Dat zijn dan ook turken, niks tegen turken maar voor pizza moet je daar niet zijn tochquote:Op maandag 28 januari 2019 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken
Die Piccobello kreeg ik maagklachten van
Ja, geen idee of het Turken zijn, kan dat verschil nooit zo goed zienquote:Op maandag 28 januari 2019 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook turken, niks tegen turken maar voor pizza moet je daar niet zijn toch
Italianen zijn lekker, turken nietquote:Op maandag 28 januari 2019 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee of het Turken zijn, kan dat verschil nooit zo goed zien
Wat is dat?quote:Op maandag 28 januari 2019 15:32 schreef Crack_ het volgende:
Deze zaak gingen ze sgroppino aan mn tafel maken, godverdomme lekker
quote:
wat is veel?quote:Op maandag 28 januari 2019 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had laatst Grieks besteld, best veel ineens
Pfieeuewquote:
quote:
Voorgerecht: Spanakopitaquote:
quote:Op maandag 28 januari 2019 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voorgerecht: Spanakopita
Hoofdgerecht: Mixed grill met lamskotelet, kip, souvlaki en gyros
Er zat nog koolsalade, patat en brood bij.
Meneer 4e is niet zo van het uit eten.. dus ja.. dan moet je iets als je geen zin hebt om te kokenquote:Op maandag 28 januari 2019 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
Maar hoezo bestel je dit? Dit is toch meer iets om in een restaurant te eten...
Alle cavia's zijn hetzelfde, doetjes.quote:
hoe houd je niet van uit eten gaanquote:Op maandag 28 januari 2019 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meneer 4e is niet zo van het uit eten.. dus ja.. dan moet je iets als je geen zin hebt om te koken
quote:Op maandag 28 januari 2019 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle cavia's zijn hetzelfde, doetjes.
Daar is geen hutspot.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe houd je niet van uit eten gaan
eens met deze jongen.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
Maar hoezo bestel je dit? Dit is toch meer iets om in een restaurant te eten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |