Ik heb 1 en 2 ook nooit gespeeld.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:52 schreef Der_Mann het volgende:
zin in kingdom hearts 3 maar ik heb de andere nooit uitgespeeld dus ik ga NU aan kingdom hearts 1 beginnen
dat zou ik maar doen jaquote:Op maandag 28 januari 2019 12:52 schreef Der_Mann het volgende:
zin in kingdom hearts 3 maar ik heb de andere nooit uitgespeeld dus ik ga NU aan kingdom hearts 1 beginnen
Maar zou me ook niet verbazen als ie morgen dood is zeg maarquote:Op maandag 28 januari 2019 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Iets zegt me dat Noel wel weer terugkomt op een dag.
hij werd eindelijk mijn vriend en toen was ie opeens verdwenenquote:Op maandag 28 januari 2019 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk. Een van de weinigen hier die nog beetje vuur in zich heeft.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Oeiquote:Op maandag 28 januari 2019 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar zou me ook niet verbazen als ie morgen dood is zeg maar
Dan is het inderdaad tijd om weg te gaan.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij werd eindelijk mijn vriend en toen was ie opeens verdwenen
wijoquote:Op maandag 28 januari 2019 12:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad tijd om weg te gaan.
quote:Op maandag 28 januari 2019 12:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad tijd om weg te gaan.
quote:
Ik speel nu op de moeilijkste moeilijkheidsgraad. Stoer he?quote:Op maandag 28 januari 2019 12:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga wel gewoon als een echte vent op de makkelijkste moeilijkheidsgraad spelen
heb gelezen dat het verhaal dan nog een verwarrende diarreebak is als je alles hebt gespeeldquote:Op maandag 28 januari 2019 12:54 schreef TARDIS. het volgende:
Er valt geen touw aan vast te knopen aan 3 als je 1 en 2 (en Birth By Sleep, Chain of Memories, 358/2 days, Dream Drop Distance, RE:Mobile en II.8 Final Chapter Prologue) nooit gespeeld hebt.
Ik zou KH1, KH2 en BBS sowieso spelen want dat zijn alledrie uitmuntende games en dan voor de rest een samenvatting kijken ofzo.
Mooie Dannyredenatie. Dat staat er niet.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je iets tegen homo's of homoseksualiteit dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |