oh, nouja dan boeit t me gewoon nietquote:Op maandag 28 januari 2019 16:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja, net als in mayo
bij ketchup vind ik alles vaak wel hetzelfde
geeft niet smaken verschillen maar niet bij jou blijkbaar hahhahahaquote:Op maandag 28 januari 2019 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, nouja dan boeit t me gewoon niet
Waarom denk je dat je van heel veel producten echt 1000 soorten en merken hebt? niet alleen voor de naam hoorquote:Op maandag 28 januari 2019 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Zit er zoveel verschil in curry dan?ik koop gewoon en maakt me volgens mij niet echt uit welke
quote:Op maandag 28 januari 2019 16:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
geeft niet smaken verschillen maar niet bij jou blijkbaar hahhahaha
quote:Op maandag 28 januari 2019 16:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
geeft niet smaken verschillen maar niet bij jou blijkbaar hahhahaha
heb je ooit van marketing gehoordquote:Op maandag 28 januari 2019 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je van heel veel producten echt 1000 soorten en merken hebt? niet alleen voor de naam hoor
Ja en van ingrediënten en samenstelling. Jij ook?quote:
neequote:Op maandag 28 januari 2019 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en van ingrediënten en samenstelling. Jij ook?
ik dacht wel dat ik mn beste mayo had gevonden maar nu zijn er weer nieuwe en moet ik die weer proberenquote:
Helder.quote:
ik zag van heinz iets van golden standard mayo in een gouden verpakking echt vreemd maar ik wil het kopen dus ik heb nu ook van marketing gehoordquote:Op maandag 28 januari 2019 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik dacht wel dat ik mn beste mayo had gevonden maar nu zijn er weer nieuwe en moet ik die weer proberen
echt kut
Deze is erg lekker voor op toastjes met garnaaltjes maar voor een raspatatje heb ik liever wat meer yoghurt mayo en voor patat meer de oliehoorn mayoquote:
quote:Op maandag 28 januari 2019 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze is erg lekker voor op toastjes met garnaaltjes maar voor een raspatatje heb ik liever wat meer yoghurt mayo en voor patat meer de oliehoorn mayo
Doe gewoon pindasaus met uitjes.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze is erg lekker voor op toastjes met garnaaltjes maar voor een raspatatje heb ik liever wat meer yoghurt mayo en voor patat meer de oliehoorn mayo
Ken ik niet maar eet wel soms oorlog of satésausquote:Op maandag 28 januari 2019 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe gewoon pindasaus met uitjes.
Beste allround in mijn opiniequote:
andere mayo vind ik niet enorm lekker, dat doe ik wel op mijn burger, maar als ik voor mayo ga voor friet dan zaanse mayo. Qua fritessaus overigens altijd American Fritessausquote:Op maandag 28 januari 2019 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
pronken met mayo fuckyeaquote:Op maandag 28 januari 2019 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik zag van heinz iets van golden standard mayo in een gouden verpakking echt vreemd maar ik wil het kopen dus ik heb nu ook van marketing gehoord
Oef dat is lang geleden maar op zijn tijd ook erg lekker ja, die American Fritessaus.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
andere mayo vind ik niet enorm lekker, dat doe ik wel op mijn burger, maar als ik voor mayo ga voor friet dan zaanse mayo. Qua fritessaus overigens altijd American Fritessaus
mayomond, wat?quote:Op maandag 28 januari 2019 16:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet nu aan die gore belgen denken die zoenen met zo'n mayomond, gadverdamme
..quote:Op maandag 28 januari 2019 16:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
smeren ze mayo op hun mond, of hoe moet ik dit voor me zien
hier ben ik niet mee bekendquote:Op maandag 28 januari 2019 16:19 schreef Crack_ het volgende:
ja en, kun je toch foto van maken dat het in je kastje staat en dan delenquote:
Je weet niet van de regel dat je eerst mosterd moet nemen alvorens te zoenen?quote:Op maandag 28 januari 2019 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en nederlanders zoenen niet als ze mayo gegeten hebben, wat?
klinkt niet als iets dat ik zou doenquote:Op maandag 28 januari 2019 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja en, kun je toch foto van maken dat het in je kastje staat en dan delen
staat ook wel bekend als snowballenquote:Op maandag 28 januari 2019 16:19 schreef Crack_ het volgende:
echt he wat een nepkaasjequote:Op maandag 28 januari 2019 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je weet niet van de regel dat je eerst mosterd moet nemen alvorens te zoenen?
ik neem gewoon altijd knoflookquote:Op maandag 28 januari 2019 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je weet niet van de regel dat je eerst mosterd moet nemen alvorens te zoenen?
Sommige mensen zijn wel echt abuis.quote:
Het is echt letterlijk zoals het er staat; mayo in je mond en dan zoenenquote:Op maandag 28 januari 2019 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en nederlanders zoenen niet als ze mayo gegeten hebben, wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |