Daar gaan we dan maar vanuit. En ik ga ook weer drinken... Mijn lever is echt hard aan het werk de afgelopen dagen.quote:
quote:
Dat is moeilijk, alles lijkt en klinkt zo lekkerquote:Op maandag 28 januari 2019 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
http://vattenramen.com/
Wat zouden jullie nemen?
Sowieso Karaage en ik denk ramen met kipquote:Op maandag 28 januari 2019 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
http://vattenramen.com/
Wat zouden jullie nemen?
Hmm, ik denk ook dat het zoiets gaat wordenquote:Op maandag 28 januari 2019 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso Karaage en ik denk ramen met kip
of gewoon bij de KFC bestellen en die kip in een kom instant noedels van 20 cent doenquote:Op maandag 28 januari 2019 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso Karaage en ik denk ramen met kip
denk dat ze er bij dat restaurant niet blij van worden als ik ineens met KFC aankomquote:Op maandag 28 januari 2019 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of gewoon bij de KFC bestellen en die kip in een kom instant noedels van 20 cent doen
quote:Op maandag 28 januari 2019 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hmm, ik denk ook dat het zoiets gaat worden
Eh.. wat dacht je van en bij de KFC bestellen en dan de volgende morgen ramen bestellen daarquote:Op maandag 28 januari 2019 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of gewoon bij de KFC bestellen en die kip in een kom instant noedels van 20 cent doen
bestel daar de kip, vervang het stiekem met KFC en stuur het dan terug naar de keukenquote:Op maandag 28 januari 2019 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denk dat ze er bij dat restaurant niet blij van worden als ik ineens met KFC aankom
met extra veel knoflook hoop ikquote:Op maandag 28 januari 2019 15:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Maak het altijd zelf, zo'n bakje van de winkel is te weinig
Ja, gelukkig ruiken de bellers dat toch nietquote:Op maandag 28 januari 2019 15:19 schreef anti-loper het volgende:
[..]
met extra veel knoflook hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |