Ja dat hebben ze nooit af kunnen maken toch? Ruzie tussen 2 gebieden oid?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
GI is al weeeeeeken geleden uitgezocht..m
Daar ben ik het dan weer wel mee eensquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig. We zijn niet meer eensgezind. Dat werd eng
Zou een woord worden. Dus GI. Heb ik onthouden, maar niet meer waarom het niet afgemaakt isquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze nooit af kunnen maken toch? Ruzie tussen 2 gebieden oid?
Die wordt dus niet behandeld....quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:44 schreef Redefine het volgende:
Ja bij mollen denk je echt direct aan de jungle.
Maar we hebben het over hetzelfdequote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou een woord worden. Dus GI. Heb ik onthouden, maar niet meer waarom het niet afgemaakt is
Ik vind hem heel erg doorslaggevend voor mijn eigen tunnel.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die wordt dus niet behandeld....
Dit zou een opmerking van een van de programmamakers van kunnen zijn.quote:
We hebben het absoluut over hetzelfdequote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar we hebben het over hetzelfdepuur toeval en een red herring gok ik.
Ik vind het niet vergezocht en een hint die past bij het programma. Niet dat ik alleen maar op Robert ga zitten, maar ga wel extra op hem letten.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind hem heel erg doorslaggevend voor mijn eigen tunnel.
Hoe kom je tot die conclusie?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:47 schreef heite het volgende:
Zo'n joker maakt toch maar 1 fout antwoord ongedaan? Zoveel invloed heeft het dus ook niet op de uitslag gehad, op z'n best was ze dan gelijk met een ander geëindigd
Nee ik heb nog een klein deel op Niels en Sarah. Maar verder Viva Robertquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het niet vergezocht en een hint die past bij het programma. Niet dat ik alleen maar op Robert ga zitten, maar ga wel extra op hem letten.
Als die joker inderdaad maar 1 fout antwoord corrigeert (zoals ik vraag), is dat een kwestie van logica.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je tot die conclusie?
Nee. Want waarom moest Evi ook alweer weg?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:49 schreef heite het volgende:
[..]
Als die joker inderdaad maar 1 fout antwoord corrigeert (zoals ik vraag), is dat een kwestie van logica.
Wat zongen ze?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:50 schreef houdjemond het volgende:
En ze zongen het dus wélik zit lekker in mijn tunnel.
Wat is de tiebreaker als je gelijk eindigt? Als dit de snelheid is waarmee je je antwoorden geeft en ze maakt er een gewoonte van om snel te antwoorden kan dat best het verschil maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:49 schreef heite het volgende:
[..]
Als die joker inderdaad maar 1 fout antwoord corrigeert (zoals ik vraag), is dat een kwestie van logica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |