Ik denk dat die dan orka behoorlijk gaat irriterenquote:
Geeft niet, ik ben wel benieuwd wie er wint.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat die dan orka behoorlijk gaat irriteren
Kip kan aanvallen vanuit de lucht (vooral poepjes)quote:Op maandag 28 januari 2019 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ben wel benieuwd wie er wint.
Snap je dit oprecht nietquote:Op maandag 28 januari 2019 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dus? mag je vriendin ons niet ontmoeten? ik snap het echt niet
Denk t ookquote:Op maandag 28 januari 2019 14:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hij wilt ze zelf niet eens ontmoeten, dan denken dat hij zijn vriendin dat wel aandoet..
Kiid is bang dat je zn vriendin steeltquote:Op maandag 28 januari 2019 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon respecteren, toch?quote:Op maandag 28 januari 2019 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik snap het welquote:Op maandag 28 januari 2019 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor Kiidquote:Op maandag 28 januari 2019 14:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon respecteren, toch?
Wat voor pasta?quote:Op maandag 28 januari 2019 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo.
Lekker verse ingredienten gehaald. Straks even een mooie pasta in elkaar draaien
wat gaat er los?quote:Op maandag 28 januari 2019 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Okay, het gaat hier echt super acute helemaal los
Dan ken je Orka nog nietquote:Op maandag 28 januari 2019 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kip kan aanvallen vanuit de lucht (vooral poepjes)
Nomnom, hier ook pasta, maar dan een simpele macaroniquote:Op maandag 28 januari 2019 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo.
Lekker verse ingredienten gehaald. Straks even een mooie pasta in elkaar draaien
Ei en augurk? Wtf?quote:Op maandag 28 januari 2019 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nomnom, hier ook pasta, maar dan een simpele macaronimet een gebakken eitje en augurken
Ik zie nu dat het er niet staat zoals ik bedoel.quote:
Nou, ik ben binnenquote:
Yess, ik eet ook augurken los bij de boerenkool, ben ik van huis uit gewend.quote:
Hoop op sneeuwquote:Op maandag 28 januari 2019 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Okay, het gaat hier echt super acute helemaal los
Augurkensap op boerenkoolquote:Op maandag 28 januari 2019 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yess, ik eet ook augurken los bij de boerenkool, ben ik van huis uit gewend.
Heb wel eens zilveruitjes bij macaroni gehad, in Drenthe. Was best lekker.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yess, ik eet ook augurken los bij de boerenkool, ben ik van huis uit gewend.
Nee, true.. maar ik val bijna in slaap in die suffe kantoorruimtequote:Op maandag 28 januari 2019 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is geen lente ofzo, is nog steeds koud
Ik hoor weleens azijn op de boerenkool, zal wel een vergelijkbaar ding zijnquote:Op maandag 28 januari 2019 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Augurkensap op boerenkoolIk eet de augurken dan weer niet
Aja, das wel matig ja, kan je niet ff 5 minuten break doen en frisse neus halenquote:Op maandag 28 januari 2019 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, true.. maar ik val bijna in slaap in die suffe kantoorruimte
Ja, mijn moeder eet van die Amsterdamse uitjes bij de macaroni / boerenkool, ik eet ook augurk.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eens zilveruitjes bij macaroni gehad, in Drenthe. Was best lekker.
Maar is dit een familie ding, een regio ding?
Ja, heb eens meisje gedate die dat graag wilde.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor weleens azijn op de boerenkool, zal wel een vergelijkbaar ding zijn
Ja, kan wel, maar de kans is groot dat ik niet meer terugkom.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aja, das wel matig ja, kan je niet ff 5 minuten break doen en frisse neus halen
quote:Op maandag 28 januari 2019 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kan wel, maar de kans is groot dat ik niet meer terugkom.
"Oeps, ik ben naar huis gereden."
Leverworst bij de boerenkool is een beetje raarquote:Op maandag 28 januari 2019 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heb eens meisje gedate die dat graag wilde.
Ook leverworst erbij.
bij spaghetti en macaroni stond er bij mn ouders ook standaard augurk op tafelquote:Op maandag 28 januari 2019 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder eet van die Amsterdamse uitjes bij de macaroni / boerenkool, ik eet ook augurk.
Is wel een familieding, weet niet per se of het een regioding is.
rtrtquote:Op maandag 28 januari 2019 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leverworst bij de boerenkool is een beetje raar
Bij de spaghetti eet ik geen augurk, wel geraspte kaasquote:Op maandag 28 januari 2019 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij spaghetti en macaroni stond er bij mn ouders ook standaard augurk op tafel
Awhhhhh een kleine Kiidjequote:Op maandag 28 januari 2019 14:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wacht maar totdat je vriendin zwanger is, dan moet je wel
quote:Op maandag 28 januari 2019 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
rtrt
Rookworst, enige worst bij de boerenkool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |