ik ben opgegroeid met een andere definitie van deze term maar het lijkt wel op elkaarquote:Op maandag 28 januari 2019 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
staat ook wel bekend als snowballen
genoeg mayoliefhebbers op meerdere videositesquote:Op maandag 28 januari 2019 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid met een andere definitie van deze term maar het lijkt wel op elkaar
dit doen ze in belgië? ik heb dit nooit gelezen in de suske en wiske hoor, wat een rare traditiequote:
Dat is eigenlijk de beste, ja.quote:
Ah, op die manier. Ze oefenen gewoon voor als ze later sperma willen delen waarschijnlijkquote:Op maandag 28 januari 2019 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is echt letterlijk zoals het er staat; mayo in je mond en dan zoenen
Ik dacht dat de meeste mensen die mayo dan wel doorgeslikt zouden hebben maar begin nu te twijfelen of het niet gewoon zo hoort
dit maakt het niet beterquote:Op maandag 28 januari 2019 16:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
staat ook wel bekend als snowballen
Ik dacht van niet maar zag t ooit op de tv bij dat programma 'from russia with love' ofzoquote:Op maandag 28 januari 2019 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dit doen ze in belgië? ik heb dit nooit gelezen in de suske en wiske hoor, wat een rare traditie
quote:Op maandag 28 januari 2019 16:24 schreef TARDIS. het volgende:
maar crack vreten ze dan gewono zo'n puntzak friet met mayo als een barbaar en maken ze hun mond niet schoon voordat ze gaan tongen of weten ze dat ze gaan tongen en hebben ze in de club altijd een flaconnetje calvé op zak?
Ik zou het niet weten en wilde het zo snel mogelijk uit mn geheugen wissen maar het gaat er nu eigenlijk al veels te lang over, wat doe ikquote:Op maandag 28 januari 2019 16:24 schreef TARDIS. het volgende:
maar crack vreten ze dan gewono zo'n puntzak friet met mayo als een barbaar en maken ze hun mond niet schoon voordat ze gaan tongen of weten ze dat ze gaan tongen en hebben ze in de club altijd een flaconnetje calvé op zak?
Semiquote:Op maandag 28 januari 2019 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
ZO, daar ging het heen nootmans, nu blij?
quote:
zit nog in mijn kerstvakantiequote:Op maandag 28 januari 2019 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie al vakantie geboekt of plannen
omdat het geen zomer isquote:Op maandag 28 januari 2019 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo nam je niet langer zomervakantie
lol neequote:Op maandag 28 januari 2019 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie al vakantie geboekt of plannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |