dan kun je toch ook langer zomervakantie hebben kutsukkel denk even naquote:Op maandag 28 januari 2019 16:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
maar nog wel de vakantie die voortvloeide uit de kerst muts denk nou eens na
ga niet op vakantie dit jaar denk ik, ben afgelopen september al geweest, dat is voorlopig wel weer genoegquote:
dat heet een uitkering volgens mijquote:Op maandag 28 januari 2019 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan kun je toch ook langer zomervakantie hebben kutsukkel denk even na
nice, lijkt me mooiquote:Op maandag 28 januari 2019 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
geen vakantie gepland, wel gehoord waar studiereis heengaat van studievereniging: Slovenië
Hm, klinkt niet super veel thoquote:Op maandag 28 januari 2019 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ga niet op vakantie dit jaar denk ik, ben afgelopen september al geweest, dat is voorlopig wel weer genoeg
Oh, uhh oke ook goedquote:Op maandag 28 januari 2019 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dat heet een uitkering volgens mij
nee helaas nietquote:Op maandag 28 januari 2019 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, uhh oke ook goed
Hebben jullie nog uitkeringen gepland staan dan
leuk!quote:Op maandag 28 januari 2019 16:32 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ouders zijn bezig met een camping kopen, dat vind ik echt super mega leuk
ik zit in de vreselijke situatie dat ik graag een WW uitkering zou willen hebben maar die krijg je niet als je ontslag neemt en ik probeer alles in mijn macht om ontslagen te worden maar dat doen ze nietquote:Op maandag 28 januari 2019 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, uhh oke ook goed
Hebben jullie nog uitkeringen gepland staan dan
poep in de plantenbakquote:Op maandag 28 januari 2019 16:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit in de vreselijke situatie dat ik graag een WW uitkering zou willen hebben maar die krijg je niet als je ontslag neemt en ik probeer alles in mijn macht om ontslagen te worden maar dat doen ze niet
quote:Op maandag 28 januari 2019 16:32 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ouders zijn bezig met een camping kopen, dat vind ik echt super mega leuk
#relatablequote:Op maandag 28 januari 2019 16:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit in de vreselijke situatie dat ik graag een WW uitkering zou willen hebben maar die krijg je niet als je ontslag neemt en ik probeer alles in mijn macht om ontslagen te worden maar dat doen ze niet
zeg dat je diarree krijgt van je werkquote:Op maandag 28 januari 2019 16:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk niet dat ze gratis geld gaan geven aan mensen die in plantenbakken poepen
Meld jezelf gewoon twee jaar lang ziek.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |