Ik denk dat die dan orka behoorlijk gaat irriterenquote:
Geeft niet, ik ben wel benieuwd wie er wint.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat die dan orka behoorlijk gaat irriteren
Kip kan aanvallen vanuit de lucht (vooral poepjes)quote:Op maandag 28 januari 2019 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ben wel benieuwd wie er wint.
Snap je dit oprecht nietquote:Op maandag 28 januari 2019 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dus? mag je vriendin ons niet ontmoeten? ik snap het echt niet
Denk t ookquote:Op maandag 28 januari 2019 14:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hij wilt ze zelf niet eens ontmoeten, dan denken dat hij zijn vriendin dat wel aandoet..
Kiid is bang dat je zn vriendin steeltquote:Op maandag 28 januari 2019 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon respecteren, toch?quote:Op maandag 28 januari 2019 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik snap het welquote:Op maandag 28 januari 2019 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor Kiidquote:Op maandag 28 januari 2019 14:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon respecteren, toch?
Wat voor pasta?quote:Op maandag 28 januari 2019 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo.
Lekker verse ingredienten gehaald. Straks even een mooie pasta in elkaar draaien
wat gaat er los?quote:Op maandag 28 januari 2019 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Okay, het gaat hier echt super acute helemaal los
Dan ken je Orka nog nietquote:Op maandag 28 januari 2019 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kip kan aanvallen vanuit de lucht (vooral poepjes)
Nomnom, hier ook pasta, maar dan een simpele macaroniquote:Op maandag 28 januari 2019 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo.
Lekker verse ingredienten gehaald. Straks even een mooie pasta in elkaar draaien
Ei en augurk? Wtf?quote:Op maandag 28 januari 2019 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nomnom, hier ook pasta, maar dan een simpele macaronimet een gebakken eitje en augurken
Ik zie nu dat het er niet staat zoals ik bedoel.quote:
Nou, ik ben binnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |