Ban hem gewoon.quote:
Hier handen, moet even van die handschoenen kopen waarbij vingertopjes vrij zijnquote:Op maandag 28 januari 2019 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb wel koude voeten, maar goed dat is een vrouwenkwaaltje.
normaal 18,5quote:Op maandag 28 januari 2019 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
Heb thuis volgens mij nog nooit de verwarming hoger dan 21,5 gezet
Heb nog een paar setjes liggen thuis.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier handen, moet even van die handschoenen kopen waarbij vingertopjes vrij zijn
Niet bepaaldquote:Op maandag 28 januari 2019 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh kun je die anders even komen brengen samen met de rest van mn inboedelquote:Op maandag 28 januari 2019 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb nog een paar setjes liggen thuis.
Dat vind ik netjes. Wel dekentje dan?quote:
Klopt.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alles is verloren gegaan tijdens mijn verhuizing.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh kun je die anders even komen brengen samen met de rest van mn inboedel
Ik haat jou echt zo ergquote:Op maandag 28 januari 2019 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alles is verloren gegaan tijdens mijn verhuizing.
Ik had een collega die met van die vingerloze handschoenen aan en een zonnebril op, die werkt er nu niet meer.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier handen, moet even van die handschoenen kopen waarbij vingertopjes vrij zijn
Doe eens normaal.quote:
Moet jij veel bijbetalen ?quote:Op maandag 28 januari 2019 13:50 schreef Driepink het volgende:
sochtends 19 graden in huis, als ik thuis kom savonds 21
Ideaal
rtrt, al soms 2 graden hoger ofzo, maar probeer het op 18 te houdenquote:Op maandag 28 januari 2019 13:52 schreef Samzz het volgende:
Ik heb t standaars 18 graden. Warm genoeg in mijn huis.
Das lekker hoorquote:Op maandag 28 januari 2019 13:53 schreef naatje_1 het volgende:
Zou wel graag willen hebben wat mijn ouders nu hebben, gewoon met een app je temperatuur regelen, dat zou een hoop schelen
Als het heel vochtige of vrieskou is dan zet ik m hoger en gooi ik alle radiatoren open (dus ook op slaapkamer e.d.) voor een dag of wat.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
rtrt, al soms 2 graden hoger ofzo, maar probeer het op 18 te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |