Ja heb ik ook zat.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb spellen in de lijst staan met 1%, dat is pas leuk
Speelde je ook allemaal spellen speciaal voor de platina? Je hebt van die spellen die speciaal voor dat soort mensen gemaakt wordt. Dingen als Insult Simulator, My name is Mayo, dat soort dingen.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb jaren alleen maar gejaagd op trophies en ik merkte echt dat dit de lol uit gamen haalde
daarom ben ik daar nu mee gestopt en speel ik gewoon om het leuk te hebben
Geen idee waar je woont, die ik doe zijn meerdere locaties en super goede aanbieding op groupon nuquote:
Zielig zeg. En irritant ook, zo'n DA.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel lastig hoor, een DA die je niet serieus neemt..![]()
Ik had ooit eens een cavia met schurft, maar die kon volgens die DA absoluut geen schurft hebben, want dan moest de andere caaf het ook hebben.
Maar schurft hebben is een kwestie van weerstand, dus die andere caaf had gewoon een goede weerstand.
Tussen Den Haag en Utrecht. Utrecht is wel te doen daar ben ik elke dag.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee waar je woont, die ik doe zijn meerdere locaties en super goede aanbieding op groupon nu
https://www.groupon.nl/biz/den-haag/sportief-paaldansen-1
Voor ik een spel kocht/speelde keek ik eerst of ik hem kon platinummen, en als dat niet kon liet ik hem schieten. Dat is echt zonde.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Speelde je ook allemaal spellen speciaal voor de platina? Je hebt van die spellen die speciaal voor dat soort mensen gemaakt wordt. Dingen als Insult Simulator, My name is Mayo, dat soort dingen.
quote:Op maandag 28 januari 2019 13:13 schreef Myrr het volgende:
Utrecht is wel te doen daar ben ik elke dag
Nou ja, je doet goed je best. Het lastige is dat het veel oorzaken kan hebben.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zielig zeg. En irritant ook, zo'n DA.
Ik schaam me nu rot omdat hij al zo ver kaal is, en het lijkt of er ik niets aan gedaan heb ofzo.Heb aan de telefoon ook wel uitgelegd dat die andere DA het bij voedsel hield (heb nu met drie merken voer getest) en er absoluut geen vlooien waren, en dat ik daarom nu naar deze kom voor een andere kijk.
Mja zn achterlijf zit vol kale plekken, achterpoten, buik, rug, hals. Schaam me dood.
Ohja, en het chille is dat je niet een vaste dag in de week hebt dat je zou moeten gaan. Ze geven gewoon paar keer per week les en dan kun je je vrij inschrijven. Helemaal lekkerquote:Op maandag 28 januari 2019 13:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tussen Den Haag en Utrecht. Utrecht is wel te doen daar ben ik elke dag.
Ja, dat herken ik wel.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Voor ik een spel kocht/speelde keek ik eerst of ik hem kon platinummen, en als dat niet kon liet ik hem schieten. Dat is echt zonde.
Zeker. Lekker Subwayquote:Op maandag 28 januari 2019 13:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mooi dat het gesmaakt heeft vriend!
Begin er steeds beter in te worden, maar mijn deck is nog steeds matig.quote:
quote:
Was een goede film hequote:Op maandag 28 januari 2019 13:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Leuk je te zien zaterdag, jammer dat je keihard wegsprintte voordat we met je konden praten.
WAAROM KWAM JE NOU NIET MET ONS PRATEN AZPIquote:Op maandag 28 januari 2019 13:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was een goede film he. Alleen jammer dat we geen ultra instinct hebben kunnen zien
Ik heb tijdens mn insomnia even de samenvatting nog teruggekeken, wat een heerlijke wedstrijd was hetquote:
Nee, 27, hoezo?quote:Op maandag 28 januari 2019 13:29 schreef Driepink het volgende:
Naar huis om een spelletje te spelen![]()
Ben je 14 ofzo
idd, blijf liever van het werk thuis om een spelletje te spelenquote:Op maandag 28 januari 2019 13:29 schreef Driepink het volgende:
Naar huis om een spelletje te spelen![]()
Ben je 14 ofzo
quote:Op maandag 28 januari 2019 13:32 schreef Crack_ het volgende:
Ondertussen eet de kat mn bloemen op, ga weg kutbeest
Jij bent echt mijn rolmodelquote:Op maandag 28 januari 2019 13:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
idd, blijf liever van het werk thuis om een spelletje te spelen
*begint te zeuren of de verwarming hoger magquote:Op maandag 28 januari 2019 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik val zo in slaap, denk ik
Maar nog 3 uur en dan mag ik naar huis
quote:
Preciesquote:Op maandag 28 januari 2019 13:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
idd, blijf liever van het werk thuis om een spelletje te spelen
De verwarming staat al op z'n hoogst, het is hier net een bejaardentehuis.quote:Op maandag 28 januari 2019 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*begint te zeuren of de verwarming hoger mag
en 3, 2, 1
quote:Op maandag 28 januari 2019 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De verwarming staat al op z'n hoogst, het is hier net een bejaardentehuis.
Woon je in het mortuarium ofzo?quote:Op maandag 28 januari 2019 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Is hier 14,5 graden, come join the parteh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |