Dat heb ik hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben helemaal niet van Nikkie gaan houden. Heb overigens ook absoluut geen hekel aan haar.
Ik heb geen fotografisch geheugen. Maar hij gaf het toe en zei dat hij het er moeilijk mee had.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:35 schreef houdjemond het volgende:
Wat zei Niels dan exact? Ik heb dat ook gemist.
Samequote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:26 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Niet alles op Robert ingezet hebben
We zijn opvallend eensgezind vandaagquote:
Ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We zijn opvallend eensgezind vandaag
Ja. En terecht. Dit is valser. Je denkt nl dat je een geldige joker hebt. Als hij gejat is weet je dat je hem kwijt bent.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:37 schreef Redefine het volgende:
Er zijn wel vaker jokers gestolen etc. Toen vond men het net allemaal kunnen. Maar nu is dit opeens allemaal schandalig?
Tis een spelquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. En terecht. Dit is valser. Je denkt nldat je een geldige joker hebt. Als hij gejat is weet je dat je hem kwijt bent.
Dat weet ik. Ik kijk pas tig jaarquote:
Ik snap je punt, maar ben het er niet mee eens. Het is net zo erg als normaal. Ik vind zelf persoonlijk dat jokers jatten niet kan, maar als we dat dan accepteren, dan moet je alles accepteren of niets.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. En terecht. Dit is valser. Je denkt nl dat je een geldige joker hebt. Als hij gejat is weet je dat je hem kwijt bent.
Vind het meer verbazingwekkend hoe ze er uitziet een spook terwijl haar baan is om mensen mooier te maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben helemaal niet van Nikkie gaan houden. Heb overigens ook absoluut geen hekel aan haar.
Beter dan zijn rbroer.quote:
Gelukkig. We zijn niet meer eensgezind. Dat werd engquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar ben het er niet mee eens. Het is net zo erg als normaal. Ik vind zelf persoonlijk dat jokers jatten niet kan, maar als we dat dan accepteren, dan moet je alles accepteren of niets.
Nee. Maar best aantrekkelijk uiterlijk.quote:
Zeker ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |