Dat zijn dan ook turken, niks tegen turken maar voor pizza moet je daar niet zijn tochquote:Op maandag 28 januari 2019 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken
Die Piccobello kreeg ik maagklachten van
Ja, geen idee of het Turken zijn, kan dat verschil nooit zo goed zienquote:Op maandag 28 januari 2019 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook turken, niks tegen turken maar voor pizza moet je daar niet zijn toch
Italianen zijn lekker, turken nietquote:Op maandag 28 januari 2019 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee of het Turken zijn, kan dat verschil nooit zo goed zien
Wat is dat?quote:Op maandag 28 januari 2019 15:32 schreef Crack_ het volgende:
Deze zaak gingen ze sgroppino aan mn tafel maken, godverdomme lekker
quote:
wat is veel?quote:Op maandag 28 januari 2019 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had laatst Grieks besteld, best veel ineens
Pfieeuewquote:
quote:
Voorgerecht: Spanakopitaquote:
quote:Op maandag 28 januari 2019 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voorgerecht: Spanakopita
Hoofdgerecht: Mixed grill met lamskotelet, kip, souvlaki en gyros
Er zat nog koolsalade, patat en brood bij.
Meneer 4e is niet zo van het uit eten.. dus ja.. dan moet je iets als je geen zin hebt om te kokenquote:Op maandag 28 januari 2019 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
Maar hoezo bestel je dit? Dit is toch meer iets om in een restaurant te eten...
Alle cavia's zijn hetzelfde, doetjes.quote:
hoe houd je niet van uit eten gaanquote:Op maandag 28 januari 2019 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meneer 4e is niet zo van het uit eten.. dus ja.. dan moet je iets als je geen zin hebt om te koken
quote:Op maandag 28 januari 2019 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle cavia's zijn hetzelfde, doetjes.
Daar is geen hutspot.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe houd je niet van uit eten gaan
eens met deze jongen.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
Maar hoezo bestel je dit? Dit is toch meer iets om in een restaurant te eten...
Ik ging een keer uit eten bij de Thai en meneer 4e at een rood peperringetjequote:Op maandag 28 januari 2019 15:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wij hadden laatst Thais besteld, en dat was scherp, wauw het huilen stond je echt nabij
Ja, geen idee..quote:Op maandag 28 januari 2019 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een bloedhekel aan.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig lust hij niet graag gekookte errepelquote:Op maandag 28 januari 2019 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
Mevrouw chilivlok en meneer gekookte aardappel?
Ik hou wel van pittig, maar dit was echt gewoon niet lekker meerquote:Op maandag 28 januari 2019 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging een keer uit eten bij de Thai en meneer 4e at een rood peperringetje
Maar hij kan helemaal niet tegen scherp eten, dus hij ging maar even naar de wc
Maar jij eet shoarma zonder sausquote:Op maandag 28 januari 2019 15:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb er ook een bloedhekel aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel jammer..quote:Op maandag 28 januari 2019 15:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik hou wel van pittig, maar dit was echt gewoon niet lekker meer
quote:Op maandag 28 januari 2019 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar jij eet shoarma zonder saus
Ik eet ook shoarma zonder saus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 28 januari 2019 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar jij eet shoarma zonder saus
Ja, en jij doet een nietszeggende opleidingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij snapt hetquote:Op maandag 28 januari 2019 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet ook shoarma zonder saus..
Ik bestel ook wel pizza hete kip, volgens mij is er een poosje een geweest die dacht, eens kijken hoe scherp ze kan hebben, want de pizza was elke keer scherper qua smaak. Tot op gegeven moment ik na 3 punten zei, nu is het wel leuk geweest. Toen poosje daar niet meer besteld maar via een anderequote:
errepelquote:Op maandag 28 januari 2019 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig lust hij niet graag gekookte errepel
ketchupquote:Op maandag 28 januari 2019 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is gewoon heel vreemd, shoarma hoort met saus, liefst knoflooksaus
Vind jij, is geen feit.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij lust wel exotische dingen, maar niet per se scherpquote:Op maandag 28 januari 2019 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
errepel![]()
maar niet echt van exotisch of gewoon niet van peper en scherp want ik ken genoeg die dat gewoon niet uit kunnen staan...
Ik vind knoflooksaus best lekker, maar niet per se noodzakelijkquote:Op maandag 28 januari 2019 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik snap mquote:Op maandag 28 januari 2019 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij lust wel exotische dingen, maar niet per se scherp
quote:Op maandag 28 januari 2019 15:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, en jij doet een nietszeggende opleiding
Ik merk een soort van wrijvingquote:
Urghhhquote:
Helder.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij lust wel exotische dingen, maar niet per se scherp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |