt hem kennen van dit nummer:
Wat een vrij grote hit was, maar toen was het wel 1999
En tijdens UK collectief een plaspauze. Er is geen moment meer om rustig te kijkenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:28 schreef Greys het volgende:
Darude, waarschijnlijk Sheppard, dat hosnummer van Spanje, het wordt in elk geval geen stilzit-ESF
Heb nu al medelijden met onze voeten tijdens EIC Ik denk dat ik maar een zitplek ga regelenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:28 schreef Greys het volgende:
Darude, waarschijnlijk Sheppard, dat hosnummer van Spanje, het wordt in elk geval geen stilzit-ESF
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:20 schreef aarontje112 het volgende:
Serieus wel in nu, de 90's.quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:10 schreef blackswangreen het volgende:
Ik ken Darude ook echt alleen van de Sandstorm-meme. Alsof Nederland DJ Jean stuurt ofzo.
In Nederland was het in 2000 een hit (gecheckt), maar ik snap je punt Daarna kwam de veel kleinere hit (met een beetje tekst dit keer)quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:20 schreef aarontje112 het volgende:
Een gele Viper.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Nederland was het in 2000 een hit (gecheckt), maar ik snap je punt Daarna kwam de veel kleinere hit (met een beetje tekst dit keer)
Ik heb wel verkeerd onthouden wat voor auto in die clip zat, blijkt. Ik dacht een Lamborghini, maar het is een Viper
Denk dat ik de enige ben in de SC die zich daar mee bezig houdt
Vipers Gele auto's die het kunnen hebbenquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat worden veel boze Nederlanders als Finland dit jaar gaat winnen
Ja, dat is al heel lang gaande. Ze heeft ook met Waylon een tattoo laten zetten.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:24 schreef Em31 het volgende:
Voor de DWDD-kijkers, de AVROTROS kan niet meer om die Emma Wortelboer heen zo als puntengever
Ja ze is wel echt fan, dat is wel leuk in ieder geval. Moest ook wel lachen toen ze daar stond te blowen stel je voorquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, dat is al heel lang gaande. Ze heeft ook met Waylon een tattoo laten zetten.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:51 schreef Dave het volgende:
Net in de Albert Heijn, was al aan de late kant, dus dacht ik, ik neem de kassa, da's sneller. Stond er zo'n dame voor me te flirten met de kassamedewerker, niet normaal, id's uitwisselen en zo, je kent het wel, heel klef, beetje complimentjes maken over leeftijd enzo.
Enfin, eindelijk klaar, wil ik m'n bier afrekenen, hoef ik niet m'n id te laten zien!!!!!
Geniet van je Spa Rood schat, je hebt 't verdiend.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:02 schreef Fred_B het volgende:
Ik was net in de Albert Heijn, stonden Momo en Dave voor me.
Stelletje zuipschuiten.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:58 schreef Greys het volgende:
https://twitter.com/RemyAMS/status/1089976590656815104?s=19
GIEREN
nou kramp in mijn kaak van het lachen😂😂😂quote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:58 schreef Greys het volgende:
GIEREN
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:02 schreef Fred_B het volgende:
Stelletje zuipschuiten.
ROFLOLquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:58 schreef Greys het volgende:
GIEREN
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:02 schreef Fred_B het volgende:
Stelletje zuipschuiten.
Ik had bijna verwacht dat er heel hard 'NEIN NEIN NEIN' onder gemondeerd wasquote:Op dinsdag 29 januari 2019 19:58 schreef Greys het volgende:
GIEREN
Ik heb je reactie even meegenomen naar het algemene topic (de SC, oftewel slowchat). Hier komen de meesten, dus krijg je mogelijk een beter antwoord op je vraag.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 20:00 schreef MMF93 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief zeg ! Ik ga mijn afstudeerdatum maar vast verplaatsen denk ik want ik ga hier veel te veel tijd doorbrengen . Vraag 1 alvast trouwens: Wat voor ESF evenementen zijn er in Nederland allemaal (buiten EIC dan)? Is daar een topic over? Duurt me altijd veeeeeel te lang die songfestival-loze periode van het jaar
Die uiteraard. Ik mis nog wel een ESF pubquiz overigensquote:
Oohhh dat zou ik wel willenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die uiteraard. Ik mis nog wel een ESF pubquiz overigens
Op SBS9 is ook een mooie film op met Robert Redford. Robert Redford Over uitstraling gesprokenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:21 schreef Greys het volgende:
Ik dacht 'even lekker filmpje kijken' en Interstellar is op tv. Zie alleen nu pas dat ie tot vijf over twaalf duurt. Begon om half negen. Wtf
Ik hoop eigenlijk al jaren dat Robert Redford en Jane Fonda op hun honderdste alsnog verkering krijgen. Jane is volgens mij al haar hele leven verliefd op die man.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Op SBS9 is ook een mooie film op met Robert Redford. Robert Redford Over uitstraling gesproken
Ohhh wauw jaaaaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie nietquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk al jaren dat Robert Redford en Jane Fonda op hun honderdste alsnog verkering krijgen. Jane is volgens mij al haar hele leven verliefd op die man.
Arme Henk die weer een hele avond ESF muziek moet aanhorenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Let’s make it happenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk al jaren dat Robert Redford en Jane Fonda op hun honderdste alsnog verkering krijgen. Jane is volgens mij al haar hele leven verliefd op die man.
Aaah dankje, handig!! En leuk gevonden dat j'aime la vliequote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb je reactie even meegenomen naar het algemene topic (de SC, oftewel slowchat). Hier komen de meesten, dus krijg je mogelijk een beter antwoord op je vraag.
Na een kleine zoektocht kwam ik deze nog tegen: J 'aime la Vlie op Vlieland.
Over Jane Fonda gesproken, heb je het nieuwste seizoen van Grace & Frankie al gezien?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een groepje van hier naar Eurovision in Concert. En soms in een kroeg in Rotterdam afspreken, laatst hebben we gesjoeld. Maar dat heeft dan niet heel veel met songfestival te maken. En sommige jaren keken we de halve finale daar ook op groot scherm!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:06 schreef MMF93 het volgende:
Dat klinkt leuk, wat voor meets houden jullie dan ??
Ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Over Jane Fonda gesproken, heb je het nieuwste seizoen van Grace & Frankie al gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Vanaf 1967quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk wat ze over hem zegt:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-12785720-a1571981
Nukkig..???quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk wat ze over hem zegt:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-12785720-a1571981
Reclamequote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:21 schreef Greys het volgende:
Ik dacht 'even lekker filmpje kijken' en Interstellar is op tv. Zie alleen nu pas dat ie tot vijf over twaalf duurt. Begon om half negen. Wtf
Wel een toffe film Toen ik de beschrijving las op tv dacht ik 'oh leuk, zo'n slechte rampenfilm' maar daarna zag ik de 8.7 op imdb en de cast enzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Reclame
Ik dacht dat hij ook op Netflix stond, maar dat is dus niet zo.
Ik was al aan het kijken op film.nl waar hij dan wel te zien is. Wilde hem namelijk ook wel zienquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel een toffe film Toen ik de beschrijving las op tv dacht ik 'oh leuk, zo'n slechte rampenfilm' maar daarna zag ik de 8.7 op imdb en de cast enzo.
Voor wat?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:58 schreef Perrin het volgende:
Fok! werd genoemd op Shownieuws zojuist.
Oh, vertel vertel!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:58 schreef Perrin het volgende:
Fok! werd genoemd op Shownieuws zojuist.
Over de inzending van Finland, dat iemand hier de tekst had uitgeschrevenquote:
Is dat zo ? De dundundun tekst?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Over de inzending van Finland, dat iemand hier de tekst had uitgeschreven
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.Mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Was dat niet Reddit Anyway hij noemde fok!quote:
quote:
Deze comment op de FP, gok ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Was dat niet Reddit Anyway hij noemde fok!
Ahhja dat moet 'm zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Deze comment op de FP, gok ik.
Darude vertegenwoordigt Finland op het ESF
Mocht je hem nog niet gezien hebben, kijk een keer 2012. Moet je wel de tijd voor hebben, want hij duurt best lang. Heerlijke onzinquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel een toffe film Toen ik de beschrijving las op tv dacht ik 'oh leuk, zo'n slechte rampenfilm' maar daarna zag ik de 8.7 op imdb en de cast enzo.
SPOILER: Echte spoilers over de filmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mocht je hem nog niet gezien hebben, kijk een keer 2012. Moet je wel de tijd voor hebben, want hij duurt best lang. Heerlijke onzinSPOILER: Echte spoilers over de filmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Mijn fietsband was 3 x lek in 2 weken tijd. Voorlopig wil ik geen lekquote:
Robert Redford draagt een pruik.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Op SBS9 is ook een mooie film op met Robert Redford. Robert Redford Over uitstraling gesproken
Sorry ato! Okay, geen lekken meer graag!quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:26 schreef ato het volgende:
[..]
Mijn fietsband was 3 x lek in 2 weken tijd. Voorlopig wil ik geen lek
Ja klopt, was een mooie man hoor. Maar je kan nu zien dat hij vergeefs probeert jong te blijven.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Robert Redford draagt een pruik.
Klinkt super gezellig!! Dan wel sjoelen met ESF muziek op de achtergrond of niet ?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een groepje van hier naar Eurovision in Concert. En soms in een kroeg in Rotterdam afspreken, laatst hebben we gesjoeld. Maar dat heeft dan niet heel veel met songfestival te maken. En sommige jaren keken we de halve finale daar ook op groot scherm!
Niet noodzakelijk. Tenzij het muzieksysteem gehackt wordt.quote:Op woensdag 30 januari 2019 09:59 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Klinkt super gezellig!! Dan wel sjoelen met ESF muziek op de achtergrond of niet ?
Soms! Er komen ook 'gewone' kroegbezoekers dus daar houden we beetje rekening mee.quote:Op woensdag 30 januari 2019 09:59 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Klinkt super gezellig!! Dan wel sjoelen met ESF muziek op de achtergrond of niet ?
Hier niet. Ik zag net drie voorzichtige vlokjes (waren eigenlijk nog te klein om vlokjes te heten) die al smolten voor ze op de grond terecht kwamen. Daarna ook meteen niks meer gezien.quote:Op woensdag 30 januari 2019 09:05 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen, de sneeuw komt hier alweer met bakken uit de lucht.
Dat hacken van het muzieksysteem moet geregeld kunnen worden toch .quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk. Tenzij het muzieksysteem gehackt wordt.
Aaaah oke, nee ik snap het. Alhoewel de 'gewone' kroegbezoekers misschien de ESF-muziek stiekem wel kunnen waarderen, of is die kans klein ? Erg leuk in ieder geval om bij elkaar te komen met mensen van hier!quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms! Er komen ook 'gewone' kroegbezoekers dus daar houden we beetje rekening mee.
Maar op de dag dat we er de halve finale kijken is het echt alleen maar esf muziek. Dan kondigt de kroegbaas dat ook vantevoren aan.
Tijdens het sjoelen heb ik zeker vijftien esf liedjes langs horen komen (als het er niet meer waren) en niemand heeft geklaagd. Dus op zo'n dag houden we gewoon beetje rekening met elkaar. De andere muziek was ook leuk. En het was op een zondagmiddag dus het volume was op standje laag.quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:11 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Aaaah oke, nee ik snap het. Alhoewel de 'gewone' kroegbezoekers misschien de ESF-muziek stiekem wel kunnen waarderen, of is die kans klein ? Erg leuk in ieder geval om bij elkaar te komen met mensen van hier!
Ik zie het al gebeuren dat we een geweldig nummer hebben, maar net Zweden dit jaar weer met een wereldhit aankomt zettenquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:47 schreef Greys het volgende:
Ik zat net ff te denken, er is Darude die meedoet, als Il Volo wint in Italië hebben ze kennelijk gezegd dat ze er toch hun tour voor willen afzeggen, de aanwijzingen dat Sergey meedoet voor Rusland zijn enorm sterk, ik gok dat Sheppard wint in Australië, die Franse deelnemer is een grote hype etc. Je weet straks van gekkigheid niet meer wat je moet gokken wie er wint.
En dan komt Duncan met een meesterlijk lied en terwijl alle grote honden vechten om het been sneakt het kleintje ermee vandoor.
Ooooooh wat leuk zeg. Klinkt als een goede sfeer! Kijken jullie allebei de halve finales eigenlijk daar of alleen degene waar NL in zit?quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Tijdens het sjoelen heb ik zeker vijftien esf liedjes langs horen komen (als het er niet meer waren) en niemand heeft geklaagd. Dus op zo'n dag houden we gewoon beetje rekening met elkaar. De andere muziek was ook leuk. En het was op een zondagmiddag dus het volume was op standje laag.
Als we er de halve finales kijken schalt het shalalie enzo wat harder
Oh hoe heb je ons eigenlijk gevonden? Dit forum?
Wat heeft dat met uitstraling te maken?quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 januari 2019 01:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Het is pulp, maar wel heerlijke pulpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mee eens.Ik gierde wel om de moeder van de bruid die eindelijk opkwam voor zichzelf tegen haar man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Vince. Look at me.
Shut... the fuck up.
Shut all the way the fuck up
until you reach the top of Shut Fuck Mountain where there are no more fuck-ups to shut."
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat zou ik erg leuk vinden!! Ik heb wel de traditie om de halve finale waar NL in zit en de finale samen met m'n vader te kijken . Dus ik weet niet of jullie de andere halve finale ook met mensen van hier kijken ?quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:08 schreef Aoibhin het volgende:
Het zou leuk zijn als je ook met ons komt kijken MMF93! Al ben je absoluut niet verplicht hoor.
Het is in ieder geval goed om te horen dat je je hier zo thuisvoelt. De sfeer hier is inderdaad heerlijk.
Neem je vader mee! Echt! Die gaat het daar geweldig vinden!quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:29 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dat zou ik erg leuk vinden!! Ik heb wel de traditie om de halve finale waar NL in zit en de finale samen met m'n vader te kijken . Dus ik weet niet of jullie de andere halve finale ook met mensen van hier kijken ?
Nee had je goed begrepen! Maar de DA heeft gisteren gebeld dat ze dat toch liever met een roesje doen, zodat ie in allerlei posities op de foto gezet kan worden, posities waarin de kans erg klein is dat een dier z'n poot stil houdt voor de foto. Dus wordt het vrijdagochtend half negen nuchter brengen. Had gisteravond wel het idee dat het ietsss beter ging maar dat kan ook puur door de pijnstillers komen dus de foto's laat ik gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:29 schreef Dave het volgende:
Hey Greys? Ging je vandaag foto's maken met de Griek, of had ik dat verkeerd begrepen? Al nieuws?
Ik kijk ook altijd samen met mijn moeder, maar even een jaartje iets anders is ook wel even leuk. Je kunt je vader ook gewoon meenemen naar de kroeg natuurlijk! Misschien neem ik mijn moeder ook wel mee; ligt eraan of ze die dag moet werken.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:29 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dat zou ik erg leuk vinden!! Ik heb wel de traditie om de halve finale waar NL in zit en de finale samen met m'n vader te kijken . Dus ik weet niet of jullie de andere halve finale ook met mensen van hier kijken ?
Jaaaaa neem je moeder ook mee! Die was ook zo leuk bij EIC! Misschien kan ze zelfs wel wat ruilen of vrij nemen als ze het nu al weet.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd samen met mijn moeder, maar even een jaartje iets anders is ook wel even leuk. Je kunt je vader ook gewoon meenemen naar de kroeg natuurlijk! Misschien neem ik mijn moeder ook wel mee; ligt eraan of ze die dag moet werken.
Dit dus. Het zou overal gaan sneeuwen volgens het nieuws. Nou, heb nog geen vlok gezien.quote:
Maar eerst maar ns tijdje meeposten. toch?quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa neem je moeder ook mee! Die was ook zo leuk bij EIC! Misschien kan ze zelfs wel wat ruilen of vrij nemen als ze het nu al weet.
Kan daar prima, tis zo gezellig daar voor iedereen.
Haha ja, sleep de vaders en moeders mee naar onze ESF-kroeg én naar dit forumquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar eerst maar ns tijdje meeposten. toch?
Ziet er echt leuk uit. Kunnen ze straks heerlijk losgaan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:15 schreef Greys het volgende:
Het hondenveld begint er al uit te zien als hondenveld!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De B's bespreken de vorderingen:
[ afbeelding ]
Ja! En er komt nog een heg rondom, zowel binnenkant hek als buitenkant. Dus dan zie je het gaas straks niet meer maar is het wel helemaal veilig ook voor kleine pups omdat het tot de grond dicht is.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ziet er echt leuk uit. Kunnen ze straks heerlijk losgaan.
Nice!quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:15 schreef Greys het volgende:
Het hondenveld begint er al uit te zien als hondenveld! De tunnel ligt er al
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit voor honden al!quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:15 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn dat het nu echt goed vordert! Ziet eruit als best nog een aardig veldje ook.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:15 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat leukquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:15 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:49 schreef Greys het volgende:
Neem je vader mee! Echt! Die gaat het daar geweldig vinden!
We kijken alleen de halve finale van NL daar. Sommigen komen van ver weg en we concentreren ons dus altijd op één avond.
Ja ik kan m natuurlijk ook gewoon meesleuren haha, wat leuk dat jullie dat voorstellen ook! Maar alleen de finale kijken met m kan natuurlijk ook. Wat leuk Aoibhin dat je samen met je moeder kijkt en dat ze ook meegaat naar EiC !quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kijk ook altijd samen met mijn moeder, maar even een jaartje iets anders is ook wel even leuk. Je kunt je vader ook gewoon meenemen naar de kroeg natuurlijk! Misschien neem ik mijn moeder ook wel mee; ligt eraan of ze die dag moet werken.
Nee hoor, jaren om gezeurd en gemaild en gebeld met de gemeente en nu hebben ze toegezegd om van m'n gezeur af te zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:08 schreef MMF93 het volgende:
En Greys beterschap voor je hond! Gaaf hondenveld hoor, helemaal zelf aan het maken?
Ik stem vóórquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:27 schreef Greys het volgende:
Nu we de avond weten dat NL moet op het ESF, zullen we er een echt geweldige ESF meet van maken? Krijg net een bericht van de kroegbaas dat ie er wel een tof event van wil maken. Met thema en aankleding, als we willen.
Aangezien we nog vier maanden de tijd hebben kunnen we er natuurlijk echt iets van maken, mensen hebben ruim tijd om eventueel vrij te vragen de volgende dag. We kunnen bv eind van de middag/begin avond daar al starten met gezellig esf-samenzijn en een buffetje voor weinig en leuke esf muziek en dan daarna samen op groot scherm kijken. Zo spannend is het dan!
Willen jullie eens meedenken over een eventueel thema? Of dat we bv qua thema wachten tot 'onze' songtitel bekend is?
Hahaha! Yvonne stuurde ook al een berichtje dat ze dan weer de beroemde chocotaart wil. Dus dat ga ik regelenquote:
Oh ja welkomquote:Op woensdag 30 januari 2019 15:29 schreef MMF93 het volgende:
[..]
16 mei he?quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha! Yvonne stuurde ook al een berichtje dat ze dan weer de beroemde chocotaart wil. Dus dat ga ik regelen
Nee, want dan zit ik hier alleen op het forum en ik vind dat juist zo gezellig met julliequote:Op woensdag 30 januari 2019 12:27 schreef Greys het volgende:
Nu we de avond weten dat NL moet op het ESF, zullen we er een echt geweldige ESF meet van maken? Krijg net een bericht van de kroegbaas dat ie er wel een tof event van wil maken. Met thema en aankleding, als we willen.
Aangezien we nog vier maanden de tijd hebben kunnen we er natuurlijk echt iets van maken, mensen hebben ruim tijd om eventueel vrij te vragen de volgende dag. We kunnen bv eind van de middag/begin avond daar al starten met gezellig esf-samenzijn en een buffetje voor weinig en leuke esf muziek en dan daarna samen op groot scherm kijken. Zo spannend is het dan!
Maar alle andere avonden zijn we er wel. En... HENK HEEFT WIFIquote:
Chocoladetaartquote:Op woensdag 30 januari 2019 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha! Yvonne stuurde ook al een berichtje dat ze dan weer de beroemde chocotaart wil. Dus dat ga ik regelen
Ja met allemaal stomme mensen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:59 schreef Greys het volgende:
En zelfs als iedereen hier van de SC naar de meet gaat is het druk zatttt hier die donderdag.
Ik ben ook op het forumquote:Op woensdag 30 januari 2019 18:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, want dan zit ik hier alleen op het forum en ik vind dat juist zo gezellig met jullie
quote:
Maar, maarr, maarrr ik hoorde iedereen over een marshmallow dessert dat goddelijk zou zijn, maar dan is het er straks weer nietquote:Op woensdag 30 januari 2019 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij moet dan de eer hoog houden.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, want dan zit ik hier alleen op het forum en ik vind dat juist zo gezellig met jullie
WIGquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als we het zo ruim vantevoren plannen als nu kunnen we toch zorgen dat er qua toetjes keuze is uit (iig) die twee.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Maar, maarr, maarrr ik hoorde iedereen over een marshmallow dessert dat goddelijk zou zijn, maar dan is het er straks weer niet
Was het maar zo'n feestquote:
Het zit jou ook echt niet mee zeg Hopelijk voel je je snel weer wat beterquote:Op donderdag 31 januari 2019 06:38 schreef ato het volgende:
Fuck, heb je alles gehad krijg je dat ook nog griep
Ik dacht dat het vandaag beter zou gaan, maar helaas nog niet.
Beterschap!quote:Op donderdag 31 januari 2019 06:38 schreef ato het volgende:
Beterschap Ato!quote:Op donderdag 31 januari 2019 06:38 schreef ato het volgende:
Beterschapquote:Op donderdag 31 januari 2019 06:38 schreef ato het volgende:
Dat dacht ik ook, wat ben ik met een pech jaar begonnen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 06:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zit jou ook echt niet mee zeg Hopelijk voel je je snel weer wat beter
Gisteren liep de achterbuurvrouw met Max buiten, dus mijn "stalken" heeft (voorlopig) wel geholpen. Fijn dat je het vraagt want ik zit er nog echt mee, denk er steeds aan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 19:18 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
hoe gaat het eigenlijk met het hondje van de buren van summer52
ach jee dat krijg je er dan ook nog bij, sterkte Ato🌹quote:Op donderdag 31 januari 2019 06:38 schreef ato het volgende:
Fijn! Voorlopig is hij geredquote:Op donderdag 31 januari 2019 08:29 schreef summer52 het volgende:
[..]
Gisteren liep de achterbuurvrouw met Max buiten, dus mijn "stalken" heeft (voorlopig) wel geholpen. Fijn dat je het vraagt want ik zit er nog echt mee, denk er steeds aan.
Ik reageer altijd wat laat omdat ik 's avonds zo min mogelijk c.q. helemaal niet op de PC zit.
Ik val altijd wel gelijk in slaap, maar na een poosje wordt ik dan weer wakker. En ik moet 's avonds geen laptop open doen en tussen half 11 en 11 uur naar bed gaan, heel saai allemaal maar het is nu eenmaal niet anders. Maar ik gebruik nu wel de 4-7-8 methode, en dat helpt wel iets (in ieder geval helpt het wel tegen piekeren want je bent zo bezig met tellen ) En hoe gaat het met jou?quote:Op donderdag 31 januari 2019 08:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Fijn! Voorlopig is hij gered
Dat snap ik, geeft toch niks! Slaap je al beter?
Saai werkt gewoon, denk ik (RRR)quote:Op donderdag 31 januari 2019 08:50 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik val altijd wel gelijk in slaap, maar na een poosje wordt ik dan weer wakker. En ik moet 's avonds geen laptop open doen en tussen half 11 en 11 uur naar bed gaan, heel saai allemaal maar het is nu eenmaal niet anders. Maar ik gebruik nu wel de 4-7-8 methode, en dat helpt wel iets (in ieder geval helpt het wel tegen piekeren want je bent zo bezig met tellen ) En hoe gaat het met jou?
Gelukkig werkt de medicatie, fijn voor je! En nu ook maar hopen dat het bloedprikken het goede nieuws geeft zodat jullie een hond kunnen verwelkomenquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Saai werkt gewoon, denk ik (RRR)
Ik moet ook op tijd naar bed, anders ben ik de volgende dag een soort lijk.
Had flink last van overgangsklachten, het komt in fases bij mij. Toen ik flink neerslachtig werd, heb ik van de huisarts ‘medicatie’ gekregen (milde ad). Na werkelijk ALLES geprobeerd te hebben, werkte dit EINDELIJK kan het iedereen aanraden en wacht niet te lang..!
Mijn zoon heeft negatief getest op honden, dus ik heb ook maar bloed geprikt (was vroeger allergisch) voor honden. Hoop dat ik vrijdag de uitslag krijg. Spannend
Ah, dat geeft je inderdaad mooi de kans om tussen 7 en 10 te sporten!quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:29 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag is een van de weinige dagen in de week dat ik lekker even lang kan sporten. Moet ik waarschijnlijk de hele dag thuisblijven omdat er iemand komt om naar de thermostaat/verwarmingsketel te kijken en die komt "tussen tien uur 's ochtends en zeven uur 's avonds".
Vreselijk is dat he, ik glee zelf verleden week ook uit. K# weer.quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:35 schreef Momo... het volgende:
Asfalt gekust vanochtend, vies glad hier buiten.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:35 schreef Momo... het volgende:
Asfalt gekust vanochtend, vies glad hier buiten.
Ja ik was juist bijna op werk maar tochquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:50 schreef ato het volgende:
[..]
Vreselijk is dat he, ik glee zelf verleden week ook uit. K# weer.
quote:
Dank je en geniet van je afspeellijst.quote:Op donderdag 31 januari 2019 10:15 schreef MMF93 het volgende:
Beterschap Ato!
Ik blijf lekker binnen vandaag. Dagje thuis braaf studeren, onder het genot van de ''Eurovision 2019 - National Finals'' afspeellijst . Heb er nog een hoop niet gehoord dus ben benieuwd.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 10:29 schreef ato het volgende:
Het ergste was dat toen ik uitglee en op de grond lag een vrouw op circa 30 mtr mij aankeek en niets zei.
Ze bleef alleen maar staren, kom maar op met een gifje Dave.
Ja zo keek zequote:Op donderdag 31 januari 2019 10:41 schreef Dave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon niet zo snel een vrouw vinden.
Dat is ook lekker aso zeg.quote:Op donderdag 31 januari 2019 10:29 schreef ato het volgende:
Het ergste was dat toen ik uitglee en op de grond lag een vrouw op circa 30 mtr mij aankeek en niets zei.
Ze bleef alleen maar staren, kom maar op met een gifje Dave.
Dave jouw gifjes zijn echt altijd hilarischquote:Op donderdag 31 januari 2019 10:41 schreef Dave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon niet zo snel een vrouw vinden.
Nee ken ik niet, leg uit.quote:Op donderdag 31 januari 2019 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Lieve mensen, kennen jullie snowsteps tegen glibber- en glijpartijen? Ik vind het echt een uitvinding, zonder zou ik aan huis gekluisterd zijn met dit soort weer...
Zolen met pinnetjes, over je schoenen aantrekken, veilig lopen: https://m.webwinkel.anwb.nl/webwinkel/snowsteps-36-41.htmlquote:
Mooi, ga ik onthouden dermate ik ouder wordt hoe onzeker word ik over het weer.quote:Op donderdag 31 januari 2019 11:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zolen met pinnetjes, over je schoenen aantrekken, veilig lopen: https://m.webwinkel.anwb.nl/webwinkel/snowsteps-36-41.html
Beste investering ooit
Ik loop ook nog heel erg achter, maar ga straks ook even een inhaalslag maken. Ik ben heel benieuwd!quote:Op donderdag 31 januari 2019 12:01 schreef Nexum het volgende:
Vandaag lekker de hele dag liedjes van alle voorrondes luisteren en cijfers geven
Ik moet de songs van Noorwegen, Portugal, UK & straks komen de songs van Denemarken ook uit.
Oooh Denemarken ook, wat leukquote:Op donderdag 31 januari 2019 12:01 schreef Nexum het volgende:
Vandaag lekker de hele dag liedjes van alle voorrondes luisteren en cijfers geven
Ik moet de songs van Noorwegen, Portugal, UK & straks komen de songs van Denemarken ook uit.
Hier staan ze al: https://www.youtube.com/p(...)hbXjVPk4GDaElc_c45OZquote:Op donderdag 31 januari 2019 13:15 schreef Nexum het volgende:
De songs van de Deense voorronde zullen binnen nu en een paar minuten hier released worden:
https://www.dr.dk/event/melodigrandprix
Kuidas käsi käib?quote:
A good evening to you to. How do you do?quote:
Geen speld tussen te krijgen. Zeer duidelijk ookquote:Op donderdag 31 januari 2019 20:38 schreef Dave het volgende:
En nu beginnen we met het gebroken deeg omdat het rust nodig heeft! Anders zal een commercieel deeg ook heel goed werken. Meng de boter met het meel, de vanillesuiker en het zout tot je een soort kruimeldeeg krijgt. Voeg de melk toe en kneed tot een bal deeg. Schiet met cellofaan en blijf 1 uur koel.
Thanks Google Translate.
OH WA LEUKquote:Op donderdag 31 januari 2019 20:38 schreef Dave het volgende:
En nu beginnen we met het gebroken deeg omdat het rust nodig heeft! Anders zal een commercieel deeg ook heel goed werken. Meng de boter met het meel, de vanillesuiker en het zout tot je een soort kruimeldeeg krijgt. Voeg de melk toe en kneed tot een bal deeg. Schiet met cellofaan en blijf 1 uur koel.
Thanks Google Translate.
Yessssss. Meanwhile the interval act:quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:52 schreef Greys het volgende:
Good evening Europe.
START CHATTING.. NOWWWW.
Schieten met cellofaan, ah ja die goede oude tijd.quote:Op donderdag 31 januari 2019 20:38 schreef Dave het volgende:
Thanks Google Translate.
quote:
Hee wat leuk, jullie wonen in de buurtquote:
Dit is nog niksquote:Op donderdag 31 januari 2019 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Hee wat leuk, jullie wonen in de buurt
(ik probeer trouwens steeds aan te haken want ik vind het ontzettend gezellig hier, maar jullie gaan zo SNEL )
Gewoon er af en toe in springen en geen pogingen doen steeds alles bij te lezen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
(ik probeer trouwens steeds aan te haken want ik vind het ontzettend gezellig hier, maar jullie gaan zo SNEL )
Ja dan lees ik het dus ook of heb ik tien ongelezen topics in myAT, maar durf ik het niet aanquote:Op donderdag 31 januari 2019 20:56 schreef Dave het volgende:
Als je dit al snel vindt, moet je hier niet zijn als we hyperen.
HYPERHYPERquote:Op donderdag 31 januari 2019 20:56 schreef Dave het volgende:
Als je dit al snel vindt, moet je hier niet zijn als we hyperen.
Ach, je komt vanzelf wel in dat ritme En anders reageer je gewoon in jouw eigen tempo. Het is geen enkel probleem om op iets te reageren van een paar pagina's terug, of zelfs van een voorgaand topic. Dat doen we allemaal wel eens.quote:Op donderdag 31 januari 2019 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Voor het gemak meteen maar de hele rest vertaaldquote:Op donderdag 31 januari 2019 20:49 schreef Dave het volgende:
Het klinkt lekker, wat moet er na het koelen gebeuren?
Wat is het? Klinkt als een omgekeerde taart of zoquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor het gemak meteen maar de hele rest vertaald
Recept voor tarte tatin. Omgekeerde taart klopt dus welquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat is het? Klinkt als een omgekeerde taart of zo
Dat klinkt lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Schil en snijd je peren in vieren. Geef je hele hazelnoten snel in de blender zodat je een mix krijgt tussen poeder en gemalen hazelnoten.
Voeg de suiker en de boter in de vorm van een niet-klevende koekenpan toe en kook op laag vuur tot je een licht goudbruine kleur hebt. Giet de stukjes peer in en laat een paar minuten karamelliseren. Draai de peren regelmatig om. Voeg de hazelnoten toe en meng opnieuw. Giet de peer / karamel / hazelnootmix in de taartvorm (of bakpan) en stamp aan om de bovenkant waterpas te maken.
Verwarm de oven voor op 180 °.
Spreid het gebroken deeg uit op een met bloem bestoven werkoppervlak en snijd een cirkel die iets groter is dan je vorm. Plaats de deegcirkel op de peren en druk de randen tussen de vruchten en de wand van de vorm.
Om te eindigen
Kook 40 minuten. Laat het een paar minuten zitten en plaats dan je serveerschaal op de taartpan en draai alles snel om.
Volgens het recept mag je het maar een paar minuten laten zitten he. Daarna moet je jezelf herpakken en opnieuw proberenquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:26 schreef Dave het volgende:
Ik zal even een tarte tartin gaan maken. Dat afstorten zal wel op een mislukking uitlopen.
Nee niet stoppen gek.quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:25 schreef Dave het volgende:
Ah,ok, wist ik niet. Zal stoppen met hyperventileren.
Zou hij meekijken hier?quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet stoppen gek.
Dol op hyperventileren.
Maar kijk!
[ afbeelding ]
Nu heb ik ik trek in tarte tatinquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Schil en snijd je peren in vieren. Geef je hele hazelnoten snel in de blender zodat je een mix krijgt tussen poeder en gemalen hazelnoten.
Voeg de suiker en de boter in de vorm van een niet-klevende koekenpan toe en kook op laag vuur tot je een licht goudbruine kleur hebt. Giet de stukjes peer in en laat een paar minuten karamelliseren. Draai de peren regelmatig om. Voeg de hazelnoten toe en meng opnieuw. Giet de peer / karamel / hazelnootmix in de taartvorm (of bakpan) en stamp aan om de bovenkant waterpas te maken.
Verwarm de oven voor op 180 °.
Spreid het gebroken deeg uit op een met bloem bestoven werkoppervlak en snijd een cirkel die iets groter is dan je vorm. Plaats de deegcirkel op de peren en druk de randen tussen de vruchten en de wand van de vorm.
Om te eindigen
Kook 40 minuten. Laat het een paar minuten zitten en plaats dan je serveerschaal op de taartpan en draai alles snel om.
Dat kan je toch gewoon zien als je met je muis boven de topictitel staat? 122 lurkers!quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Er kijken iig meer mensen mee dan je denkt.
Hallo Jan Smitquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Er kijken iig meer mensen mee dan je denkt.
Zit bijna altijd mobiel en dan werkt dat niet.quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat kan je toch gewoon zien als je met je muis boven de topictitel staat? 122 lurkers!
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat kan je toch gewoon zien als je met je muis boven de topictitel staat? 122 lurkers!
En dat zijn dan nog degenen die het ook daadwerkelijk in MyAT hebben gezetquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En dus nog nooit gepost hierquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:33 schreef Meke het volgende:
[..]
En dat zijn dan nog degenen die het ook daadwerkelijk in MyAT hebben gezet
In het topic van Duncan Laurence zelfs 168!quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit bijna altijd mobiel en dan werkt dat niet.
122 ja? Nee toch? In deze SC?
Nee, precies Maar dus ook nog mensen die zich nooit geregistreerd hebben óf die t af en toe open klikkenquote:
Owja! Dan zijn er dus nog meer lurkers Ik hoop dat ze een keer mee durven te posten.quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, precies Maar dus ook nog mensen die zich nooit geregistreerd hebben óf die t af en toe open klikken
Neuh, kogelvrij is goed genoegquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:37 schreef Dave het volgende:
Zal ik het glutenvrij doen? Krijgt matroesjka altijd extra punten mee.
Lijkt me hilarisch om het Nederland topic vol theorieën te lezen voordat de artiest bekend is terwijl je in de commissie zitquote:
Lactosevrij doet ze ook toch? Beetje de lat hoog leggen voor jezelfquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:37 schreef Dave het volgende:
Mits je tijdens het bakken heel erg gefrustreerd gaat lopen doen, om aan het einde gewoon iets heel goeds te hebben gebakken....quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:37 schreef Dave het volgende:
Ik ben een nieuweling hier dus ik moet ook nog oefenen om op de topsnelheid te komen hoor ! Maar wat een hilarische berichten hier, kun je alleen maar vrolijk van worden!quote:Op donderdag 31 januari 2019 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
En dan alles over Eva Simons meelezen, terwijl jij het beter weetquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lijkt me hilarisch om het Nederland topic vol theorieën te lezen voordat de artiest bekend is terwijl je in de commissie zit
Oh, en je moet het kapsel 'harige ui' nemenquote:Op donderdag 31 januari 2019 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mits je tijdens het bakken heel erg gefrustreerd gaat lopen doen, om aan het einde gewoon iets heel goeds te hebben gebakken....
Ik heb gemerkt dat het al beter gaat nu ik het topic gewoon open laat staan in plaats van steeds mee te nemen in het myAT-rondjequote:Op donderdag 31 januari 2019 21:39 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik ben een nieuweling hier dus ik moet ook nog oefenen om op de topsnelheid te komen hoor ! Maar wat een hilarische berichten hier, kun je alleen maar vrolijk van worden!
Mind blown!quote:Op donderdag 31 januari 2019 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]