Gelukkig werkt de medicatie, fijn voor je! En nu ook maar hopen dat het bloedprikken het goede nieuws geeft zodat jullie een hond kunnen verwelkomenquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Saai werkt gewoon, denk ik (RRR)![]()
Ik moet ook op tijd naar bed, anders ben ik de volgende dag een soort lijk.
Had flink last van overgangsklachten, het komt in fases bij mij. Toen ik flink neerslachtig werd, heb ik van de huisarts ‘medicatie’ gekregen (milde ad). Na werkelijk ALLES geprobeerd te hebben, werkte dit EINDELIJKkan het iedereen aanraden
en wacht niet te lang..!
Mijn zoon heeft negatief getest op honden, dus ik heb ook maar bloed geprikt (was vroeger allergisch) voor honden. Hoop dat ik vrijdag de uitslag krijg. Spannend
Ah, dat geeft je inderdaad mooi de kans om tussen 7 en 10 te sporten!quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:29 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag is een van de weinige dagen in de week dat ik lekker even lang kan sporten. Moet ik waarschijnlijk de hele dag thuisblijven omdat er iemand komt om naar de thermostaat/verwarmingsketel te kijken en die komt "tussen tien uur 's ochtends en zeven uur 's avonds".
Vreselijk is dat he, ik glee zelf verleden week ook uit. K# weer.quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:35 schreef Momo... het volgende:
Asfalt gekust vanochtend, vies glad hier buiten.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:35 schreef Momo... het volgende:
Asfalt gekust vanochtend, vies glad hier buiten.
Ja ik was juist bijna op werk maar tochquote:Op donderdag 31 januari 2019 09:50 schreef ato het volgende:
[..]
Vreselijk is dat he, ik glee zelf verleden week ook uit. K# weer.
quote:
Dank je en geniet van je afspeellijst.quote:Op donderdag 31 januari 2019 10:15 schreef MMF93 het volgende:
Beterschap Ato!
Ik blijf lekker binnen vandaag. Dagje thuis braaf studeren, onder het genot van de ''Eurovision 2019 - National Finals'' afspeellijst. Heb er nog een hoop niet gehoord dus ben benieuwd.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 10:29 schreef ato het volgende:
Het ergste was dat toen ik uitglee en op de grond lag een vrouw op circa 30 mtr mij aankeek en niets zei.
Ze bleef alleen maar staren, kom maar op met een gifje Dave.
Ja zo keek zequote:Op donderdag 31 januari 2019 10:41 schreef Dave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon niet zo snel een vrouw vinden.
Dat is ook lekker aso zeg.quote:Op donderdag 31 januari 2019 10:29 schreef ato het volgende:
Het ergste was dat toen ik uitglee en op de grond lag een vrouw op circa 30 mtr mij aankeek en niets zei.
Ze bleef alleen maar staren, kom maar op met een gifje Dave.
Dave jouw gifjes zijn echt altijd hilarischquote:Op donderdag 31 januari 2019 10:41 schreef Dave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon niet zo snel een vrouw vinden.
Nee ken ik niet, leg uit.quote:Op donderdag 31 januari 2019 11:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Lieve mensen, kennen jullie snowsteps tegen glibber- en glijpartijen? Ik vind het echt een uitvinding, zonder zou ik aan huis gekluisterd zijn met dit soort weer...
Zolen met pinnetjes, over je schoenen aantrekken, veilig lopen: https://m.webwinkel.anwb.nl/webwinkel/snowsteps-36-41.htmlquote:
Mooi, ga ik onthouden dermate ik ouder wordt hoe onzeker word ik over het weer.quote:Op donderdag 31 januari 2019 11:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zolen met pinnetjes, over je schoenen aantrekken, veilig lopen: https://m.webwinkel.anwb.nl/webwinkel/snowsteps-36-41.html
Beste investering ooit
Ik loop ook nog heel erg achter, maar ga straks ook even een inhaalslag maken. Ik ben heel benieuwd!quote:Op donderdag 31 januari 2019 12:01 schreef Nexum het volgende:
Vandaag lekker de hele dag liedjes van alle voorrondes luisteren en cijfers geven![]()
Ik moet de songs van Noorwegen, Portugal, UK & straks komen de songs van Denemarken ook uit.
Oooh Denemarken ook, wat leukquote:Op donderdag 31 januari 2019 12:01 schreef Nexum het volgende:
Vandaag lekker de hele dag liedjes van alle voorrondes luisteren en cijfers geven![]()
Ik moet de songs van Noorwegen, Portugal, UK & straks komen de songs van Denemarken ook uit.
Hier staan ze al: https://www.youtube.com/p(...)hbXjVPk4GDaElc_c45OZquote:Op donderdag 31 januari 2019 13:15 schreef Nexum het volgende:
De songs van de Deense voorronde zullen binnen nu en een paar minuten hier released worden:
https://www.dr.dk/event/melodigrandprix
Kuidas käsi käib?quote:
A good evening to you to. How do you do?quote:
Geen speld tussen te krijgen. Zeer duidelijk ookquote:Op donderdag 31 januari 2019 20:38 schreef Dave het volgende:
En nu beginnen we met het gebroken deeg omdat het rust nodig heeft! Anders zal een commercieel deeg ook heel goed werken. Meng de boter met het meel, de vanillesuiker en het zout tot je een soort kruimeldeeg krijgt. Voeg de melk toe en kneed tot een bal deeg. Schiet met cellofaan en blijf 1 uur koel.
Thanks Google Translate.
OH WA LEUKquote:Op donderdag 31 januari 2019 20:38 schreef Dave het volgende:
En nu beginnen we met het gebroken deeg omdat het rust nodig heeft! Anders zal een commercieel deeg ook heel goed werken. Meng de boter met het meel, de vanillesuiker en het zout tot je een soort kruimeldeeg krijgt. Voeg de melk toe en kneed tot een bal deeg. Schiet met cellofaan en blijf 1 uur koel.
Thanks Google Translate.
Yessssss. Meanwhile the interval act:quote:Op donderdag 31 januari 2019 19:52 schreef Greys het volgende:
Good evening Europe.
START CHATTING.. NOWWWW.
Schieten met cellofaan, ah ja die goede oude tijd.quote:Op donderdag 31 januari 2019 20:38 schreef Dave het volgende:
Thanks Google Translate.
quote:
Hee wat leuk, jullie wonen in de buurtquote:
Dit is nog niksquote:Op donderdag 31 januari 2019 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Hee wat leuk, jullie wonen in de buurt![]()
![]()
(ik probeer trouwens steeds aan te haken want ik vind het ontzettend gezellig hier, maar jullie gaan zo SNEL)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |