quote:
quote:
was eigenlijk ook gewoon voor gamenerds, ik heb geen idee of jullie werken en wat jullie zouden doenquote:
Jij noemt het een Dannyredenatie terwijl ik precies doe wat jij altijd doetquote:Op maandag 28 januari 2019 12:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mooie Dannyredenatie. Dat staat er niet.
ik zou vorige week maandag beginnen na een maand vakantie maar heb dat weten uit te rekken tot vandaag en heb het vandaag weer weten uit te rekken tot morgenquote:
Misschien zijn wij ook wel gigantische gamenerdsquote:Op maandag 28 januari 2019 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
was eigenlijk ook gewoon voor gamenerds, ik heb geen idee of jullie werken en wat jullie zouden doen
werkloos zijn zonder te gamen is gewoon een gemiste kansquote:Op maandag 28 januari 2019 12:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben geen gamenerd en ik heb geen werk. Wat nu.
Godverquote:Op maandag 28 januari 2019 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou vorige week maandag beginnen na een maand vakantie maar heb dat weten uit te rekken tot vandaag en heb het vandaag weer weten uit te rekken tot morgen
Klopt maar III is een conclusie van de hele saga tot nu toe dus het gaat wel veel over vorige games.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb gelezen dat het verhaal dan nog een verwarrende diarreebak is als je alles hebt gespeeld
Ja lastigquote:Op maandag 28 januari 2019 12:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben geen gamenerd en ik heb geen werk. Wat nu.
Ik weet het.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
werkloos zijn zonder te gamen is gewoon een gemiste kans
quote:Op maandag 28 januari 2019 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen werven op basis van of ze extravert zijn of niet.. goeden methoden hoor
Volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij noemt het een Dannyredenatie terwijl ik precies doe wat jij altijd doetdus je staat dichterbij Danny dan je eigenlijk wil
Jij bent echt mijn grote voorbeeldquote:Op maandag 28 januari 2019 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou vorige week maandag beginnen na een maand vakantie maar heb dat weten uit te rekken tot vandaag en heb het vandaag weer weten uit te rekken tot morgen
Zou me nog een dag ziek melden.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb morgen wel gelijk een workshop van 6 uur
Haha, wat gaf de doorslag ?quote:Op maandag 28 januari 2019 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga stoppen met fitness, leuk je gezien te hebben
Aiquote:Op maandag 28 januari 2019 12:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar heb in de whatsapp al gezegd tot morgen
Dat is niet zo slim hequote:Op maandag 28 januari 2019 12:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar heb in de whatsapp al gezegd tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |