Ik heb 1 en 2 ook nooit gespeeld.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:52 schreef Der_Mann het volgende:
zin in kingdom hearts 3 maar ik heb de andere nooit uitgespeeld dus ik ga NU aan kingdom hearts 1 beginnen
dat zou ik maar doen jaquote:Op maandag 28 januari 2019 12:52 schreef Der_Mann het volgende:
zin in kingdom hearts 3 maar ik heb de andere nooit uitgespeeld dus ik ga NU aan kingdom hearts 1 beginnen
Maar zou me ook niet verbazen als ie morgen dood is zeg maarquote:Op maandag 28 januari 2019 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Iets zegt me dat Noel wel weer terugkomt op een dag.
hij werd eindelijk mijn vriend en toen was ie opeens verdwenenquote:Op maandag 28 januari 2019 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk. Een van de weinigen hier die nog beetje vuur in zich heeft.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Oeiquote:Op maandag 28 januari 2019 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar zou me ook niet verbazen als ie morgen dood is zeg maar
Dan is het inderdaad tijd om weg te gaan.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij werd eindelijk mijn vriend en toen was ie opeens verdwenen
wijoquote:Op maandag 28 januari 2019 12:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad tijd om weg te gaan.
quote:Op maandag 28 januari 2019 12:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad tijd om weg te gaan.
quote:
Ik speel nu op de moeilijkste moeilijkheidsgraad. Stoer he?quote:Op maandag 28 januari 2019 12:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga wel gewoon als een echte vent op de makkelijkste moeilijkheidsgraad spelen
heb gelezen dat het verhaal dan nog een verwarrende diarreebak is als je alles hebt gespeeldquote:Op maandag 28 januari 2019 12:54 schreef TARDIS. het volgende:
Er valt geen touw aan vast te knopen aan 3 als je 1 en 2 (en Birth By Sleep, Chain of Memories, 358/2 days, Dream Drop Distance, RE:Mobile en II.8 Final Chapter Prologue) nooit gespeeld hebt.
Ik zou KH1, KH2 en BBS sowieso spelen want dat zijn alledrie uitmuntende games en dan voor de rest een samenvatting kijken ofzo.
Mooie Dannyredenatie. Dat staat er niet.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je iets tegen homo's of homoseksualiteit dan?
quote:
quote:
was eigenlijk ook gewoon voor gamenerds, ik heb geen idee of jullie werken en wat jullie zouden doenquote:
Jij noemt het een Dannyredenatie terwijl ik precies doe wat jij altijd doetquote:Op maandag 28 januari 2019 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mooie Dannyredenatie. Dat staat er niet.
ik zou vorige week maandag beginnen na een maand vakantie maar heb dat weten uit te rekken tot vandaag en heb het vandaag weer weten uit te rekken tot morgenquote:
Misschien zijn wij ook wel gigantische gamenerdsquote:Op maandag 28 januari 2019 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
was eigenlijk ook gewoon voor gamenerds, ik heb geen idee of jullie werken en wat jullie zouden doen
werkloos zijn zonder te gamen is gewoon een gemiste kansquote:Op maandag 28 januari 2019 12:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben geen gamenerd en ik heb geen werk. Wat nu.
Godverquote:Op maandag 28 januari 2019 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou vorige week maandag beginnen na een maand vakantie maar heb dat weten uit te rekken tot vandaag en heb het vandaag weer weten uit te rekken tot morgen
Klopt maar III is een conclusie van de hele saga tot nu toe dus het gaat wel veel over vorige games.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb gelezen dat het verhaal dan nog een verwarrende diarreebak is als je alles hebt gespeeld
Ja lastigquote:Op maandag 28 januari 2019 12:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben geen gamenerd en ik heb geen werk. Wat nu.
Ik weet het.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
werkloos zijn zonder te gamen is gewoon een gemiste kans
quote:Op maandag 28 januari 2019 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen werven op basis van of ze extravert zijn of niet.. goeden methoden hoor
Volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij noemt het een Dannyredenatie terwijl ik precies doe wat jij altijd doetdus je staat dichterbij Danny dan je eigenlijk wil
Jij bent echt mijn grote voorbeeldquote:Op maandag 28 januari 2019 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou vorige week maandag beginnen na een maand vakantie maar heb dat weten uit te rekken tot vandaag en heb het vandaag weer weten uit te rekken tot morgen
Zou me nog een dag ziek melden.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb morgen wel gelijk een workshop van 6 uur
Haha, wat gaf de doorslag ?quote:Op maandag 28 januari 2019 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga stoppen met fitness, leuk je gezien te hebben
Aiquote:Op maandag 28 januari 2019 12:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar heb in de whatsapp al gezegd tot morgen
Dat is niet zo slim hequote:Op maandag 28 januari 2019 12:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
6 uur is toch niks om iets in te moeten leren.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb morgen wel gelijk een workshop van 6 uur
Introverte mensen kunnen ook bergen werk verzettenquote:Op maandag 28 januari 2019 12:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah we hebben geen vlooien en ze zitten binnen, dat kon het niet zij volgens mijn vorige DA maar ben wel begonnen met een kuur voor de zekerheid.
Ga nu ook naar een andere dierenarts.De vorige nam het niet echt serieus ofzo maar inmiddels zit mn liefste beestje onder de korsten.
Er had hier laatst iemand zichzelf beter gemeld na drie weken ziek zijn, die kwam aan op werk, dronk een kopje koffie en zei 'ohnee toch nog ziek nou dag he'. Kan gewoonquote:Op maandag 28 januari 2019 12:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2019 12:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wacht evenquote:Op maandag 28 januari 2019 12:58 schreef Der_Mann het volgende:
tardis moet ik het schild, zwaard of paarse lans kiezen
quote:Op maandag 28 januari 2019 12:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrienden noemen hem gewoon tardisquote:Op maandag 28 januari 2019 12:59 schreef Driepink het volgende:
TARDIS. is in capslock met een punt erachter.
Ik deed fitness voornamelijk voor spieropbouw maar ik vind het echt heeeeel saai. Heb nu gewoon iets anders gevonden wat werkt en ik leuk vindquote:Op maandag 28 januari 2019 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, wat gaf de doorslag ?
Mij in een legging, waarschijnlijk
Wat ga je nu doen?quote:Op maandag 28 januari 2019 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik deed fitness voornamelijk voor spieropbouw maar ik vind het echt heeeeel saai. Heb nu gewoon iets anders gevonden wat werkt en ik leuk vind
als je de makkelijkste ervaring wil hebben shield en daarna moet je de volgende drie antwoorden geven op de vragen die je krijgt: Getting Old, To See Rare Sights, Being Number Onequote:Op maandag 28 januari 2019 12:58 schreef Der_Mann het volgende:
tardis moet ik het schild, zwaard of paarse lans kiezen
kloptquote:Op maandag 28 januari 2019 12:59 schreef Driepink het volgende:
TARDIS. is in capslock met een punt erachter.
klopt ookquote:Op maandag 28 januari 2019 13:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vrienden noemen hem gewoon tardis
Ja, het is ook echt heel saaiquote:Op maandag 28 januari 2019 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik deed fitness voornamelijk voor spieropbouw maar ik vind het echt heeeeel saai. Heb nu gewoon iets anders gevonden wat werkt en ik leuk vind
Is Platina beetje te doen hierbij?quote:Op maandag 28 januari 2019 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
als je de makkelijkste ervaring wil hebben shield en daarna moet je de volgende drie antwoorden geven op de vragen die je krijgt: Getting Old, To See Rare Sights, Being Number One
tenzij je een trophysletje bent (zoals ik)
Oke.quote:
dank je wel, ik wil gewoon zo snel mogelijk door het verhaal heen zodat ik aan deel 3 kan beginnen voordat ik een thumbnail op youtube zie met Goofy die een mes door Donalds keel steektquote:Op maandag 28 januari 2019 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
als je de makkelijkste ervaring wil hebben shield en daarna moet je de volgende drie antwoorden geven op de vragen die je krijgt: Getting Old, To See Rare Sights, Being Number One
tenzij je een trophysletje bent (zoals ik)
Schijnt wel een beste workout te zijn.quote:
Zie boven. Sportschool was wel goed voor tussendoor. En het was zo goedkoop, gaat eigenlijk nergens overquote:Op maandag 28 januari 2019 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het is ook echt heel saai![]()
Oke leuk, wat doe je nu ?
*Opquote:Op maandag 28 januari 2019 13:02 schreef Driepink het volgende:
je weet wel dat men nu gaat zeggen:kom maar in mijn paal dansen enzo he
Ja daarom toch maar een kuur begonnen. Andere poes heeft nergens last van tho.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Introverte mensen kunnen ook bergen werk verzetten![]()
Nou ja, je kunt wel vlooieneitjes met je schoenen meenemen naar binnenMaar goed, dat je het alvast tackelt.. arm beestje
Dat zeggen ze sowieso dus maakt niet uitquote:Op maandag 28 januari 2019 13:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Schijnt wel een beste workout te zijn.
je weet wel dat men nu gaat zeggen:kom maar in mijn paal dansen enzo he
Ja, ik had dit niet verwachtquote:
Oke, gezellige mensenquote:Op maandag 28 januari 2019 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zeggen ze sowieso dus maakt niet uit
Ja, maar 'in' is een beetje raarquote:
Voor veel mensen is het ook heel spannendquote:Op maandag 28 januari 2019 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik had dit niet verwacht
ik heb hem drie keer moeten uitspelen voor deel 1 met allemaal verschillende omstandighedenquote:Op maandag 28 januari 2019 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Platina beetje te doen hierbij?
Wel lastig hoor, een DA die je niet serieus neemt..quote:Op maandag 28 januari 2019 13:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja daarom toch maar een kuur begonnen. Andere poes heeft nergens last van tho.
Las ook dat ze corstison spuitjes hebben, ga daar even over vragen want als het geen voedsel is, geen vlooien, huis is schoon, dan weet ik het ook niet meer. Naja, deze nieuwe DA hopelijk wel.
Ik ben te onhandig om paal te dansenquote:Op maandag 28 januari 2019 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor veel mensen is het ook heel spannend
alsnog makkelijker dan Overwatch, daar heb ik bijna 800 uur in zonder platinumquote:Op maandag 28 januari 2019 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb hem drie keer moeten uitspelen voor deel 1 met allemaal verschillende omstandigheden
eigenlijk is dat alleen leuk als je fan bent
Okok, je hebt gelijk, maar ook al zeg ik op dan gebeurt het nog nietquote:Op maandag 28 januari 2019 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar 'in' is een beetje raar
Ah, duidelijk.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb hem drie keer moeten uitspelen voor deel 1 met allemaal verschillende omstandigheden
eigenlijk is dat alleen leuk als je fan bent
Ben je niet gewoon heel slecht dan?quote:Op maandag 28 januari 2019 13:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsnog makkelijker dan Overwatch, daar heb ik bijna 800 uur in zonder platinum
ik heb spellen in de lijst staan met 1%, dat is pas leukquote:Op maandag 28 januari 2019 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.
Nee, dan laat ik hem zitten.
Vind dat zo irritant, dat er een spel in de lijst staat met 90% ofzo
ik heb jaren alleen maar gejaagd op trophies en ik merkte echt dat dit de lol uit gamen haaldequote:Op maandag 28 januari 2019 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.
Nee, dan laat ik hem zitten.
Vind dat zo irritant, dat er een spel in de lijst staat met 90% ofzo
Daarvoor leer je het tochquote:Op maandag 28 januari 2019 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben te onhandig om paal te dansen
Truequote:Op maandag 28 januari 2019 13:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Okok, je hebt gelijk, maar ook al zeg ik op dan gebeurt het nog niet
Google anders gewoon naar <woonplaats> paaldansenquote:
nee, ik speel voornamelijk Mystery Heroes waarin je geen trophies kunt verdienen en de paar die ik nog moet hebben moet je een specifiek personage voor zijn die een heel specifiek iets doetquote:Op maandag 28 januari 2019 13:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon heel slecht dan?
Ja heb ik ook zat.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb spellen in de lijst staan met 1%, dat is pas leuk
Speelde je ook allemaal spellen speciaal voor de platina? Je hebt van die spellen die speciaal voor dat soort mensen gemaakt wordt. Dingen als Insult Simulator, My name is Mayo, dat soort dingen.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb jaren alleen maar gejaagd op trophies en ik merkte echt dat dit de lol uit gamen haalde
daarom ben ik daar nu mee gestopt en speel ik gewoon om het leuk te hebben
Geen idee waar je woont, die ik doe zijn meerdere locaties en super goede aanbieding op groupon nuquote:
Zielig zeg. En irritant ook, zo'n DA.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel lastig hoor, een DA die je niet serieus neemt..![]()
Ik had ooit eens een cavia met schurft, maar die kon volgens die DA absoluut geen schurft hebben, want dan moest de andere caaf het ook hebben.
Maar schurft hebben is een kwestie van weerstand, dus die andere caaf had gewoon een goede weerstand.
Tussen Den Haag en Utrecht. Utrecht is wel te doen daar ben ik elke dag.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee waar je woont, die ik doe zijn meerdere locaties en super goede aanbieding op groupon nu
https://www.groupon.nl/biz/den-haag/sportief-paaldansen-1
Voor ik een spel kocht/speelde keek ik eerst of ik hem kon platinummen, en als dat niet kon liet ik hem schieten. Dat is echt zonde.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speelde je ook allemaal spellen speciaal voor de platina? Je hebt van die spellen die speciaal voor dat soort mensen gemaakt wordt. Dingen als Insult Simulator, My name is Mayo, dat soort dingen.
quote:Op maandag 28 januari 2019 13:13 schreef Myrr het volgende:
Utrecht is wel te doen daar ben ik elke dag
Nou ja, je doet goed je best. Het lastige is dat het veel oorzaken kan hebben.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zielig zeg. En irritant ook, zo'n DA.
Ik schaam me nu rot omdat hij al zo ver kaal is, en het lijkt of er ik niets aan gedaan heb ofzo.Heb aan de telefoon ook wel uitgelegd dat die andere DA het bij voedsel hield (heb nu met drie merken voer getest) en er absoluut geen vlooien waren, en dat ik daarom nu naar deze kom voor een andere kijk.
Mja zn achterlijf zit vol kale plekken, achterpoten, buik, rug, hals. Schaam me dood.
Ohja, en het chille is dat je niet een vaste dag in de week hebt dat je zou moeten gaan. Ze geven gewoon paar keer per week les en dan kun je je vrij inschrijven. Helemaal lekkerquote:Op maandag 28 januari 2019 13:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tussen Den Haag en Utrecht. Utrecht is wel te doen daar ben ik elke dag.
Ja, dat herken ik wel.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Voor ik een spel kocht/speelde keek ik eerst of ik hem kon platinummen, en als dat niet kon liet ik hem schieten. Dat is echt zonde.
Zeker. Lekker Subwayquote:Op maandag 28 januari 2019 13:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mooi dat het gesmaakt heeft vriend!
Begin er steeds beter in te worden, maar mijn deck is nog steeds matig.quote:
quote:
Was een goede film hequote:Op maandag 28 januari 2019 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Leuk je te zien zaterdag, jammer dat je keihard wegsprintte voordat we met je konden praten.
WAAROM KWAM JE NOU NIET MET ONS PRATEN AZPIquote:Op maandag 28 januari 2019 13:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was een goede film he. Alleen jammer dat we geen ultra instinct hebben kunnen zien
Ik heb tijdens mn insomnia even de samenvatting nog teruggekeken, wat een heerlijke wedstrijd was hetquote:
Nee, 27, hoezo?quote:Op maandag 28 januari 2019 13:29 schreef Driepink het volgende:
Naar huis om een spelletje te spelen![]()
Ben je 14 ofzo
idd, blijf liever van het werk thuis om een spelletje te spelenquote:Op maandag 28 januari 2019 13:29 schreef Driepink het volgende:
Ben je 14 ofzo
quote:Op maandag 28 januari 2019 13:32 schreef Crack_ het volgende:
Ondertussen eet de kat mn bloemen op, ga weg kutbeest
Jij bent echt mijn rolmodelquote:Op maandag 28 januari 2019 13:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
idd, blijf liever van het werk thuis om een spelletje te spelen
*begint te zeuren of de verwarming hoger magquote:Op maandag 28 januari 2019 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik val zo in slaap, denk ik
Maar nog 3 uur en dan mag ik naar huis
quote:
Preciesquote:Op maandag 28 januari 2019 13:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
idd, blijf liever van het werk thuis om een spelletje te spelen
De verwarming staat al op z'n hoogst, het is hier net een bejaardentehuis.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*begint te zeuren of de verwarming hoger mag
en 3, 2, 1
quote:Op maandag 28 januari 2019 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De verwarming staat al op z'n hoogst, het is hier net een bejaardentehuis.
Woon je in het mortuarium ofzo?quote:Op maandag 28 januari 2019 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Is hier 14,5 graden, come join the parteh
quote:Op maandag 28 januari 2019 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Is hier 14,5 graden, come join the parteh
meid ik heb al zolang niet geneukt mijn penis is weer dichtgegroeidquote:Op maandag 28 januari 2019 13:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik geef de wippie van je leven das de missie
Jel omdat je op je werk moet blijven.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:29 schreef Driepink het volgende:
Ben je 14 ofzo
quote:Op maandag 28 januari 2019 13:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
meid ik heb al zolang niet geneukt mijn penis is weer dichtgegroeid
Ook lekker warmquote:Op maandag 28 januari 2019 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Zalig !
In mijn huis is het 15,5 graden
quote:Op maandag 28 januari 2019 13:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, als ik nu naar huis ga verveel ik me thuis alleen maarquote:Op maandag 28 januari 2019 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jel omdat je op je werk moet blijven.
Ik heb wel een vest aan en een bedje op de bank danquote:
Daar is gamen voor uitgevondenquote:Op maandag 28 januari 2019 13:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, als ik nu naar huis ga verveel ik me thuis alleen maar
Klinkt lekkerquote:Op maandag 28 januari 2019 13:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je energieleverancier is blij met jequote:Op maandag 28 januari 2019 13:41 schreef Driepink het volgende:
Ik stook me helemaal suf de laatste dagen
Deze maand 17 euro meer verbruikt als verwachtquote:Op maandag 28 januari 2019 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je energieleverancier is blij met je
lekker crunchyroll aanzettenquote:Op maandag 28 januari 2019 13:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, als ik nu naar huis ga verveel ik me thuis alleen maar
Ik ook, en een legging en nog een trui en nog een vest en nog een onesie en nog een deken en nog een paar sokken en nog een sjaalquote:Op maandag 28 januari 2019 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel een vest aan en een bedje op de bank dan
Het klimaat met jou, 14.5 graad, de tyfusquote:Op maandag 28 januari 2019 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je energieleverancier is blij met je
Kleed je wat warmer aanquote:Op maandag 28 januari 2019 13:41 schreef Driepink het volgende:
Ik stook me helemaal suf de laatste dagen
hallo, dit gaat over mijquote:Op maandag 28 januari 2019 13:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het klimaat met jou, 14.5 graad, de tyfus
je bent dik, ik ben dunquote:Op maandag 28 januari 2019 13:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dan nog, t shirt + trui aan en nog koud
Ik heb mijn koelkast uitgedaan en alles naar buiten gegooid.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Deze maand 17 euro meer verbruikt als verwacht
En toch had ik de verwarming pas op 23 staanquote:Op maandag 28 januari 2019 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je bent dik, ik ben dun
stel je niet aan
Ok, jij bent NOG beter voor het klimaat, de tyfusquote:Op maandag 28 januari 2019 13:43 schreef Crack_ het volgende:
En ja die ene graad bij 4ebe maakt het verschil
dudequote:Op maandag 28 januari 2019 13:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
En toch had ik de verwarming pas op 23 staan
Dit wil ik met mijn vriezer doen.. al dat ijs eens eruit laten gaan enzoquote:Op maandag 28 januari 2019 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mijn koelkast uitgedaan en alles naar buiten gegooid.
quote:Op maandag 28 januari 2019 13:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het klimaat met jou, 14.5 graad, de tyfus
quote:Op maandag 28 januari 2019 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hallo, dit gaat over mij
Geef die probs aan mij pls
Ik doe dit alleen zodat ik andere slechte dingen kan doen maar thanksquote:Op maandag 28 januari 2019 13:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, jij bent NOG beter voor het klimaat, de tyfus
Doe ik altijd als ik op vakantie gaquote:Op maandag 28 januari 2019 13:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit wil ik met mijn vriezer doen.. al dat ijs eens eruit laten gaan enzo
Je vliegt de hele wereld rond zekerquote:Op maandag 28 januari 2019 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe dit alleen zodat ik andere slechte dingen kan doen maar thanks
Ik vind dat echt veel te warmquote:Op maandag 28 januari 2019 13:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
En toch had ik de verwarming pas op 23 staan
Ik heb altijd een t shirt, trui en vest aan en dan zet ik de warme ventilator aan, is het zo weer warm.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dan nog, t shirt + trui aan en nog koud
Ohja kut, dit had ik ook willen doen. Noujaquote:Op maandag 28 januari 2019 13:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit wil ik met mijn vriezer doen.. al dat ijs eens eruit laten gaan enzo
rtrtquote:Op maandag 28 januari 2019 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat echt veel te warm
quote:Op maandag 28 januari 2019 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je vliegt de hele wereld rond zeker
Zegt de ene mod tegen de andere mod.. ga eens weg jijquote:
Die vent neem je toch niet serieusquote:Op maandag 28 januari 2019 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zegt de ene mod tegen de andere mod.. ga eens weg jij
Ban hem gewoon.quote:
Hier handen, moet even van die handschoenen kopen waarbij vingertopjes vrij zijnquote:Op maandag 28 januari 2019 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb wel koude voeten, maar goed dat is een vrouwenkwaaltje.
normaal 18,5quote:Op maandag 28 januari 2019 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
Heb thuis volgens mij nog nooit de verwarming hoger dan 21,5 gezet
Heb nog een paar setjes liggen thuis.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier handen, moet even van die handschoenen kopen waarbij vingertopjes vrij zijn
Niet bepaaldquote:Op maandag 28 januari 2019 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh kun je die anders even komen brengen samen met de rest van mn inboedelquote:Op maandag 28 januari 2019 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb nog een paar setjes liggen thuis.
Dat vind ik netjes. Wel dekentje dan?quote:
Klopt.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alles is verloren gegaan tijdens mijn verhuizing.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh kun je die anders even komen brengen samen met de rest van mn inboedel
Ik haat jou echt zo ergquote:Op maandag 28 januari 2019 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alles is verloren gegaan tijdens mijn verhuizing.
Ik had een collega die met van die vingerloze handschoenen aan en een zonnebril op, die werkt er nu niet meer.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier handen, moet even van die handschoenen kopen waarbij vingertopjes vrij zijn
Doe eens normaal.quote:
Moet jij veel bijbetalen ?quote:Op maandag 28 januari 2019 13:50 schreef Driepink het volgende:
sochtends 19 graden in huis, als ik thuis kom savonds 21
Ideaal
rtrt, al soms 2 graden hoger ofzo, maar probeer het op 18 te houdenquote:Op maandag 28 januari 2019 13:52 schreef Samzz het volgende:
Ik heb t standaars 18 graden. Warm genoeg in mijn huis.
Das lekker hoorquote:Op maandag 28 januari 2019 13:53 schreef naatje_1 het volgende:
Zou wel graag willen hebben wat mijn ouders nu hebben, gewoon met een app je temperatuur regelen, dat zou een hoop schelen
Als het heel vochtige of vrieskou is dan zet ik m hoger en gooi ik alle radiatoren open (dus ook op slaapkamer e.d.) voor een dag of wat.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
rtrt, al soms 2 graden hoger ofzo, maar probeer het op 18 te houden
Ik kom ook wel even bij jou op visite.quote:
Is wel handig, ja. Heb het thuis ook. Ook wel fijn als je als eerste thuis bent om onderweg de verwarming al aan te zettenquote:Op maandag 28 januari 2019 13:53 schreef naatje_1 het volgende:
Zou wel graag willen hebben wat mijn ouders nu hebben, gewoon met een app je temperatuur regelen, dat zou een hoop schelen
Ja, nou, precies datquote:Op maandag 28 januari 2019 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het heel vochtige of vrieskou is dan zet ik m hoger en gooi ik alle radiatoren open (dus ook op slaapkamer e.d.) voor een dag of wat.
Maar anders standaard 18 graden.
Beter ga jij #ANONIEMquote:Op maandag 28 januari 2019 13:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou het een stuk gezelliger maken op fok
Precies ja, dan kan ik m gewoon op 14 zetten als ik weg ben. 3 jaar geleden ofzo hebben ze hier renovatie gedaan en slimme meter erin gezet, maar helaas niet slim genoeg...quote:Op maandag 28 januari 2019 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is wel handig, ja. Heb het thuis ook. Ook wel fijn als je als eerste thuis bent om onderweg de verwarming al aan te zetten
Ja, is goed, maar dan laat ik wel Orka los.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kom ook wel even bij jou op visite.
Nou bijvoorbeeld ja. Ah jammer is dat... gemiste kans wel.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies ja, dan kan ik m gewoon op 14 zetten als ik weg ben. 3 jaar geleden ofzo hebben ze hier renovatie gedaan en slimme meter erin gezet, maar helaas niet slim genoeg...
is dat een cavia?quote:Op maandag 28 januari 2019 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is goed, maar dan laat ik wel Orka los.
Gezellig dan kunnen we samen wiepen.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is goed, maar dan laat ik wel Orka los.
Nee, een echte orka.quote:
Neem anders Kip even meequote:Op maandag 28 januari 2019 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gezellig dan kunnen we samen wiepen.
tofquote:Op maandag 28 januari 2019 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, een echte orka.
Orka de orka.
Zeker.quote:
Lekker druk in je huis danquote:Op maandag 28 januari 2019 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, een echte orka.
Orka de orka.
KIP, HET MEEST MISHANDELDE STUKJE VLEES, VIS!!!quote:
quote:Op maandag 28 januari 2019 14:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
KIP, HET MEEST MISHANDELDE STUKJE VLEES, VIS!!!
Omdat je boy niet alleen wasquote:Op maandag 28 januari 2019 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
WAAROM KWAM JE NOU NIET MET ONS PRATEN AZPI
lolquote:Op maandag 28 januari 2019 14:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
KIP, HET MEEST MISHANDELDE STUKJE VLEES, VIS!!!
Het is wel gezellig.quote:
Het had wel wat beter verdeeld kunnen worden inderdaad. Nu ging het van helemaal niets een uur lang naar alles in een half uur.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
Vond de film trouwens een 7/10 ofzo. Actie was vet en de backstory ook wel maar de pacing ging nergens over.
Ik denk dat die dan orka behoorlijk gaat irriterenquote:
Geeft niet, ik ben wel benieuwd wie er wint.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat die dan orka behoorlijk gaat irriteren
Kip kan aanvallen vanuit de lucht (vooral poepjes)quote:Op maandag 28 januari 2019 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ben wel benieuwd wie er wint.
Snap je dit oprecht nietquote:Op maandag 28 januari 2019 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dus? mag je vriendin ons niet ontmoeten? ik snap het echt niet
Denk t ookquote:Op maandag 28 januari 2019 14:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hij wilt ze zelf niet eens ontmoeten, dan denken dat hij zijn vriendin dat wel aandoet..
Kiid is bang dat je zn vriendin steeltquote:Op maandag 28 januari 2019 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon respecteren, toch?quote:Op maandag 28 januari 2019 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik snap het welquote:Op maandag 28 januari 2019 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor Kiidquote:Op maandag 28 januari 2019 14:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon respecteren, toch?
Wat voor pasta?quote:Op maandag 28 januari 2019 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo.
Lekker verse ingredienten gehaald. Straks even een mooie pasta in elkaar draaien
wat gaat er los?quote:Op maandag 28 januari 2019 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Okay, het gaat hier echt super acute helemaal los
Dan ken je Orka nog nietquote:Op maandag 28 januari 2019 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kip kan aanvallen vanuit de lucht (vooral poepjes)
Nomnom, hier ook pasta, maar dan een simpele macaroniquote:Op maandag 28 januari 2019 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo.
Lekker verse ingredienten gehaald. Straks even een mooie pasta in elkaar draaien
Ei en augurk? Wtf?quote:Op maandag 28 januari 2019 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nomnom, hier ook pasta, maar dan een simpele macaronimet een gebakken eitje en augurken
Ik zie nu dat het er niet staat zoals ik bedoel.quote:
Nou, ik ben binnenquote:
Yess, ik eet ook augurken los bij de boerenkool, ben ik van huis uit gewend.quote:
Hoop op sneeuwquote:Op maandag 28 januari 2019 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Okay, het gaat hier echt super acute helemaal los
Augurkensap op boerenkoolquote:Op maandag 28 januari 2019 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yess, ik eet ook augurken los bij de boerenkool, ben ik van huis uit gewend.
Heb wel eens zilveruitjes bij macaroni gehad, in Drenthe. Was best lekker.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yess, ik eet ook augurken los bij de boerenkool, ben ik van huis uit gewend.
Nee, true.. maar ik val bijna in slaap in die suffe kantoorruimtequote:Op maandag 28 januari 2019 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is geen lente ofzo, is nog steeds koud
Ik hoor weleens azijn op de boerenkool, zal wel een vergelijkbaar ding zijnquote:Op maandag 28 januari 2019 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Augurkensap op boerenkoolIk eet de augurken dan weer niet
Aja, das wel matig ja, kan je niet ff 5 minuten break doen en frisse neus halenquote:Op maandag 28 januari 2019 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, true.. maar ik val bijna in slaap in die suffe kantoorruimte
Ja, mijn moeder eet van die Amsterdamse uitjes bij de macaroni / boerenkool, ik eet ook augurk.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eens zilveruitjes bij macaroni gehad, in Drenthe. Was best lekker.
Maar is dit een familie ding, een regio ding?
Ja, heb eens meisje gedate die dat graag wilde.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor weleens azijn op de boerenkool, zal wel een vergelijkbaar ding zijn
Ja, kan wel, maar de kans is groot dat ik niet meer terugkom.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aja, das wel matig ja, kan je niet ff 5 minuten break doen en frisse neus halen
quote:Op maandag 28 januari 2019 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kan wel, maar de kans is groot dat ik niet meer terugkom.
"Oeps, ik ben naar huis gereden."
Leverworst bij de boerenkool is een beetje raarquote:Op maandag 28 januari 2019 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heb eens meisje gedate die dat graag wilde.
Ook leverworst erbij.
bij spaghetti en macaroni stond er bij mn ouders ook standaard augurk op tafelquote:Op maandag 28 januari 2019 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder eet van die Amsterdamse uitjes bij de macaroni / boerenkool, ik eet ook augurk.
Is wel een familieding, weet niet per se of het een regioding is.
rtrtquote:Op maandag 28 januari 2019 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leverworst bij de boerenkool is een beetje raar
Bij de spaghetti eet ik geen augurk, wel geraspte kaasquote:Op maandag 28 januari 2019 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij spaghetti en macaroni stond er bij mn ouders ook standaard augurk op tafel
Awhhhhh een kleine Kiidjequote:Op maandag 28 januari 2019 14:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wacht maar totdat je vriendin zwanger is, dan moet je wel
quote:Op maandag 28 januari 2019 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
rtrt
Rookworst, enige worst bij de boerenkool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |