Is wel handig, ja. Heb het thuis ook. Ook wel fijn als je als eerste thuis bent om onderweg de verwarming al aan te zettenquote:Op maandag 28 januari 2019 13:53 schreef naatje_1 het volgende:
Zou wel graag willen hebben wat mijn ouders nu hebben, gewoon met een app je temperatuur regelen, dat zou een hoop schelen
Ja, nou, precies datquote:Op maandag 28 januari 2019 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het heel vochtige of vrieskou is dan zet ik m hoger en gooi ik alle radiatoren open (dus ook op slaapkamer e.d.) voor een dag of wat.
Maar anders standaard 18 graden.
Beter ga jij #ANONIEMquote:Op maandag 28 januari 2019 13:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou het een stuk gezelliger maken op fok
Precies ja, dan kan ik m gewoon op 14 zetten als ik weg ben. 3 jaar geleden ofzo hebben ze hier renovatie gedaan en slimme meter erin gezet, maar helaas niet slim genoeg...quote:Op maandag 28 januari 2019 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is wel handig, ja. Heb het thuis ook. Ook wel fijn als je als eerste thuis bent om onderweg de verwarming al aan te zetten
Ja, is goed, maar dan laat ik wel Orka los.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kom ook wel even bij jou op visite.
Nou bijvoorbeeld ja. Ah jammer is dat... gemiste kans wel.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies ja, dan kan ik m gewoon op 14 zetten als ik weg ben. 3 jaar geleden ofzo hebben ze hier renovatie gedaan en slimme meter erin gezet, maar helaas niet slim genoeg...
is dat een cavia?quote:Op maandag 28 januari 2019 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is goed, maar dan laat ik wel Orka los.
Gezellig dan kunnen we samen wiepen.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is goed, maar dan laat ik wel Orka los.
Nee, een echte orka.quote:
Neem anders Kip even meequote:Op maandag 28 januari 2019 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gezellig dan kunnen we samen wiepen.
tofquote:Op maandag 28 januari 2019 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, een echte orka.
Orka de orka.
Zeker.quote:
Lekker druk in je huis danquote:Op maandag 28 januari 2019 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, een echte orka.
Orka de orka.
KIP, HET MEEST MISHANDELDE STUKJE VLEES, VIS!!!quote:
quote:Op maandag 28 januari 2019 14:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
KIP, HET MEEST MISHANDELDE STUKJE VLEES, VIS!!!
Omdat je boy niet alleen wasquote:Op maandag 28 januari 2019 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
WAAROM KWAM JE NOU NIET MET ONS PRATEN AZPI
lolquote:Op maandag 28 januari 2019 14:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
KIP, HET MEEST MISHANDELDE STUKJE VLEES, VIS!!!
Het is wel gezellig.quote:
Het had wel wat beter verdeeld kunnen worden inderdaad. Nu ging het van helemaal niets een uur lang naar alles in een half uur.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
Vond de film trouwens een 7/10 ofzo. Actie was vet en de backstory ook wel maar de pacing ging nergens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |