krijg na een paar dagen al de bedrijfsarts op mijn dakquote:Op maandag 28 januari 2019 16:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Meld jezelf gewoon twee jaar lang ziek.
Het was wat gehaast inderdaad en het is ook wel wat makkelijk gevonden.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik vond de gogeta reveal teleurstellend
Dat is snel. Denk dat ik hier wel moeiteloos een weekje kan pakkenquote:Op maandag 28 januari 2019 16:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
krijg na een paar dagen al de bedrijfsarts op mijn dak
Je kan toch ook gewoon zelf aansturen op ontslag zonder dat je daarbij ontslag neemt? Zij hebben niks aan een ongemotiveerde werknemer en menig werkgever zal dan nog wel willen meewerken aan een ontslag zodat je wel poen krijgt.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit in de vreselijke situatie dat ik graag een WW uitkering zou willen hebben maar die krijg je niet als je ontslag neemt en ik probeer alles in mijn macht om ontslagen te worden maar dat doen ze niet
gemotiveerde werknemersquote:Op maandag 28 januari 2019 16:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon zelf aansturen op ontslag zonder dat je daarbij ontslag neemt? Zij hebben niks aan een gemotiveerde werknemer en menig werkgever zal dan nog wel willen meewerken aan een ontslag zodat je wel poen krijgt.
Dat is de ambtenaren-mentaliteit ja.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:53 schreef Kiid het volgende:
Zij hebben niks aan een gemotiveerde werknemer
veel dichter bij de definitie van ongemotiveerd kan ik niet komenquote:Op maandag 28 januari 2019 16:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon zelf aansturen op ontslag zonder dat je daarbij ontslag neemt? Zij hebben niks aan een ongemotiveerde werknemer en menig werkgever zal dan nog wel willen meewerken aan een ontslag zodat je wel poen krijgt.
Ik weet hoe je je voelt vriend. Ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 28 januari 2019 16:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
veel dichter bij de definitie van ongemotiveerd kan ik niet komen
ik doe zelden iets werk-gerelateerds, ik ga bijna altijd eerder naar huis, ik blijf vaak thuis zonder verlof te nemen, ik kom vaak 5 tot 10 minuten te laat
en nog zijn ze blij met me
Dan fake je een burnout.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
krijg na een paar dagen al de bedrijfsarts op mijn dak
Dan werk je toch gewoon goed? Kreeg ook een baan aangeboden op stage terwijl ik bijna elke dag te laat kwam.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe zelden iets werk-gerelateerds, ik ga bijna altijd eerder naar huis, ik blijf vaak thuis zonder verlof te nemen, ik kom vaak 5 tot 10 minuten te laat
Doe eens wat voor je centen.quote:
Kennelijk zitten ze verlegen om werknemers.quote:Op maandag 28 januari 2019 16:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Als je slim bent dan sla je het gewoon helemaal over. Je lichaam zal je dankbaar zijn uiteindelijkquote:
Nou nee, ben juist blij dat mensen geen jas meer aan mij op willen hangen omdat ze mij aanzien voor een kapstokquote:Op maandag 28 januari 2019 18:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je slim bent dan sla je het gewoon helemaal over. Je lichaam zal je dankbaar zijn uiteindelijk
Ik heb echt zoveel honger nu.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je slim bent dan sla je het gewoon helemaal over. Je lichaam zal je dankbaar zijn uiteindelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |