Ik was al aan het kijken op film.nl waar hij dan wel te zien is. Wilde hem namelijk ook wel zienquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel een toffe filmToen ik de beschrijving las op tv dacht ik 'oh leuk, zo'n slechte rampenfilm' maar daarna zag ik de 8.7 op imdb en de cast enzo.
Voor wat?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:58 schreef Perrin het volgende:
Fok! werd genoemd op Shownieuws zojuist.
Oh, vertel vertel!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:58 schreef Perrin het volgende:
Fok! werd genoemd op Shownieuws zojuist.
Over de inzending van Finland, dat iemand hier de tekst had uitgeschrevenquote:
Is dat zo ? De dundundun tekst?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Over de inzending van Finland, dat iemand hier de tekst had uitgeschreven
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.Mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:
Deze comment op de FP, gok ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Was dat niet RedditAnyway hij noemde fok!
Ahhja dat moet 'm zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Deze comment op de FP, gok ik.
Darude vertegenwoordigt Finland op het ESF
Mocht je hem nog niet gezien hebben, kijk een keer 2012. Moet je wel de tijd voor hebben, want hij duurt best lang. Heerlijke onzinquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel een toffe filmToen ik de beschrijving las op tv dacht ik 'oh leuk, zo'n slechte rampenfilm' maar daarna zag ik de 8.7 op imdb en de cast enzo.
SPOILER: Echte spoilers over de filmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mocht je hem nog niet gezien hebben, kijk een keer 2012. Moet je wel de tijd voor hebben, want hij duurt best lang. Heerlijke onzinSPOILER: Echte spoilers over de filmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Mijn fietsband was 3 x lek in 2 weken tijd. Voorlopig wil ik geen lekquote:
Robert Redford draagt een pruik.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 21:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Op SBS9 is ook een mooie film op met Robert Redford. Robert RedfordOver uitstraling gesproken
Sorry ato! Okay, geen lekken meer graag!quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:26 schreef ato het volgende:
[..]
Mijn fietsband was 3 x lek in 2 weken tijd. Voorlopig wil ik geen lek
Ja klopt, was een mooie man hoor. Maar je kan nu zien dat hij vergeefs probeert jong te blijven.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Robert Redford draagt een pruik.
Klinkt super gezellig!! Dan wel sjoelen met ESF muziek op de achtergrond of nietquote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een groepje van hier naar Eurovision in Concert. En soms in een kroeg in Rotterdam afspreken, laatst hebben we gesjoeld.Maar dat heeft dan niet heel veel met songfestival te maken. En sommige jaren keken we de halve finale daar ook op groot scherm!
Niet noodzakelijk. Tenzij het muzieksysteem gehackt wordt.quote:Op woensdag 30 januari 2019 09:59 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Klinkt super gezellig!! Dan wel sjoelen met ESF muziek op de achtergrond of niet?
Soms! Er komen ook 'gewone' kroegbezoekers dus daar houden we beetje rekening mee.quote:Op woensdag 30 januari 2019 09:59 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Klinkt super gezellig!! Dan wel sjoelen met ESF muziek op de achtergrond of niet?
Hier niet. Ik zag net drie voorzichtige vlokjes (waren eigenlijk nog te klein om vlokjes te heten) die al smolten voor ze op de grond terecht kwamen. Daarna ook meteen niks meer gezien.quote:Op woensdag 30 januari 2019 09:05 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen, de sneeuw komt hier alweer met bakken uit de lucht.
Dat hacken van het muzieksysteem moet geregeld kunnen worden tochquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk. Tenzij het muzieksysteem gehackt wordt.![]()
Aaaah oke, nee ik snap het. Alhoewel de 'gewone' kroegbezoekers misschien de ESF-muziek stiekem wel kunnen waarderen, of is die kans kleinquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms! Er komen ook 'gewone' kroegbezoekers dus daar houden we beetje rekening mee.
Maar op de dag dat we er de halve finale kijken is het echt alleen maar esf muziek. Dan kondigt de kroegbaas dat ook vantevoren aan.
Tijdens het sjoelen heb ik zeker vijftien esf liedjes langs horen komen (als het er niet meer waren) en niemand heeft geklaagd.quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:11 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Aaaah oke, nee ik snap het. Alhoewel de 'gewone' kroegbezoekers misschien de ESF-muziek stiekem wel kunnen waarderen, of is die kans klein? Erg leuk in ieder geval om bij elkaar te komen met mensen van hier!
Ik zie het al gebeuren dat we een geweldig nummer hebben, maar net Zweden dit jaar weer met een wereldhit aankomt zettenquote:Op woensdag 30 januari 2019 10:47 schreef Greys het volgende:
Ik zat net ff te denken, er is Darude die meedoet, als Il Volo wint in Italië hebben ze kennelijk gezegd dat ze er toch hun tour voor willen afzeggen, de aanwijzingen dat Sergey meedoet voor Rusland zijn enorm sterk, ik gok dat Sheppard wint in Australië, die Franse deelnemer is een grote hype etc. Je weet straks van gekkigheid niet meer wat je moet gokken wie er wint.
En dan komt Duncan met een meesterlijk lied en terwijl alle grote honden vechten om het been sneakt het kleintje ermee vandoor.
Ooooooh wat leuk zeg. Klinkt als een goede sfeer! Kijken jullie allebei de halve finales eigenlijk daar of alleen degene waar NL in zit?quote:Op woensdag 30 januari 2019 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Tijdens het sjoelen heb ik zeker vijftien esf liedjes langs horen komen (als het er niet meer waren) en niemand heeft geklaagd.Dus op zo'n dag houden we gewoon beetje rekening met elkaar. De andere muziek was ook leuk. En het was op een zondagmiddag dus het volume was op standje laag.
Als we er de halve finales kijken schalt het shalalie enzo wat harder
Oh hoe heb je ons eigenlijk gevonden? Dit forum?
Wat heeft dat met uitstraling te maken?quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Robert Redford draagt een pruik.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 01:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Het is pulp, maar wel heerlijke pulpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mee eens.Ik gierde wel om de moeder van de bruid die eindelijk opkwam voor zichzelf tegen haar man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Vince. Look at me.
Shut... the fuck up.
Shut all the way the fuck up
until you reach the top of Shut Fuck Mountain where there are no more fuck-ups to shut."
![]()
![]()
![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat zou ik erg leuk vinden!! Ik heb wel de traditie om de halve finale waar NL in zit en de finale samen met m'n vader te kijkenquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:08 schreef Aoibhin het volgende:
Het zou leuk zijn als je ook met ons komt kijken MMF93!Al ben je absoluut niet verplicht hoor.
Het is in ieder geval goed om te horen dat je je hier zo thuisvoelt. De sfeer hier is inderdaad heerlijk.
Neem je vader mee! Echt! Die gaat het daar geweldig vinden!quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:29 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dat zou ik erg leuk vinden!! Ik heb wel de traditie om de halve finale waar NL in zit en de finale samen met m'n vader te kijken. Dus ik weet niet of jullie de andere halve finale ook met mensen van hier kijken
?
Nee had je goed begrepen! Maar de DA heeft gisteren gebeld dat ze dat toch liever met een roesje doen, zodat ie in allerlei posities op de foto gezet kan worden, posities waarin de kans erg klein is dat een dier z'n poot stil houdt voor de foto. Dus wordt het vrijdagochtend half negen nuchter brengen. Had gisteravond wel het idee dat het ietsss beter ging maar dat kan ook puur door de pijnstillers komen dus de foto's laat ik gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 14:29 schreef Dave het volgende:
Hey Greys? Ging je vandaag foto's maken met de Griek, of had ik dat verkeerd begrepen? Al nieuws?
Ik kijk ook altijd samen met mijn moeder, maar even een jaartje iets anders is ook wel even leuk. Je kunt je vader ook gewoon meenemen naar de kroeg natuurlijk! Misschien neem ik mijn moeder ook wel mee; ligt eraan of ze die dag moet werken.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:29 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dat zou ik erg leuk vinden!! Ik heb wel de traditie om de halve finale waar NL in zit en de finale samen met m'n vader te kijken. Dus ik weet niet of jullie de andere halve finale ook met mensen van hier kijken
?
Jaaaaa neem je moeder ook mee! Die was ook zo leuk bij EIC! Misschien kan ze zelfs wel wat ruilen of vrij nemen als ze het nu al weet.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd samen met mijn moeder, maar even een jaartje iets anders is ook wel even leuk. Je kunt je vader ook gewoon meenemen naar de kroeg natuurlijk! Misschien neem ik mijn moeder ook wel mee; ligt eraan of ze die dag moet werken.
Dit dus. Het zou overal gaan sneeuwen volgens het nieuws. Nou, heb nog geen vlok gezien.quote:
Maar eerst maar ns tijdje meeposten.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa neem je moeder ook mee! Die was ook zo leuk bij EIC! Misschien kan ze zelfs wel wat ruilen of vrij nemen als ze het nu al weet.![]()
Kan daar prima, tis zo gezellig daar voor iedereen.
Haha ja, sleep de vaders en moeders mee naar onze ESF-kroeg én naar dit forumquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar eerst maar ns tijdje meeposten.toch?
Ziet er echt leuk uit. Kunnen ze straks heerlijk losgaan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:15 schreef Greys het volgende:
Het hondenveld begint er al uit te zien als hondenveld!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De B's bespreken de vorderingen:
[ afbeelding ]
Ja! En er komt nog een heg rondom, zowel binnenkant hek als buitenkant. Dus dan zie je het gaas straks niet meer maar is het wel helemaal veilig ook voor kleine pups omdat het tot de grond dicht is.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ziet er echt leuk uit. Kunnen ze straks heerlijk losgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |