Naatje triggered mij vaakquote:Op maandag 28 januari 2019 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik merk een soort van wrijving
thanksquote:Op maandag 28 januari 2019 15:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij bent dan ook het zonnetje in huis
wit vis klink op deze manier net alsof je vierkante koolvisjes gaat kopen maar het niet wil zeggenquote:Op maandag 28 januari 2019 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
vanavond spaghetti, witvis, wittewijnrodepestosaus en peultjes
crackieeequote:Op maandag 28 januari 2019 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wit vis klink op deze manier net alsof je vierkante koolvisjes gaat kopen maar het niet wil zeggen
Verder
ik weet niet wat ik ga eten, ik wil wel vega snackbarquote:Op maandag 28 januari 2019 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
waarom allemaal zo sjiek
vanavond gewoon friet en sate
Zo sjiek, heb zelfs rode wijn, pijnboompitten en parmezaanquote:Op maandag 28 januari 2019 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
waarom allemaal zo sjiek
omdat verjaardagsdiner van iemandquote:Op maandag 28 januari 2019 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
waarom allemaal zo sjiek
gewoon troepvis, pangasius ofzoquote:Op maandag 28 januari 2019 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wit vis klink op deze manier net alsof je vierkante koolvisjes gaat kopen maar het niet wil zeggen
Verder
Ohh, beterquote:Op maandag 28 januari 2019 16:06 schreef Myrr het volgende:
PFFFSSS. Toch een vlooienallergie en niet eens in de buurt van een voedselallergie. Ze heeft een hele tijd gezocht om die ene vlo te vinden. En ze gaf uit zichzelf een spuitje tegen de jeuk. Nieuwe dierenarts die veel beter is en op loopafstand.
#mijnMoessiewordtweereenchamp
op mijn verjaardag eet ik ook gewoon friet en satequote:Op maandag 28 januari 2019 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat verjaardagsdiner van iemand
en een broodje mexicano met hela curryquote:Op maandag 28 januari 2019 16:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op mijn verjaardag eet ik ook gewoon friet en sate
hela curry is echt waterigquote:Op maandag 28 januari 2019 16:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
en een broodje mexicano met hela curry
ik wil wat meer gaan koken en gezonder gaan etenquote:Op maandag 28 januari 2019 16:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vier mijn verjaardag niet, denk ikquote:Op maandag 28 januari 2019 16:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt? ik vind hela curry echt dikke drabquote:Op maandag 28 januari 2019 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hela curry is echt waterigvond het echt tegenvallen na alle lof hier op FOK! daarvoor.
mag je wel op de mijne komenquote:Op maandag 28 januari 2019 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vier mijn verjaardag niet, denk ik
Dan is spaghetti inderdaad een goeie voor de leek om mee te beginnen.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik wil wat meer gaan koken en gezonder gaan eten
Bedoel meer als in de smaaksensatie is waterig. Niet zozeer de samenstelling.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
echt? ik vind hela curry echt dikke drab
Hij is wel erg vloeibaar ja. Oliehoorn curry is ook goedgekeurd danquote:Op maandag 28 januari 2019 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hela curry is echt waterigvond het echt tegenvallen na alle lof hier op FOK! daarvoor.
Jaaaaaaaaaaaaaaa, 25 maart(je). Snel verander je naamquote:
curry is goorquote:Op maandag 28 januari 2019 16:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
en een broodje mexicano met hela curry
ik ben geen beginner of een leek, ik kook gewoon niet heel gevarieerdquote:Op maandag 28 januari 2019 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan is spaghetti inderdaad een goeie voor de leek om mee te beginnen.
Oliehoornquote:Op maandag 28 januari 2019 16:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hij is wel erg vloeibaar ja. Oliehoorn curry is ook goedgekeurd dan
ja, net als in mayoquote:Op maandag 28 januari 2019 16:12 schreef Crack_ het volgende:
Zit er zoveel verschil in curry dan?ik koop gewoon en maakt me volgens mij niet echt uit welke
spaghettiquote:Op maandag 28 januari 2019 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik ben geen beginner of een leek, ik kook gewoon niet heel gevarieerd
quote:Op maandag 28 januari 2019 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
overigens is de curry van de lidl de beste en is deze van oliehoorn ook fucking lekker als je de zoete smaak kan waarderen:
[ afbeelding ]
Wat is 2 jaar geleden?quote:Op maandag 28 januari 2019 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa, 25 maart(je). Snel verander je naam
En jezus is dit echt bijna twee jaar geleden, wat wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |