SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Arme Griekquote:Op maandag 28 januari 2019 21:25 schreef Greys het volgende:
M'n Griek is knettermank al sinds vorige week. Net nu het veld eindelijk bijna klaar is. Ben al bij de DA geweest vrijdag, pijnstillers en ontstekingsremmers voor 5 dagen. Maar morgen is het 5 dagen en nog net zo mank als eerst.
ARGHHHHHHHH![]()
Ik haat het zo als ze iets hebben en niet kunnen zeggen wat dan. Woensdag foto's maken.
ja, echt heel erg ven.quote:
Sterker nog; ik hou best van hagel. Het geeft zo'n heerlijk geluid op de ramen en het dak en ziet er zo mooi uit als het uit de lucht komt vallen.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pokkenweer prima, maar liever niet als ik er doorheen moet
Glenn Faria had in de tussentijd al een nummer geschreven.quote:
Niet eens gewoon een moddereter?quote:Op maandag 28 januari 2019 21:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Lekker de onbewerkte versie quoten he, modereetertje van me.
Is dat nou dezelfde die van de zomer met die ontsteking liep?quote:Op maandag 28 januari 2019 21:25 schreef Greys het volgende:
M'n Griek is knettermank al sinds vorige week. Net nu het veld eindelijk bijna klaar is. Ben al bij de DA geweest vrijdag, pijnstillers en ontstekingsremmers voor 5 dagen. Maar morgen is het 5 dagen en nog net zo mank als eerst.
ARGHHHHHHHH![]()
Ik haat het zo als ze iets hebben en niet kunnen zeggen wat dan. Woensdag foto's maken.
Ja. Dat was april vorig jaar.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dat nou dezelfde die van de zomer met die ontsteking liep?![]()
Hoe dan ook, wens hem maar beterschap met veel van alles wat hij hebben wil.
Och, voor niks is het sowieso niet, zelfs al is er niks met het bot.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Dat was april vorig jaar.
Arme ziel. Waarschijnlijk heeft ie nu tijdens z'n debiele bokkesprongen in de sneeuw een spier enorm verrekt of gescheurd ofzo. M'n lompe gek. Ik word zo verdrietig van dieren die pijn hebben.Vooral omdat ie heel hard voor zichzelf is, dus hij geeft geen krimp als de dierenarts in z'n tenen en gewrichten knijpt enzo. Sterker nog, hij gaf haar likjes op haar hand.
![]()
Dus dan wordt het lastig aanwijzen waar het zit. Maar ik wil toch foto's om zeker te weten dat er niks met een bot is. Als dat niet zo is, dan ben ik geruster op het eerdere plan van de DA om de Griek zo veel mogelijk rust te laten hebben en wat pijnstillers om z'n spier te laten helen. Maar toch ff zeker weten graag, dan maar een paar honderd euro misschien voor niks kwijt aan foto's maar ik kan hier slecht tegen qua bezorgdheid.
Dus voor iedereen die eraan denkt een hond te nemen, het is geweldig maar pas op voor je eigen hart want dat breekt als er iets met de hond is.
Oeh wat een schatjequote:Op maandag 28 januari 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Arme ziel. Waarschijnlijk heeft ie nu tijdens z'n debiele bokkesprongen in de sneeuw een spier enorm verrekt of gescheurd ofzo. M'n lompe gek. Ik word zo verdrietig van dieren die pijn hebben.Vooral omdat ie heel hard voor zichzelf is, dus hij geeft geen krimp als de dierenarts in z'n tenen en gewrichten knijpt enzo. Sterker nog, hij gaf haar likjes op haar hand.
![]()
Ik weet hetquote:Op maandag 28 januari 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus voor iedereen die eraan denkt een hond te nemen, het is geweldig maar pas op voor je eigen hart want dat breekt als er iets met de hond is.
Dit klinkt echt zo liefquote:Op maandag 28 januari 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral omdat ie heel hard voor zichzelf is, dus hij geeft geen krimp als de dierenarts in z'n tenen en gewrichten knijpt enzo. Sterker nog, hij gaf haar likjes op haar hand.![]()
Ach arme Griek, nu maar hopen dat de foto's iets zeggen zodat er iets aan gedaan kan worden.quote:Op maandag 28 januari 2019 21:25 schreef Greys het volgende:
ARGHHHHHHHH![]()
Ach wat een lieverd, mijn Senna moest echt een muilkorf om (raakte helemaal in de stress ondanks kalmerend middel) toen er foto's gemaakt moesten worden. Maar wat je zegt over dat je hart breekt als er iets is dat herken ik zo.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Dus dan wordt het lastig aanwijzen waar het zit. Maar ik wil toch foto's om zeker te weten dat er niks met een bot is. Als dat niet zo is, dan ben ik geruster op het eerdere plan van de DA om de Griek zo veel mogelijk rust te laten hebben en wat pijnstillers om z'n spier te laten helen. Maar toch ff zeker weten graag, dan maar een paar honderd euro misschien voor niks kwijt aan foto's maar ik kan hier slecht tegen qua bezorgdheid.
aww kusje voor de griek.quote:Op maandag 28 januari 2019 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Wow dit vind ik wel tofquote:Op dinsdag 29 januari 2019 08:35 schreef Em31 het volgende:
Pænda gaat voor Oostenrijk (dit is niet het nummer)
Dit was wel een geweldige plaat.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:20 schreef aarontje112 het volgende:
Voor Finland gaat DJ Darude. Je kunt hem kennen van dit nummer:
Wat een vrij grote hit was, maar toen was het wel 1999
En tijdens UK collectief een plaspauze. Er is geen moment meer om rustig te kijkenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:28 schreef Greys het volgende:
Darude, waarschijnlijk Sheppard, dat hosnummer van Spanje, het wordt in elk geval geen stilzit-ESF![]()
Heb nu al medelijden met onze voeten tijdens EICquote:Op dinsdag 29 januari 2019 15:28 schreef Greys het volgende:
Darude, waarschijnlijk Sheppard, dat hosnummer van Spanje, het wordt in elk geval geen stilzit-ESF![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:20 schreef aarontje112 het volgende:
Serieus wel in nu, de 90's.quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 16:10 schreef blackswangreen het volgende:
Ik ken Darude ook echt alleen van de Sandstorm-meme. Alsof Nederland DJ Jean stuurt ofzo.
In Nederland was het in 2000 een hit (gecheckt), maar ik snap je puntquote:Op dinsdag 29 januari 2019 12:20 schreef aarontje112 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |