6 uur is toch niks om iets in te moeten leren.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb morgen wel gelijk een workshop van 6 uur
Introverte mensen kunnen ook bergen werk verzettenquote:Op maandag 28 januari 2019 12:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah we hebben geen vlooien en ze zitten binnen, dat kon het niet zij volgens mijn vorige DA maar ben wel begonnen met een kuur voor de zekerheid.
Ga nu ook naar een andere dierenarts.De vorige nam het niet echt serieus ofzo maar inmiddels zit mn liefste beestje onder de korsten.
Er had hier laatst iemand zichzelf beter gemeld na drie weken ziek zijn, die kwam aan op werk, dronk een kopje koffie en zei 'ohnee toch nog ziek nou dag he'. Kan gewoonquote:Op maandag 28 januari 2019 12:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar heb in de whatsapp al gezegd tot morgen
quote:Op maandag 28 januari 2019 12:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar heb in de whatsapp al gezegd tot morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wacht evenquote:Op maandag 28 januari 2019 12:58 schreef Der_Mann het volgende:
tardis moet ik het schild, zwaard of paarse lans kiezen
quote:Op maandag 28 januari 2019 12:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrienden noemen hem gewoon tardisquote:Op maandag 28 januari 2019 12:59 schreef Driepink het volgende:
TARDIS. is in capslock met een punt erachter.
Ik deed fitness voornamelijk voor spieropbouw maar ik vind het echt heeeeel saai. Heb nu gewoon iets anders gevonden wat werkt en ik leuk vindquote:Op maandag 28 januari 2019 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, wat gaf de doorslag ?
Mij in een legging, waarschijnlijk
Wat ga je nu doen?quote:Op maandag 28 januari 2019 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik deed fitness voornamelijk voor spieropbouw maar ik vind het echt heeeeel saai. Heb nu gewoon iets anders gevonden wat werkt en ik leuk vind
als je de makkelijkste ervaring wil hebben shield en daarna moet je de volgende drie antwoorden geven op de vragen die je krijgt: Getting Old, To See Rare Sights, Being Number Onequote:Op maandag 28 januari 2019 12:58 schreef Der_Mann het volgende:
tardis moet ik het schild, zwaard of paarse lans kiezen
kloptquote:Op maandag 28 januari 2019 12:59 schreef Driepink het volgende:
TARDIS. is in capslock met een punt erachter.
klopt ookquote:Op maandag 28 januari 2019 13:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vrienden noemen hem gewoon tardis
Ja, het is ook echt heel saaiquote:Op maandag 28 januari 2019 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik deed fitness voornamelijk voor spieropbouw maar ik vind het echt heeeeel saai. Heb nu gewoon iets anders gevonden wat werkt en ik leuk vind
Is Platina beetje te doen hierbij?quote:Op maandag 28 januari 2019 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
als je de makkelijkste ervaring wil hebben shield en daarna moet je de volgende drie antwoorden geven op de vragen die je krijgt: Getting Old, To See Rare Sights, Being Number One
tenzij je een trophysletje bent (zoals ik)
Oke.quote:
dank je wel, ik wil gewoon zo snel mogelijk door het verhaal heen zodat ik aan deel 3 kan beginnen voordat ik een thumbnail op youtube zie met Goofy die een mes door Donalds keel steektquote:Op maandag 28 januari 2019 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
als je de makkelijkste ervaring wil hebben shield en daarna moet je de volgende drie antwoorden geven op de vragen die je krijgt: Getting Old, To See Rare Sights, Being Number One
tenzij je een trophysletje bent (zoals ik)
Schijnt wel een beste workout te zijn.quote:
Zie boven. Sportschool was wel goed voor tussendoor. En het was zo goedkoop, gaat eigenlijk nergens overquote:Op maandag 28 januari 2019 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het is ook echt heel saai![]()
Oke leuk, wat doe je nu ?
*Opquote:Op maandag 28 januari 2019 13:02 schreef Driepink het volgende:
je weet wel dat men nu gaat zeggen:kom maar in mijn paal dansen enzo he
Ja daarom toch maar een kuur begonnen. Andere poes heeft nergens last van tho.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Introverte mensen kunnen ook bergen werk verzetten![]()
Nou ja, je kunt wel vlooieneitjes met je schoenen meenemen naar binnenMaar goed, dat je het alvast tackelt.. arm beestje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |