Daar gaan we dan maar vanuit. En ik ga ook weer drinken... Mijn lever is echt hard aan het werk de afgelopen dagen.quote:
quote:
Dat is moeilijk, alles lijkt en klinkt zo lekkerquote:Op maandag 28 januari 2019 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
http://vattenramen.com/
Wat zouden jullie nemen?
Sowieso Karaage en ik denk ramen met kipquote:Op maandag 28 januari 2019 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
http://vattenramen.com/
Wat zouden jullie nemen?
Hmm, ik denk ook dat het zoiets gaat wordenquote:Op maandag 28 januari 2019 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso Karaage en ik denk ramen met kip
of gewoon bij de KFC bestellen en die kip in een kom instant noedels van 20 cent doenquote:Op maandag 28 januari 2019 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso Karaage en ik denk ramen met kip
denk dat ze er bij dat restaurant niet blij van worden als ik ineens met KFC aankomquote:Op maandag 28 januari 2019 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of gewoon bij de KFC bestellen en die kip in een kom instant noedels van 20 cent doen
quote:Op maandag 28 januari 2019 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hmm, ik denk ook dat het zoiets gaat worden
Eh.. wat dacht je van en bij de KFC bestellen en dan de volgende morgen ramen bestellen daarquote:Op maandag 28 januari 2019 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of gewoon bij de KFC bestellen en die kip in een kom instant noedels van 20 cent doen
bestel daar de kip, vervang het stiekem met KFC en stuur het dan terug naar de keukenquote:Op maandag 28 januari 2019 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denk dat ze er bij dat restaurant niet blij van worden als ik ineens met KFC aankom
met extra veel knoflook hoop ikquote:Op maandag 28 januari 2019 15:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Maak het altijd zelf, zo'n bakje van de winkel is te weinig
Ja, gelukkig ruiken de bellers dat toch nietquote:Op maandag 28 januari 2019 15:19 schreef anti-loper het volgende:
[..]
met extra veel knoflook hoop ik
Neh, geen zin in.quote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wij hebben vanavond kip shoarma met tzaziki en witte rijst
Gewoon een liter makenquote:Op maandag 28 januari 2019 15:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Maak het altijd zelf, zo'n bakje van de winkel is te weinig
Hier hadden ze het net over pizza.. gelijk trek erin, is dat erg?quote:Op maandag 28 januari 2019 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neh, geen zin in.
Ik denk dat ik groente ga roerbakken.
hoe meer knoflook hoe beter.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, gelukkig ruiken de bellers dat toch niet
#viesdikquote:Op maandag 28 januari 2019 15:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hier hadden ze het net over pizza.. gelijk trek erin, is dat erg?
En dan lekker naar binnen lepelen, en morgen HAAAIIIIIIiiiiiiii en vallen mensen van hun stokjequote:
OMG, jaquote:Op maandag 28 januari 2019 15:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
En dan lekker naar binnen lepelen, en morgen HAAAIIIIIIiiiiiiii en vallen mensen van hun stokje
In de scaloppa gaat altijd een bolletje knoflookquote:Op maandag 28 januari 2019 15:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hoe meer knoflook hoe beter.
Je moet eens rijst met bruine linzen en tzatziki proberen
dat is pas een killer combi
Nee hoor.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb hier in Den Haag helaas geen goede pizzeria.. alles is het net niet...quote:Op maandag 28 januari 2019 15:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
zelf maken?quote:Op maandag 28 januari 2019 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier in Den Haag helaas geen goede pizzeria.. alles is het net niet...
Mjaaaaa kan wel, nooit zo'n zin inquote:
Altijd kut om ze goed in de oven te krijgen.quote:
Hoezo is in de oven krijgen kut?quote:Op maandag 28 januari 2019 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd kut om ze goed in de oven te krijgen.
Verder wel top.
wel een dingetje natuurlijk, meestal wil je pizza gewoon als simpel ietsquote:Op maandag 28 januari 2019 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mjaaaaa kan wel, nooit zo'n zin in
Jaweeeeeeeeel, folliaquote:Op maandag 28 januari 2019 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier in Den Haag helaas geen goede pizzeria.. alles is het net niet...
Nou ja als je kant en klaar pizza deeg hebt, dan valt het wel mee qua werk, maar dan alsnogquote:Op maandag 28 januari 2019 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wel een dingetje natuurlijk, meestal wil je pizza gewoon als simpel iets
Ik ga eens kijkenquote:
Dat zijn dan ook turken, niks tegen turken maar voor pizza moet je daar niet zijn tochquote:Op maandag 28 januari 2019 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken
Die Piccobello kreeg ik maagklachten van
Ja, geen idee of het Turken zijn, kan dat verschil nooit zo goed zienquote:Op maandag 28 januari 2019 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook turken, niks tegen turken maar voor pizza moet je daar niet zijn toch
Italianen zijn lekker, turken nietquote:Op maandag 28 januari 2019 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee of het Turken zijn, kan dat verschil nooit zo goed zien
Wat is dat?quote:Op maandag 28 januari 2019 15:32 schreef Crack_ het volgende:
Deze zaak gingen ze sgroppino aan mn tafel maken, godverdomme lekker
quote:
wat is veel?quote:Op maandag 28 januari 2019 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had laatst Grieks besteld, best veel ineens
Pfieeuewquote:
quote:
Voorgerecht: Spanakopitaquote:
quote:Op maandag 28 januari 2019 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voorgerecht: Spanakopita
Hoofdgerecht: Mixed grill met lamskotelet, kip, souvlaki en gyros
Er zat nog koolsalade, patat en brood bij.
Meneer 4e is niet zo van het uit eten.. dus ja.. dan moet je iets als je geen zin hebt om te kokenquote:Op maandag 28 januari 2019 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
Maar hoezo bestel je dit? Dit is toch meer iets om in een restaurant te eten...
Alle cavia's zijn hetzelfde, doetjes.quote:
hoe houd je niet van uit eten gaanquote:Op maandag 28 januari 2019 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meneer 4e is niet zo van het uit eten.. dus ja.. dan moet je iets als je geen zin hebt om te koken
quote:Op maandag 28 januari 2019 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle cavia's zijn hetzelfde, doetjes.
Daar is geen hutspot.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe houd je niet van uit eten gaan
eens met deze jongen.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
Maar hoezo bestel je dit? Dit is toch meer iets om in een restaurant te eten...
Ik ging een keer uit eten bij de Thai en meneer 4e at een rood peperringetjequote:Op maandag 28 januari 2019 15:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wij hadden laatst Thais besteld, en dat was scherp, wauw het huilen stond je echt nabij
Ja, geen idee..quote:Op maandag 28 januari 2019 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een bloedhekel aan.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig lust hij niet graag gekookte errepelquote:Op maandag 28 januari 2019 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
Mevrouw chilivlok en meneer gekookte aardappel?
Ik hou wel van pittig, maar dit was echt gewoon niet lekker meerquote:Op maandag 28 januari 2019 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging een keer uit eten bij de Thai en meneer 4e at een rood peperringetje
Maar hij kan helemaal niet tegen scherp eten, dus hij ging maar even naar de wc
Maar jij eet shoarma zonder sausquote:Op maandag 28 januari 2019 15:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb er ook een bloedhekel aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel jammer..quote:Op maandag 28 januari 2019 15:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik hou wel van pittig, maar dit was echt gewoon niet lekker meer
quote:Op maandag 28 januari 2019 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar jij eet shoarma zonder saus
Ik eet ook shoarma zonder saus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 28 januari 2019 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar jij eet shoarma zonder saus
Ja, en jij doet een nietszeggende opleidingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij snapt hetquote:Op maandag 28 januari 2019 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet ook shoarma zonder saus..
Ik bestel ook wel pizza hete kip, volgens mij is er een poosje een geweest die dacht, eens kijken hoe scherp ze kan hebben, want de pizza was elke keer scherper qua smaak. Tot op gegeven moment ik na 3 punten zei, nu is het wel leuk geweest. Toen poosje daar niet meer besteld maar via een anderequote:
errepelquote:Op maandag 28 januari 2019 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig lust hij niet graag gekookte errepel
ketchupquote:Op maandag 28 januari 2019 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is gewoon heel vreemd, shoarma hoort met saus, liefst knoflooksaus
Vind jij, is geen feit.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij lust wel exotische dingen, maar niet per se scherpquote:Op maandag 28 januari 2019 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
errepel![]()
maar niet echt van exotisch of gewoon niet van peper en scherp want ik ken genoeg die dat gewoon niet uit kunnen staan...
Ik vind knoflooksaus best lekker, maar niet per se noodzakelijkquote:Op maandag 28 januari 2019 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik snap mquote:Op maandag 28 januari 2019 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij lust wel exotische dingen, maar niet per se scherp
quote:Op maandag 28 januari 2019 15:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, en jij doet een nietszeggende opleiding
Ik merk een soort van wrijvingquote:
Urghhhquote:
Helder.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij lust wel exotische dingen, maar niet per se scherp
Naatje triggered mij vaakquote:Op maandag 28 januari 2019 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik merk een soort van wrijving
thanksquote:Op maandag 28 januari 2019 15:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij bent dan ook het zonnetje in huis
wit vis klink op deze manier net alsof je vierkante koolvisjes gaat kopen maar het niet wil zeggenquote:Op maandag 28 januari 2019 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
vanavond spaghetti, witvis, wittewijnrodepestosaus en peultjes
crackieeequote:Op maandag 28 januari 2019 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wit vis klink op deze manier net alsof je vierkante koolvisjes gaat kopen maar het niet wil zeggen
Verder
ik weet niet wat ik ga eten, ik wil wel vega snackbarquote:Op maandag 28 januari 2019 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
waarom allemaal zo sjiek
vanavond gewoon friet en sate
Zo sjiek, heb zelfs rode wijn, pijnboompitten en parmezaanquote:Op maandag 28 januari 2019 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
waarom allemaal zo sjiek
omdat verjaardagsdiner van iemandquote:Op maandag 28 januari 2019 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
waarom allemaal zo sjiek
gewoon troepvis, pangasius ofzoquote:Op maandag 28 januari 2019 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wit vis klink op deze manier net alsof je vierkante koolvisjes gaat kopen maar het niet wil zeggen
Verder
Ohh, beterquote:Op maandag 28 januari 2019 16:06 schreef Myrr het volgende:
PFFFSSS. Toch een vlooienallergie en niet eens in de buurt van een voedselallergie. Ze heeft een hele tijd gezocht om die ene vlo te vinden. En ze gaf uit zichzelf een spuitje tegen de jeuk. Nieuwe dierenarts die veel beter is en op loopafstand.
#mijnMoessiewordtweereenchamp
op mijn verjaardag eet ik ook gewoon friet en satequote:Op maandag 28 januari 2019 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat verjaardagsdiner van iemand
en een broodje mexicano met hela curryquote:Op maandag 28 januari 2019 16:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op mijn verjaardag eet ik ook gewoon friet en sate
hela curry is echt waterigquote:Op maandag 28 januari 2019 16:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
en een broodje mexicano met hela curry
ik wil wat meer gaan koken en gezonder gaan etenquote:Op maandag 28 januari 2019 16:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vier mijn verjaardag niet, denk ikquote:Op maandag 28 januari 2019 16:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt? ik vind hela curry echt dikke drabquote:Op maandag 28 januari 2019 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hela curry is echt waterigvond het echt tegenvallen na alle lof hier op FOK! daarvoor.
mag je wel op de mijne komenquote:Op maandag 28 januari 2019 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vier mijn verjaardag niet, denk ik
Dan is spaghetti inderdaad een goeie voor de leek om mee te beginnen.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik wil wat meer gaan koken en gezonder gaan eten
Bedoel meer als in de smaaksensatie is waterig. Niet zozeer de samenstelling.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
echt? ik vind hela curry echt dikke drab
Hij is wel erg vloeibaar ja. Oliehoorn curry is ook goedgekeurd danquote:Op maandag 28 januari 2019 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hela curry is echt waterigvond het echt tegenvallen na alle lof hier op FOK! daarvoor.
Jaaaaaaaaaaaaaaa, 25 maart(je). Snel verander je naamquote:
curry is goorquote:Op maandag 28 januari 2019 16:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
en een broodje mexicano met hela curry
ik ben geen beginner of een leek, ik kook gewoon niet heel gevarieerdquote:Op maandag 28 januari 2019 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan is spaghetti inderdaad een goeie voor de leek om mee te beginnen.
Oliehoornquote:Op maandag 28 januari 2019 16:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij is wel erg vloeibaar ja. Oliehoorn curry is ook goedgekeurd dan
ja, net als in mayoquote:Op maandag 28 januari 2019 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Zit er zoveel verschil in curry dan?ik koop gewoon en maakt me volgens mij niet echt uit welke
spaghettiquote:Op maandag 28 januari 2019 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ben geen beginner of een leek, ik kook gewoon niet heel gevarieerd
quote:Op maandag 28 januari 2019 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
overigens is de curry van de lidl de beste en is deze van oliehoorn ook fucking lekker als je de zoete smaak kan waarderen:
[ afbeelding ]
Wat is 2 jaar geleden?quote:Op maandag 28 januari 2019 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa, 25 maart(je). Snel verander je naam
En jezus is dit echt bijna twee jaar geleden, wat wat
oh, nouja dan boeit t me gewoon nietquote:Op maandag 28 januari 2019 16:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja, net als in mayo
bij ketchup vind ik alles vaak wel hetzelfde
geeft niet smaken verschillen maar niet bij jou blijkbaar hahhahahaquote:Op maandag 28 januari 2019 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, nouja dan boeit t me gewoon niet
Waarom denk je dat je van heel veel producten echt 1000 soorten en merken hebt? niet alleen voor de naam hoorquote:Op maandag 28 januari 2019 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Zit er zoveel verschil in curry dan?ik koop gewoon en maakt me volgens mij niet echt uit welke
quote:Op maandag 28 januari 2019 16:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
geeft niet smaken verschillen maar niet bij jou blijkbaar hahhahaha
quote:Op maandag 28 januari 2019 16:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
geeft niet smaken verschillen maar niet bij jou blijkbaar hahhahaha
heb je ooit van marketing gehoordquote:Op maandag 28 januari 2019 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je van heel veel producten echt 1000 soorten en merken hebt? niet alleen voor de naam hoor
Ja en van ingrediënten en samenstelling. Jij ook?quote:
neequote:Op maandag 28 januari 2019 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en van ingrediënten en samenstelling. Jij ook?
ik dacht wel dat ik mn beste mayo had gevonden maar nu zijn er weer nieuwe en moet ik die weer proberenquote:
Helder.quote:
ik zag van heinz iets van golden standard mayo in een gouden verpakking echt vreemd maar ik wil het kopen dus ik heb nu ook van marketing gehoordquote:Op maandag 28 januari 2019 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik dacht wel dat ik mn beste mayo had gevonden maar nu zijn er weer nieuwe en moet ik die weer proberen
echt kut
Deze is erg lekker voor op toastjes met garnaaltjes maar voor een raspatatje heb ik liever wat meer yoghurt mayo en voor patat meer de oliehoorn mayoquote:
quote:Op maandag 28 januari 2019 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze is erg lekker voor op toastjes met garnaaltjes maar voor een raspatatje heb ik liever wat meer yoghurt mayo en voor patat meer de oliehoorn mayo
Doe gewoon pindasaus met uitjes.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze is erg lekker voor op toastjes met garnaaltjes maar voor een raspatatje heb ik liever wat meer yoghurt mayo en voor patat meer de oliehoorn mayo
Ken ik niet maar eet wel soms oorlog of satésausquote:Op maandag 28 januari 2019 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe gewoon pindasaus met uitjes.
Beste allround in mijn opiniequote:
andere mayo vind ik niet enorm lekker, dat doe ik wel op mijn burger, maar als ik voor mayo ga voor friet dan zaanse mayo. Qua fritessaus overigens altijd American Fritessausquote:Op maandag 28 januari 2019 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
pronken met mayo fuckyeaquote:Op maandag 28 januari 2019 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zag van heinz iets van golden standard mayo in een gouden verpakking echt vreemd maar ik wil het kopen dus ik heb nu ook van marketing gehoord
Oef dat is lang geleden maar op zijn tijd ook erg lekker ja, die American Fritessaus.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
andere mayo vind ik niet enorm lekker, dat doe ik wel op mijn burger, maar als ik voor mayo ga voor friet dan zaanse mayo. Qua fritessaus overigens altijd American Fritessaus
mayomond, wat?quote:Op maandag 28 januari 2019 16:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet nu aan die gore belgen denken die zoenen met zo'n mayomond, gadverdamme
..quote:Op maandag 28 januari 2019 16:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
smeren ze mayo op hun mond, of hoe moet ik dit voor me zien
hier ben ik niet mee bekendquote:Op maandag 28 januari 2019 16:19 schreef Crack_ het volgende:
ja en, kun je toch foto van maken dat het in je kastje staat en dan delenquote:
Je weet niet van de regel dat je eerst mosterd moet nemen alvorens te zoenen?quote:Op maandag 28 januari 2019 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en nederlanders zoenen niet als ze mayo gegeten hebben, wat?
klinkt niet als iets dat ik zou doenquote:Op maandag 28 januari 2019 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja en, kun je toch foto van maken dat het in je kastje staat en dan delen
staat ook wel bekend als snowballenquote:Op maandag 28 januari 2019 16:19 schreef Crack_ het volgende:
echt he wat een nepkaasjequote:Op maandag 28 januari 2019 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je weet niet van de regel dat je eerst mosterd moet nemen alvorens te zoenen?
ik neem gewoon altijd knoflookquote:Op maandag 28 januari 2019 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je weet niet van de regel dat je eerst mosterd moet nemen alvorens te zoenen?
Sommige mensen zijn wel echt abuis.quote:
Het is echt letterlijk zoals het er staat; mayo in je mond en dan zoenenquote:Op maandag 28 januari 2019 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en nederlanders zoenen niet als ze mayo gegeten hebben, wat?
ik ben opgegroeid met een andere definitie van deze term maar het lijkt wel op elkaarquote:Op maandag 28 januari 2019 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
staat ook wel bekend als snowballen
genoeg mayoliefhebbers op meerdere videositesquote:Op maandag 28 januari 2019 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid met een andere definitie van deze term maar het lijkt wel op elkaar
dit doen ze in belgië? ik heb dit nooit gelezen in de suske en wiske hoor, wat een rare traditiequote:
Dat is eigenlijk de beste, ja.quote:
Ah, op die manier. Ze oefenen gewoon voor als ze later sperma willen delen waarschijnlijkquote:Op maandag 28 januari 2019 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is echt letterlijk zoals het er staat; mayo in je mond en dan zoenen
Ik dacht dat de meeste mensen die mayo dan wel doorgeslikt zouden hebben maar begin nu te twijfelen of het niet gewoon zo hoort
dit maakt het niet beterquote:Op maandag 28 januari 2019 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
staat ook wel bekend als snowballen
Ik dacht van niet maar zag t ooit op de tv bij dat programma 'from russia with love' ofzoquote:Op maandag 28 januari 2019 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dit doen ze in belgië? ik heb dit nooit gelezen in de suske en wiske hoor, wat een rare traditie
quote:Op maandag 28 januari 2019 16:24 schreef TARDIS. het volgende:
maar crack vreten ze dan gewono zo'n puntzak friet met mayo als een barbaar en maken ze hun mond niet schoon voordat ze gaan tongen of weten ze dat ze gaan tongen en hebben ze in de club altijd een flaconnetje calvé op zak?
Ik zou het niet weten en wilde het zo snel mogelijk uit mn geheugen wissen maar het gaat er nu eigenlijk al veels te lang over, wat doe ikquote:Op maandag 28 januari 2019 16:24 schreef TARDIS. het volgende:
maar crack vreten ze dan gewono zo'n puntzak friet met mayo als een barbaar en maken ze hun mond niet schoon voordat ze gaan tongen of weten ze dat ze gaan tongen en hebben ze in de club altijd een flaconnetje calvé op zak?
Semiquote:Op maandag 28 januari 2019 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
ZO, daar ging het heen nootmans, nu blij?
quote:
zit nog in mijn kerstvakantiequote:Op maandag 28 januari 2019 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie al vakantie geboekt of plannen
omdat het geen zomer isquote:Op maandag 28 januari 2019 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo nam je niet langer zomervakantie
lol neequote:Op maandag 28 januari 2019 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie al vakantie geboekt of plannen
dan kun je toch ook langer zomervakantie hebben kutsukkel denk even naquote:Op maandag 28 januari 2019 16:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
maar nog wel de vakantie die voortvloeide uit de kerst muts denk nou eens na
ga niet op vakantie dit jaar denk ik, ben afgelopen september al geweest, dat is voorlopig wel weer genoegquote:
dat heet een uitkering volgens mijquote:Op maandag 28 januari 2019 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan kun je toch ook langer zomervakantie hebben kutsukkel denk even na
nice, lijkt me mooiquote:Op maandag 28 januari 2019 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
geen vakantie gepland, wel gehoord waar studiereis heengaat van studievereniging: Slovenië
Hm, klinkt niet super veel thoquote:Op maandag 28 januari 2019 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ga niet op vakantie dit jaar denk ik, ben afgelopen september al geweest, dat is voorlopig wel weer genoeg
Oh, uhh oke ook goedquote:Op maandag 28 januari 2019 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat heet een uitkering volgens mij
nee helaas nietquote:Op maandag 28 januari 2019 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, uhh oke ook goed
Hebben jullie nog uitkeringen gepland staan dan
leuk!quote:Op maandag 28 januari 2019 16:32 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ouders zijn bezig met een camping kopen, dat vind ik echt super mega leuk
ik zit in de vreselijke situatie dat ik graag een WW uitkering zou willen hebben maar die krijg je niet als je ontslag neemt en ik probeer alles in mijn macht om ontslagen te worden maar dat doen ze nietquote:Op maandag 28 januari 2019 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, uhh oke ook goed
Hebben jullie nog uitkeringen gepland staan dan
poep in de plantenbakquote:Op maandag 28 januari 2019 16:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit in de vreselijke situatie dat ik graag een WW uitkering zou willen hebben maar die krijg je niet als je ontslag neemt en ik probeer alles in mijn macht om ontslagen te worden maar dat doen ze niet
quote:Op maandag 28 januari 2019 16:32 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ouders zijn bezig met een camping kopen, dat vind ik echt super mega leuk
#relatablequote:Op maandag 28 januari 2019 16:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit in de vreselijke situatie dat ik graag een WW uitkering zou willen hebben maar die krijg je niet als je ontslag neemt en ik probeer alles in mijn macht om ontslagen te worden maar dat doen ze niet
zeg dat je diarree krijgt van je werkquote:Op maandag 28 januari 2019 16:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk niet dat ze gratis geld gaan geven aan mensen die in plantenbakken poepen
Meld jezelf gewoon twee jaar lang ziek.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
krijg na een paar dagen al de bedrijfsarts op mijn dakquote:Op maandag 28 januari 2019 16:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Meld jezelf gewoon twee jaar lang ziek.
Het was wat gehaast inderdaad en het is ook wel wat makkelijk gevonden.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik vond de gogeta reveal teleurstellend
Dat is snel. Denk dat ik hier wel moeiteloos een weekje kan pakkenquote:Op maandag 28 januari 2019 16:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
krijg na een paar dagen al de bedrijfsarts op mijn dak
Je kan toch ook gewoon zelf aansturen op ontslag zonder dat je daarbij ontslag neemt? Zij hebben niks aan een ongemotiveerde werknemer en menig werkgever zal dan nog wel willen meewerken aan een ontslag zodat je wel poen krijgt.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gemotiveerde werknemersquote:Op maandag 28 januari 2019 16:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon zelf aansturen op ontslag zonder dat je daarbij ontslag neemt? Zij hebben niks aan een gemotiveerde werknemer en menig werkgever zal dan nog wel willen meewerken aan een ontslag zodat je wel poen krijgt.
Dat is de ambtenaren-mentaliteit ja.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:53 schreef Kiid het volgende:
Zij hebben niks aan een gemotiveerde werknemer
veel dichter bij de definitie van ongemotiveerd kan ik niet komenquote:Op maandag 28 januari 2019 16:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon zelf aansturen op ontslag zonder dat je daarbij ontslag neemt? Zij hebben niks aan een ongemotiveerde werknemer en menig werkgever zal dan nog wel willen meewerken aan een ontslag zodat je wel poen krijgt.
Ik weet hoe je je voelt vriend. Ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 28 januari 2019 16:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
veel dichter bij de definitie van ongemotiveerd kan ik niet komen
ik doe zelden iets werk-gerelateerds, ik ga bijna altijd eerder naar huis, ik blijf vaak thuis zonder verlof te nemen, ik kom vaak 5 tot 10 minuten te laat
en nog zijn ze blij met me
Dan fake je een burnout.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
krijg na een paar dagen al de bedrijfsarts op mijn dak
Dan werk je toch gewoon goed? Kreeg ook een baan aangeboden op stage terwijl ik bijna elke dag te laat kwam.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe zelden iets werk-gerelateerds, ik ga bijna altijd eerder naar huis, ik blijf vaak thuis zonder verlof te nemen, ik kom vaak 5 tot 10 minuten te laat
Doe eens wat voor je centen.quote:
Kennelijk zitten ze verlegen om werknemers.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Als je slim bent dan sla je het gewoon helemaal over. Je lichaam zal je dankbaar zijn uiteindelijkquote:
Nou nee, ben juist blij dat mensen geen jas meer aan mij op willen hangen omdat ze mij aanzien voor een kapstokquote:Op maandag 28 januari 2019 18:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je slim bent dan sla je het gewoon helemaal over. Je lichaam zal je dankbaar zijn uiteindelijk
Ik heb echt zoveel honger nu.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je slim bent dan sla je het gewoon helemaal over. Je lichaam zal je dankbaar zijn uiteindelijk
Dan heb je gewoon een lullig opvulbaantje.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:38 schreef Der_Mann het volgende:
zouden andere mensen dit probleem ook hebben
ze willen dat ik later het stokje overneem van beheer dus ze leggen me steeds nieuwe dingen uit en ik doe net alsof ik alles snap maar ik snap er echt geen ene kut van
dan geven ze me later complimenten over mijn harde werk terwijl ik de hele dag op reddit heb gezeten
heel mijn werkleven is een grote leugen
Maar verdient het ook leuk?quote:Op maandag 28 januari 2019 16:38 schreef Der_Mann het volgende:
zouden andere mensen dit probleem ook hebben
ze willen dat ik later het stokje overneem van beheer dus ze leggen me steeds nieuwe dingen uit en ik doe net alsof ik alles snap maar ik snap er echt geen ene kut van
dan geven ze me later complimenten over mijn harde werk terwijl ik de hele dag op reddit heb gezeten
heel mijn werkleven is een grote leugen
Toen ik zes was vond ik dat ook helemaal de shit. Heb het ook al redelijk lang niet gehad.quote:
Gewoon een keer kopen dan.quote:Op maandag 28 januari 2019 20:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toen ik zes was vond ik dat ook helemaal de shit. Heb het ook al redelijk lang niet gehad.
Goed verhaal
lekker kortquote:Op maandag 28 januari 2019 20:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toen ik zes was vond ik dat ook helemaal de shit. Heb het ook al redelijk lang niet gehad.
Goed verhaal
Hi droppie van mequote:Op maandag 28 januari 2019 20:12 schreef Chloroform het volgende:
Haags nog steeds mod, wat een teleurstelling
Donderstraal opquote:
Wie?quote:Op maandag 28 januari 2019 20:21 schreef Chloroform het volgende:
Mcgrath komt vrij vandaag volgens mij
Was ie toch al? Heb hem gisteren al gezien. Of is ie weer geband?quote:Op maandag 28 januari 2019 20:21 schreef Chloroform het volgende:
Wie?quote:Op maandag 28 januari 2019 20:21 schreef Chloroform het volgende:
Houd je vermoeiende taffesmuil nou eensquote:
Oh weenie ff kijken dacht vandaagquote:Op maandag 28 januari 2019 20:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was ie toch al? Heb hem gisteren al gezien. Of is ie weer geband?
Helaas is die staatmongool al weer vrijquote:Op maandag 28 januari 2019 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh weenie ff kijken dacht vandaag
quote:
Zo praat je toch niet over jezelf, gekkiequote:Op maandag 28 januari 2019 20:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Helaas is die staatmongool al weer vrij
Koekoekquote:Op maandag 28 januari 2019 20:12 schreef Chloroform het volgende:
Haags nog steeds mod, wat een teleurstelling
Koekoek in je broekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |