Nice!quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:15 schreef Greys het volgende:
Het hondenveld begint er al uit te zien als hondenveld! De tunnel ligt er al
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De B's bespreken de vorderingen:
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit voor honden al!quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:15 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn dat het nu echt goed vordert! Ziet eruit als best nog een aardig veldje ook.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:15 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat leukquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:15 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:49 schreef Greys het volgende:
Neem je vader mee! Echt! Die gaat het daar geweldig vinden!![]()
We kijken alleen de halve finale van NL daar. Sommigen komen van ver weg en we concentreren ons dus altijd op één avond.
Ja ik kan m natuurlijk ook gewoon meesleuren haha, wat leuk dat jullie dat voorstellen ook! Maar alleen de finale kijken met m kan natuurlijk ook. Wat leuk Aoibhin dat je samen met je moeder kijkt en dat ze ook meegaat naar EiCquote:Op woensdag 30 januari 2019 16:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kijk ook altijd samen met mijn moeder, maar even een jaartje iets anders is ook wel even leuk. Je kunt je vader ook gewoon meenemen naar de kroeg natuurlijk! Misschien neem ik mijn moeder ook wel mee; ligt eraan of ze die dag moet werken.
Nee hoor, jaren om gezeurd en gemaild en gebeld met de gemeente en nu hebben ze toegezegd om van m'n gezeur af te zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:08 schreef MMF93 het volgende:
En Greys beterschap voor je hond! Gaaf hondenveld hoor, helemaal zelf aan het maken?
Ik stem vóórquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:27 schreef Greys het volgende:
Nu we de avond weten dat NL moet op het ESF, zullen we er een echt geweldige ESF meet van maken? Krijg net een bericht van de kroegbaas dat ie er wel een tof event van wil maken. Met thema en aankleding, als we willen.
Aangezien we nog vier maanden de tijd hebben kunnen we er natuurlijk echt iets van maken, mensen hebben ruim tijd om eventueel vrij te vragen de volgende dag. We kunnen bv eind van de middag/begin avond daar al starten met gezellig esf-samenzijn en een buffetje voor weinig en leuke esf muziek en dan daarna samen op groot scherm kijken. Zo spannend is het dan!
Willen jullie eens meedenken over een eventueel thema? Of dat we bv qua thema wachten tot 'onze' songtitel bekend is?
Hahaha! Yvonne stuurde ook al een berichtje dat ze dan weer de beroemde chocotaart wil. Dus dat ga ik regelenquote:
Oh ja welkomquote:Op woensdag 30 januari 2019 15:29 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dat zou ik erg leuk vinden!! Ik heb wel de traditie om de halve finale waar NL in zit en de finale samen met m'n vader te kijken. Dus ik weet niet of jullie de andere halve finale ook met mensen van hier kijken
?
16 mei he?quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha! Yvonne stuurde ook al een berichtje dat ze dan weer de beroemde chocotaart wil. Dus dat ga ik regelen
Nee, want dan zit ik hier alleen op het forum en ik vind dat juist zo gezellig met julliequote:Op woensdag 30 januari 2019 12:27 schreef Greys het volgende:
Nu we de avond weten dat NL moet op het ESF, zullen we er een echt geweldige ESF meet van maken? Krijg net een bericht van de kroegbaas dat ie er wel een tof event van wil maken. Met thema en aankleding, als we willen.
Aangezien we nog vier maanden de tijd hebben kunnen we er natuurlijk echt iets van maken, mensen hebben ruim tijd om eventueel vrij te vragen de volgende dag. We kunnen bv eind van de middag/begin avond daar al starten met gezellig esf-samenzijn en een buffetje voor weinig en leuke esf muziek en dan daarna samen op groot scherm kijken. Zo spannend is het dan!
Maar alle andere avonden zijn we er wel. En... HENK HEEFT WIFIquote:
Chocoladetaartquote:Op woensdag 30 januari 2019 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha! Yvonne stuurde ook al een berichtje dat ze dan weer de beroemde chocotaart wil. Dus dat ga ik regelen
Ja met allemaal stomme mensen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:59 schreef Greys het volgende:
En zelfs als iedereen hier van de SC naar de meet gaat is het druk zatttt hier die donderdag.![]()
Ik ben ook op het forumquote:Op woensdag 30 januari 2019 18:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, want dan zit ik hier alleen op het forum en ik vind dat juist zo gezellig met jullie
quote:
Maar, maarr, maarrr ik hoorde iedereen over een marshmallow dessert dat goddelijk zou zijn, maar dan is het er straks weer nietquote:Op woensdag 30 januari 2019 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij moet dan de eer hoog houden.quote:Op woensdag 30 januari 2019 18:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, want dan zit ik hier alleen op het forum en ik vind dat juist zo gezellig met jullie
WIGquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Robert Redford draagt een pruik.
Tuurlijk wel. Als we het zo ruim vantevoren plannen als nu kunnen we toch zorgen dat er qua toetjes keuze is uit (iig) die twee.quote:Op woensdag 30 januari 2019 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Maar, maarr, maarrr ik hoorde iedereen over een marshmallow dessert dat goddelijk zou zijn, maar dan is het er straks weer niet
Was het maar zo'n feestquote:
Het zit jou ook echt niet mee zegquote:Op donderdag 31 januari 2019 06:38 schreef ato het volgende:
Fuck, heb je alles gehad krijg je dat ook nog griep![]()
Ik dacht dat het vandaag beter zou gaan, maar helaas nog niet.
Beterschap!quote:Op donderdag 31 januari 2019 06:38 schreef ato het volgende:
Beterschap Ato!quote:Op donderdag 31 januari 2019 06:38 schreef ato het volgende:
Beterschapquote:Op donderdag 31 januari 2019 06:38 schreef ato het volgende:
Dat dacht ik ook, wat ben ik met een pech jaar begonnen.quote:Op donderdag 31 januari 2019 06:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het zit jou ook echt niet mee zegHopelijk voel je je snel weer wat beter
Gisteren liep de achterbuurvrouw met Max buiten, dus mijn "stalken" heeft (voorlopig) wel geholpen. Fijn dat je het vraagt want ik zit er nog echt mee, denk er steeds aan.quote:Op woensdag 30 januari 2019 19:18 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
hoe gaat het eigenlijk met het hondje van de buren van summer52
ach jee dat krijg je er dan ook nog bij, sterkte Ato🌹quote:Op donderdag 31 januari 2019 06:38 schreef ato het volgende:
Fijn! Voorlopig is hij geredquote:Op donderdag 31 januari 2019 08:29 schreef summer52 het volgende:
[..]
Gisteren liep de achterbuurvrouw met Max buiten, dus mijn "stalken" heeft (voorlopig) wel geholpen. Fijn dat je het vraagt want ik zit er nog echt mee, denk er steeds aan.
Ik reageer altijd wat laat omdat ik 's avonds zo min mogelijk c.q. helemaal niet op de PC zit.
Ik val altijd wel gelijk in slaap, maar na een poosje wordt ik dan weer wakker. En ik moet 's avonds geen laptop open doen en tussen half 11 en 11 uur naar bed gaan, heel saai allemaal maar het is nu eenmaal niet anders. Maar ik gebruik nu wel de 4-7-8 methode, en dat helpt wel iets (in ieder geval helpt het wel tegen piekeren want je bent zo bezig met tellenquote:Op donderdag 31 januari 2019 08:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Fijn! Voorlopig is hij gered![]()
Dat snap ik, geeft toch niks! Slaap je al beter?
Saai werkt gewoon, denk ik (RRR)quote:Op donderdag 31 januari 2019 08:50 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik val altijd wel gelijk in slaap, maar na een poosje wordt ik dan weer wakker. En ik moet 's avonds geen laptop open doen en tussen half 11 en 11 uur naar bed gaan, heel saai allemaal maar het is nu eenmaal niet anders. Maar ik gebruik nu wel de 4-7-8 methode, en dat helpt wel iets (in ieder geval helpt het wel tegen piekeren want je bent zo bezig met tellen) En hoe gaat het met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |