Naatje triggered mij vaakquote:Op maandag 28 januari 2019 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik merk een soort van wrijving
thanksquote:Op maandag 28 januari 2019 15:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij bent dan ook het zonnetje in huis
wit vis klink op deze manier net alsof je vierkante koolvisjes gaat kopen maar het niet wil zeggenquote:Op maandag 28 januari 2019 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
vanavond spaghetti, witvis, wittewijnrodepestosaus en peultjes
crackieeequote:Op maandag 28 januari 2019 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wit vis klink op deze manier net alsof je vierkante koolvisjes gaat kopen maar het niet wil zeggen
Verder
ik weet niet wat ik ga eten, ik wil wel vega snackbarquote:Op maandag 28 januari 2019 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
waarom allemaal zo sjiek
vanavond gewoon friet en sate
Zo sjiek, heb zelfs rode wijn, pijnboompitten en parmezaanquote:Op maandag 28 januari 2019 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
waarom allemaal zo sjiek
omdat verjaardagsdiner van iemandquote:Op maandag 28 januari 2019 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
waarom allemaal zo sjiek
gewoon troepvis, pangasius ofzoquote:Op maandag 28 januari 2019 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wit vis klink op deze manier net alsof je vierkante koolvisjes gaat kopen maar het niet wil zeggen
Verder
Ohh, beterquote:Op maandag 28 januari 2019 16:06 schreef Myrr het volgende:
PFFFSSS. Toch een vlooienallergie en niet eens in de buurt van een voedselallergie. Ze heeft een hele tijd gezocht om die ene vlo te vinden. En ze gaf uit zichzelf een spuitje tegen de jeuk. Nieuwe dierenarts die veel beter is en op loopafstand.
#mijnMoessiewordtweereenchamp
op mijn verjaardag eet ik ook gewoon friet en satequote:Op maandag 28 januari 2019 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat verjaardagsdiner van iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |