En aan het einde van de opdracht roepen: "Lekker gewerkt, pik!"quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:11 schreef amaranta het volgende:
Lekkere uitspraak Jamie. Iets van iemands lul zoeken.
Niet superlang, maar was ook verre van kortquote:
Nou, veel gebeurt er niet. Het lijkt godverdomme wel alsof ik naar een paar knoeiende schilders sta te kijken.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet superlang, maar was ook verre van kort
Het wordt met de aflevering slechter.....quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nou, veel gebeurt er niet. Het lijkt godverdomme wel alsof ik naar een paar knoeiende schilders sta te kijken.
Hoeft ook niet op een forumquote:
Corrita!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:18 schreef ok01 het volgende:
Sinan jij hebt ook non stop typfouten gemaakt
Jazeker. Heftig he.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:19 schreef Metalfreak het volgende:
Is dit het alweer voor deze week dan?
Dat doen kandidaten meestal. Naar anderen wijzen, terwijl ze het zelf ook deden.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:18 schreef ok01 het volgende:
Sinan jij hebt ook non stop typfouten gemaakt
Mja, Sinan doet zich voor als een soort type betweter terwijl hij het ook allemaal niet zo snapt.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:19 schreef Meridiaan het volgende:
Doe mij maar Jamie er uit. Geen gemis.
Zo'n type als Sinan er tussen is fijn.
Denk ook dat hij er uit vliegt. Juist omdat ze hem zo aan het woord lieten komen én zijn verjaardag toonden.quote:
Trek je lange tenen gewoon inquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zeg, Jamie, loop eens niet zo popie jopie te doen.
quote:
maar dat is logischquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:20 schreef Redefine het volgende:
Ik sluit mij er ook bij aan dat Jamie eruit mag, wat is die irritant zeg. Dus die zal wel de finale halen.
Op de een of andere manier is dat bij WIDM heel logischquote:
Als zij eruit vliegt is het voor mij einde seizoen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:21 schreef Redefine het volgende:
Merel zal er wel uitgaan, wordt het meest verdacht.
Merels vliegen wel vaker, dus RIPquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als zij eruit vliegt is het voor mij einde seizoen.
Nee dat was die aandachtshoerquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:23 schreef Redefine het volgende:
Nielson zou toch wat aan de jiokers van Evelien doen
Ja echtquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
OKEE DAT WAS STIEKEM HÉT HOOGTEPUNT VAN DE AFLEVERING
Ja als ze zeker weten dat zij het zelf niet heeft gedaanquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:24 schreef Shenti het volgende:
Dit gaat mij wel ver ook al is het een spel.. gewonnen is gewonnen toch?
Die zei dat ook ja. Maar Nielson zei het in zijn biecht.quote:
Misschien heeft RikPaul die joker omgeruild uiteindelijk..quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:24 schreef DaMart het volgende:
Niels had zijn enige joker toch opengemaakt?
Big time. Ik maak me nu al op voor ADHD-Chris die losgaat.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:26 schreef DaMart het volgende:
Zo, Evelien is wel heel erg genaaid met die joker nu
Rik of Rick Paul?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:26 schreef roos94 het volgende:
Ik kan die Rick zo niet uitstaanman man
Dit, ook met een botte beitel dat ding open rammen, dat blijf je altijd zienquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:26 schreef Redefine het volgende:
Wel typisch dat Evelien niet gezien heeft dat die joker al was opengemaakt. Het is niet alsof ze allemaal een busje houtlijm in hun tas hebben zitten.
Zijn er meerdere. Oh nee Nielson inderdaadquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oké, maar die kapotte joker is van Niels toch?
Dit ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:28 schreef Redefine het volgende:
Jamie heeft het denk ik gedaan. Ik leek het te zien in de blik aan het einde, net voordat Rik Evelien ging interviewen.
Iemand kan die van Niels pakken en dan wisselen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oké, maar die kapotte joker is van Niels toch?
Ja dus.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:24 schreef DaMart het volgende:
Niels had zijn enige joker toch opengemaakt?
Maar Rick Paul wist het dan? Want die kondigde het aan...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:28 schreef Redefine het volgende:
Jamie heeft het denk ik gedaan. Ik leek het te zien in de blik aan het einde, net voordat Rik Evelien ging interviewen.
Dit lijkt me opvallender ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:29 schreef superniger het volgende:
Je ziet toch dat je joker is opengebroken?
Niels gaf net toequote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Of warenwet meerdere mensen die een kapotte joker bewaard hadden..
Nielson uiteindelijk dus.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar Rick Paul wist het dan? Want die kondigde het aan...
Ah, oké. Mijn stream loopt achter..quote:
Nielson gaf het toch zelf toe aan het einde?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:30 schreef vuvuzela het volgende:
Krijgen wij ook niet te zien wie de joker gewisseld heeft??
Tja ze kunnen bij de executie dan wel met iets komen, maar neemt niet weg dat de rest gewoon weer niks was.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
OKEE DAT WAS STIEKEM HÉT HOOGTEPUNT VAN DE AFLEVERING
Absoluut. Dit viel vies vies tegen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tja ze kunnen bij de executie dan wel met iets komen, maar neemt niet weg dat de rest gewoon weer niks was.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nielson gaf het toch zelf toe aan het einde?
Maar voor het gemiddelde publiek is het helaas wel voldoende. Wij vinden het terecht niks. Maar erbuiten om zul je blijven horen wat een mind fuck de aflevering weer was etc.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tja ze kunnen bij de executie dan wel met iets komen, maar neemt niet weg dat de rest gewoon weer niks was.
Niels gaf het toch toe?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:33 schreef Henno het volgende:
Kan ze niet gewoon zelf geprobeerd hebben in dat ding te kijken of er een vrijstelling in zat en 'm zo netjes mogelijk weer dicht gelijmd hebben, en simpelweg niet netjes genoeg? Dat ze zichzelf genaaid heeft?
Nee want Nielson gaf het aan het einde toe, klaarblijkelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:33 schreef Henno het volgende:
Kan ze niet gewoon zelf geprobeerd hebben in dat ding te kijken of er een vrijstelling in zat en 'm zo netjes mogelijk weer dicht gelijmd hebben, en simpelweg niet netjes genoeg? Dat ze zichzelf genaaid heeft?
Nee. Niels gaf het toe.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:33 schreef Henno het volgende:
Goede theoriequote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:33 schreef Henno het volgende:
Oh ok, dat heb ik gemist danquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee want Nielson gaf het aan het einde toe, klaarblijkelijk.
Men pakt iets en legt iets anders ervoot in de plaats. ????quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:33 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap echt niks van dat wisselen van die joker, hoe is dat dan gegaan?
Dan heeft Niels zijn joker dus dichtgemaakt op zo'n manier dat je niet meer ziet dat hij ooit open is geweest?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Men pakt iets en legt iets anders ervoot in de plaats. ????
Profit.
Ja nee ik heb dat dus gemist blijkbaarquote:
Dat heb ik hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben helemaal niet van Nikkie gaan houden. Heb overigens ook absoluut geen hekel aan haar.
Ik heb geen fotografisch geheugen. Maar hij gaf het toe en zei dat hij het er moeilijk mee had.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:35 schreef houdjemond het volgende:
Wat zei Niels dan exact? Ik heb dat ook gemist.
Samequote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:26 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Niet alles op Robert ingezet hebben
We zijn opvallend eensgezind vandaagquote:
Ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We zijn opvallend eensgezind vandaag
Ja. En terecht. Dit is valser. Je denkt nl dat je een geldige joker hebt. Als hij gejat is weet je dat je hem kwijt bent.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:37 schreef Redefine het volgende:
Er zijn wel vaker jokers gestolen etc. Toen vond men het net allemaal kunnen. Maar nu is dit opeens allemaal schandalig?
Tis een spelquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. En terecht. Dit is valser. Je denkt nldat je een geldige joker hebt. Als hij gejat is weet je dat je hem kwijt bent.
Dat weet ik. Ik kijk pas tig jaarquote:
Ik snap je punt, maar ben het er niet mee eens. Het is net zo erg als normaal. Ik vind zelf persoonlijk dat jokers jatten niet kan, maar als we dat dan accepteren, dan moet je alles accepteren of niets.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. En terecht. Dit is valser. Je denkt nl dat je een geldige joker hebt. Als hij gejat is weet je dat je hem kwijt bent.
Vind het meer verbazingwekkend hoe ze er uitziet een spook terwijl haar baan is om mensen mooier te maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben helemaal niet van Nikkie gaan houden. Heb overigens ook absoluut geen hekel aan haar.
Beter dan zijn rbroer.quote:
Gelukkig. We zijn niet meer eensgezind. Dat werd engquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar ben het er niet mee eens. Het is net zo erg als normaal. Ik vind zelf persoonlijk dat jokers jatten niet kan, maar als we dat dan accepteren, dan moet je alles accepteren of niets.
Nee. Maar best aantrekkelijk uiterlijk.quote:
Zeker ja.quote:
Ja dat hebben ze nooit af kunnen maken toch? Ruzie tussen 2 gebieden oid?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
GI is al weeeeeeken geleden uitgezocht..m
Daar ben ik het dan weer wel mee eensquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig. We zijn niet meer eensgezind. Dat werd eng
Zou een woord worden. Dus GI. Heb ik onthouden, maar niet meer waarom het niet afgemaakt isquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze nooit af kunnen maken toch? Ruzie tussen 2 gebieden oid?
Die wordt dus niet behandeld....quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:44 schreef Redefine het volgende:
Ja bij mollen denk je echt direct aan de jungle.
Maar we hebben het over hetzelfdequote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou een woord worden. Dus GI. Heb ik onthouden, maar niet meer waarom het niet afgemaakt is
Ik vind hem heel erg doorslaggevend voor mijn eigen tunnel.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die wordt dus niet behandeld....
Dit zou een opmerking van een van de programmamakers van kunnen zijn.quote:
We hebben het absoluut over hetzelfdequote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar we hebben het over hetzelfdepuur toeval en een red herring gok ik.
Ik vind het niet vergezocht en een hint die past bij het programma. Niet dat ik alleen maar op Robert ga zitten, maar ga wel extra op hem letten.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind hem heel erg doorslaggevend voor mijn eigen tunnel.
Hoe kom je tot die conclusie?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:47 schreef heite het volgende:
Zo'n joker maakt toch maar 1 fout antwoord ongedaan? Zoveel invloed heeft het dus ook niet op de uitslag gehad, op z'n best was ze dan gelijk met een ander geëindigd
Nee ik heb nog een klein deel op Niels en Sarah. Maar verder Viva Robertquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het niet vergezocht en een hint die past bij het programma. Niet dat ik alleen maar op Robert ga zitten, maar ga wel extra op hem letten.
Als die joker inderdaad maar 1 fout antwoord corrigeert (zoals ik vraag), is dat een kwestie van logica.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je tot die conclusie?
Nee. Want waarom moest Evi ook alweer weg?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:49 schreef heite het volgende:
[..]
Als die joker inderdaad maar 1 fout antwoord corrigeert (zoals ik vraag), is dat een kwestie van logica.
Wat zongen ze?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:50 schreef houdjemond het volgende:
En ze zongen het dus wélik zit lekker in mijn tunnel.
Wat is de tiebreaker als je gelijk eindigt? Als dit de snelheid is waarmee je je antwoorden geeft en ze maakt er een gewoonte van om snel te antwoorden kan dat best het verschil maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:49 schreef heite het volgende:
[..]
Als die joker inderdaad maar 1 fout antwoord corrigeert (zoals ik vraag), is dat een kwestie van logica.
Ja, al vind ik wat te dicht erbij opliggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:50 schreef houdjemond het volgende:
En ze zongen het dus wélik zit lekker in mijn tunnel.
Dat balkon-bandje zong "Robert" misschien zongen ze wel "is niet de mol" maar mijn Spaans is niet zo goedquote:
*wijst naar Klaas-hints*.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, al vind ik wat te dicht erbij opliggen.
De tekst van dat lied gaat vast nog ontleed worden deze weekquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat balkon-bandje zong "Robert" misschien zongen ze wel "is niet de mol" maar mijn Spaans is niet zo goed
De tijd ja, maar Rik gaat natuurlijk niet benoemen dat het anders gelijk zou zijn geweest als het wel een geldige joker was.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:51 schreef Henno het volgende:
[..]
Wat is de tiebreaker als je gelijk eindigt? Als dit de snelheid is waarmee je je antwoorden geeft en ze maakt er een gewoonte van om snel te antwoorden kan dat best het verschil maken.
Robert no es el topoquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat balkon-bandje zong "Robert" misschien zongen ze wel "is niet de mol" maar mijn Spaans is niet zo goed
Snelheid. Als ze die joker gehad had, was ze op z'n best dus daardoor doorgegaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:51 schreef Henno het volgende:
[..]
Wat is de tiebreaker als je gelijk eindigt? Als dit de snelheid is waarmee je je antwoorden geeft en ze maakt er een gewoonte van om snel te antwoorden kan dat best het verschil maken.
Dus klopt je redenering nietquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:54 schreef heite het volgende:
[..]
Snelheid. Als ze die joker gehad had, was ze op z'n best dus daardoor doorgegaan.
Dat klopt wel. Maar ze hebben daar juist van geleerd. Waar ik niet mee zeg dat dit geen hint is.quote:
Jawel. Maar blijkbaar heb jij moeite met lezen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus klopt je redenering niet
Nopequote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:56 schreef heite het volgende:
[..]
Jawel. Maar blijkbaar heb jij moeite met lezen.
Het punt dat ik wilde maken was dat er een vrij grote kans was dat ze er alsnog uit gelegen had. Niet dat ze er er met 100% zekerheid alsnog uit gegaan was.quote:
Nee ik zou ook op minder obvious gokken. Maar dat het niet in de talk zat vond ik raar.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Maar ze hebben daar juist van geleerd. Waar ik niet mee zeg dat dit geen hint is.
Ontroerend afscheid....quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Dat ik nog eens medelijden met Evelien zou hebben had ik vooraf aan dit seizoen echt niet gedacht
Ik vind hem wel Mol-onwaardig, dus ik gok dat er door Niels wel een streep kan....quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:03 schreef vuvuzela het volgende:
Die joker actie is juist prachtig
Iedereen gek maken zodat ze niemand vertrouwen
Maar dan ook een streep door Rick??quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem wel Mol-onwaardig, dus ik gok dat er door Niels wel een streep kan....
Nou ik dacht dat die het alleen maar wist en niet mee heeft gedaan....quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar dan ook een streep door Rick??
Maar dan had hij Evelien kunnen waarschuwen toch.....of wist hij het te laat?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat die het alleen maar wist en niet mee heeft gedaan....
Toen Peggy Vrijens een joker stal van Milouska in 2006 / seizoen 6 was Milouska hem kwijt.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:37 schreef Redefine het volgende:
Er zijn wel vaker jokers gestolen etc. Toen vond men het net allemaal kunnen. Maar nu is dit opeens allemaal schandalig?
Dit dusquote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:13 schreef Joosie200 het volgende:
De grote wisseltruc is een v2 en net een tandje vuiler. Want Evelien dacht een joker te hebben (Niels heeft hem dan wel netjes dichtgeknepen) en zag niet dat ie gespleten is. Evelien was in de veronderstelling hem niet kwijt te zijn en dat was dus toch.
\
Het Robert in het liedje is waar ik het op reageer, zit juist wel in Moltalkquote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee ik zou ook op minder obvious gokken. Maar dat het niet in de talk zat vond ik raar.
Hij kan de mol echt niet zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het Robert in het liedje is waar ik het op reageer, zit juist wel in MoltalkDie vind ik er wat te dik bovenop liggen.
Die in de lift vind ik subtieler en zat juist niet in Moltalk.
Ja, denk dat Niels hem het plan vertelt heeft.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat die het alleen maar wist en niet mee heeft gedaan....
Ja, maar ik vond hem het wel heel onoprecht zeggen. Het boeide m volgens mij helemaal niet zoveel.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Toen Peggy Vrijens een joker stal van Milouska in 2006 / seizoen 6 was Milouska hem kwijt.
De grote wisseltruc is een v2 en net een tandje vuiler. Want Evelien dacht een joker te hebben (Niels heeft hem dan wel netjes dichtgeknepen) en zag niet dat ie gespleten is. Evelien was in de veronderstelling hem niet kwijt te zijn en dat was dus toch.
Niels gaf aan van schaamte door de grond te kunnen zakken. Zakken mollen ook niet door de grond?
Ik vind het niet de meest waarschijnlijke mol nee. Maar waarom zou hij de mol niet kunnen zijn dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:20 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Hij kan de mol echt niet zijn.
Ik schreef eerder hetzelfdequote:
Kan gewoon niet. Als dat zo is dan is hij echt enorm goed qua acteerwerk. Alles aan zijn gedrag/hoofd is oprecht en eerlijk. Wat hij ook doet.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het niet de meest waarschijnlijke mol nee. Maar waarom zou hij de mol niet kunnen zijn dan?
Dat las ik later.quote:
Ah zo. Mwah op dat vlak vind ik het ook minder waarschijnlijk. Maar uiteindelijk is dat toch meer een persoonlijke visie dan een feit.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:23 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Kan gewoon niet. Als dat zo is dan is hij echt enorm goed qua acteerwerk. Alles aan zijn gedrag/hoofd is oprecht en eerlijk. Wat hij ook doet.
GMTAquote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat las ik later.![]()
Gmta![]()
Dus tja jokers jatten prima. Maar dan issie foetsie. Beetje de ander in de waan laten dat je een geldige joker in kan zetten is matennaaierij ala Toine
Lijkt me duidelijk dat Niels die joker heeft verwisseld.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:29 schreef Postbus100 het volgende:
Ik ben niet overtuigd dat Niels die joker heeft verwisseld. Volgens mij kan je zijn uitspraken ook interpreteren als een collectief schuldgevoel, dat zoiets mogelijk is in de groep. En dat is er handig suggestief ingemonteerd door de regie.
Sinan en Robert hadden ook een joker. Misschien heeft één van hen die wel geopend, en was de mol voorbereid met een busje houtlijm en is hij weer dichtgemaakt. Al is het tricky om houtlijm in je tas te hebben, maar die kan je nu weggooien...
Overigens stond Robert na de executie met zijn rug naar de groep toe over het dal uit te kijken. Zonderde zich af toen de groep het verhaal van die joker aan het verwerken was.
Idiote theoriequote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:34 schreef Meke het volgende:
een theorie die ik een paar keer langs heb zien komen deze week..
En waarom dan? Waaruit blijkt dat? I want ik ben niet overtuigd.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat Niels die joker heeft verwisseld.
Uit haar dagboek is dat ook wel op te maken:quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:34 schreef Meke het volgende:
Even nog terugkomend op Nikkie en haar broertje: ze postte over het overlijden op 25 mei.. De verjaardag van Jamie. Het was dus naar alle waarschijnlijkheid een echte executie en geen reddingsactie of iets dergelijks.
Vind het een fijn idee dat ze (onderweg naar) thuis was toen ze zulk rotnieuws te verwerken kreeg, en niet voor het karretje van de productie werd gespannen om tv te blijven maken, een theorie die ik een paar keer langs heb zien komen deze week..
Hij geeft het zelf aan toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:38 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En waarom dan? Waaruit blijkt dat? I want ik ben niet overtuigd.
'voor al die Gamma blikken foundation!'quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Uit haar dagboek is dat ook wel op te maken:
https://wieisdemol.avrotr(...)de-afvaller-afl-4-2/
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Uit haar dagboek is dat ook wel op te maken:
https://wieisdemol.avrotr(...)de-afvaller-afl-4-2/
quote:P. S. Ja, ik stond echt élke dag anderhalf uur eerder op dan de rest voor al die Gamma blikken foundation!
Geweldig hequote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
'voor al die Gamma blikken foundation!'
Zelfspot heeft Nikki wel
Met alle hulpmollen hoeft de mol maar weinig te doen..quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Trouwens, zowel Sarah als Merel zaten ontzettend te mollen tijdens die balkonopdracht![]()
Sarah wist dat ze op kamer 12 moest zijn (en kwam op 13 uit)
En Merel is op het einde op een verdieping gaan staan waarvan ze wist dat die fout was.
Er was een overzicht in moltalk toch? Maar waar die zo gauw vandaan is gehaald...? Of wordt moltalk gevoerd vanuit de productie? Maw wordt daar gestuurd?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand die de balkon opdracht al helemaal duidelijk heeft?
Zou kunnen inderdaad. Jaimie in de vorige aflevering, zijn onderonsje met Merel bij het openen van haar joker: "Hoe kunnen we die jokers van Evelien afpakken? Want ik ga over lijken."quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:29 schreef Postbus100 het volgende:
Ik ben niet overtuigd dat Niels die joker heeft verwisseld. Volgens mij kan je zijn uitspraken ook interpreteren als een collectief schuldgevoel, dat zoiets mogelijk is in de groep. En dat is er handig suggestief ingemonteerd door de regie.
Tuurlijk wordt er gestuurd, het laatste wat ze willen is dat Moltalk heel Nederland helpt de mol te ondekkenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:18 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Er was een overzicht in moltalk toch? Maar waar die zo gauw vandaan is gehaald...? Of wordt moltalk gevoerd vanuit de productie? Maw wordt daar gestuurd?
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand die de balkon opdracht al helemaal duidelijk heeft?
Dubieus van Rick Paul, die wist dat Niels en Merel naast hem fout stonden.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet van mij, van de site wieisdemol.com
(Ook niet gecheckt of het klopt overigens)
Na alle seizoenen van WIDM is een ding me wel duidelijk geworden, degene waarvan je denkt 'die kan de mol echt niet zijn' zijn het aan het end dus welquote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:20 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Hij kan de mol echt niet zijn.
Ook apart van Sarah, die Rick Paul corrigeerde, en alsnóg fout gaat staan.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dubieus van Rick Paul, die wist dat Niels en Merel naast hem fout stonden.
Yup. Veel mollerij, bijna niemand van deze groep lijkt echt geïnteresseerd in de opdrachten halenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ook apart van Sarah, die Rick Paul corrigeerde, en alsnóg fout gaat staan.
Rick Paul zei dat Sarah in een kamer 13 moest zijn. Sarah zei later tegen Rick Paul dat hij had gelogen en dat het kamer 12 moet zijn. Raar om haar dan in een kamer 13 te zien staan.
Had Merel op 2 balkons kunnen staan? 513 en 313?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet van mij, van de site wieisdemol.com
(Ook niet gecheckt of het klopt overigens)
Ik snap alleen niet wat daar 'weer terug' aan is, want voorheen waren opdrachten juist heel erg uitgebreid (zeker in de eerste seizoenen, maar tot een paar jaar geleden ook nog wel redelijk).quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:45 schreef TLC het volgende:
Nu begrijp ik ook een beetje waarom Rik in een interview verklaarde met WIDM weer terug te gaan naar back to basics, de opdrachten zijn wat kleinschaliger geworden.
Ik vind het wel leuk hoor
Dat vind ik wel heel opvallendquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ook apart van Sarah, die Rick Paul corrigeerde, en alsnóg fout gaat staan.
Rick Paul zei dat Sarah in een kamer 13 moest zijn. Sarah zei later tegen Rick Paul dat hij had gelogen en dat het kamer 12 moet zijn. Raar om haar dan in een kamer 13 te zien staan.
Vast om te controleren hoe Rick Paul erop reageert.quote:
Ik gok dat deze info niet compleet is. Als de info van verdieping 4 klopt is het wel lastig om niet de Rick Paul tunnel in te gaan...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:52 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Had Merel op 2 balkons kunnen staan? 513 en 313?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |