Neh, geen zin in.quote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wij hebben vanavond kip shoarma met tzaziki en witte rijst
Gewoon een liter makenquote:Op maandag 28 januari 2019 15:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Maak het altijd zelf, zo'n bakje van de winkel is te weinig
Hier hadden ze het net over pizza.. gelijk trek erin, is dat erg?quote:Op maandag 28 januari 2019 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neh, geen zin in.
Ik denk dat ik groente ga roerbakken.
hoe meer knoflook hoe beter.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, gelukkig ruiken de bellers dat toch niet
#viesdikquote:Op maandag 28 januari 2019 15:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hier hadden ze het net over pizza.. gelijk trek erin, is dat erg?
En dan lekker naar binnen lepelen, en morgen HAAAIIIIIIiiiiiiii en vallen mensen van hun stokjequote:
OMG, jaquote:Op maandag 28 januari 2019 15:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
En dan lekker naar binnen lepelen, en morgen HAAAIIIIIIiiiiiiii en vallen mensen van hun stokje
In de scaloppa gaat altijd een bolletje knoflookquote:Op maandag 28 januari 2019 15:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hoe meer knoflook hoe beter.
Je moet eens rijst met bruine linzen en tzatziki proberen
dat is pas een killer combi
Nee hoor.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb hier in Den Haag helaas geen goede pizzeria.. alles is het net niet...quote:Op maandag 28 januari 2019 15:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
zelf maken?quote:Op maandag 28 januari 2019 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier in Den Haag helaas geen goede pizzeria.. alles is het net niet...
Mjaaaaa kan wel, nooit zo'n zin inquote:
Altijd kut om ze goed in de oven te krijgen.quote:
Hoezo is in de oven krijgen kut?quote:Op maandag 28 januari 2019 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd kut om ze goed in de oven te krijgen.
Verder wel top.
wel een dingetje natuurlijk, meestal wil je pizza gewoon als simpel ietsquote:Op maandag 28 januari 2019 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mjaaaaa kan wel, nooit zo'n zin in
Jaweeeeeeeeel, folliaquote:Op maandag 28 januari 2019 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hier in Den Haag helaas geen goede pizzeria.. alles is het net niet...
Nou ja als je kant en klaar pizza deeg hebt, dan valt het wel mee qua werk, maar dan alsnogquote:Op maandag 28 januari 2019 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wel een dingetje natuurlijk, meestal wil je pizza gewoon als simpel iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |