Maar dan ook een streep door Rick??quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem wel Mol-onwaardig, dus ik gok dat er door Niels wel een streep kan....
Nou ik dacht dat die het alleen maar wist en niet mee heeft gedaan....quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar dan ook een streep door Rick??
Maar dan had hij Evelien kunnen waarschuwen toch.....of wist hij het te laat?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat die het alleen maar wist en niet mee heeft gedaan....
Toen Peggy Vrijens een joker stal van Milouska in 2006 / seizoen 6 was Milouska hem kwijt.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:37 schreef Redefine het volgende:
Er zijn wel vaker jokers gestolen etc. Toen vond men het net allemaal kunnen. Maar nu is dit opeens allemaal schandalig?
Dit dusquote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:13 schreef Joosie200 het volgende:
De grote wisseltruc is een v2 en net een tandje vuiler. Want Evelien dacht een joker te hebben (Niels heeft hem dan wel netjes dichtgeknepen) en zag niet dat ie gespleten is. Evelien was in de veronderstelling hem niet kwijt te zijn en dat was dus toch.
\
Het Robert in het liedje is waar ik het op reageer, zit juist wel in Moltalkquote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee ik zou ook op minder obvious gokken. Maar dat het niet in de talk zat vond ik raar.
Hij kan de mol echt niet zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het Robert in het liedje is waar ik het op reageer, zit juist wel in MoltalkDie vind ik er wat te dik bovenop liggen.
Die in de lift vind ik subtieler en zat juist niet in Moltalk.
Ja, denk dat Niels hem het plan vertelt heeft.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat die het alleen maar wist en niet mee heeft gedaan....
Ja, maar ik vond hem het wel heel onoprecht zeggen. Het boeide m volgens mij helemaal niet zoveel.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Toen Peggy Vrijens een joker stal van Milouska in 2006 / seizoen 6 was Milouska hem kwijt.
De grote wisseltruc is een v2 en net een tandje vuiler. Want Evelien dacht een joker te hebben (Niels heeft hem dan wel netjes dichtgeknepen) en zag niet dat ie gespleten is. Evelien was in de veronderstelling hem niet kwijt te zijn en dat was dus toch.
Niels gaf aan van schaamte door de grond te kunnen zakken. Zakken mollen ook niet door de grond?
Ik vind het niet de meest waarschijnlijke mol nee. Maar waarom zou hij de mol niet kunnen zijn dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:20 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Hij kan de mol echt niet zijn.
Ik schreef eerder hetzelfdequote:
Kan gewoon niet. Als dat zo is dan is hij echt enorm goed qua acteerwerk. Alles aan zijn gedrag/hoofd is oprecht en eerlijk. Wat hij ook doet.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het niet de meest waarschijnlijke mol nee. Maar waarom zou hij de mol niet kunnen zijn dan?
Dat las ik later.quote:
Ah zo. Mwah op dat vlak vind ik het ook minder waarschijnlijk. Maar uiteindelijk is dat toch meer een persoonlijke visie dan een feit.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:23 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Kan gewoon niet. Als dat zo is dan is hij echt enorm goed qua acteerwerk. Alles aan zijn gedrag/hoofd is oprecht en eerlijk. Wat hij ook doet.
GMTAquote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat las ik later.![]()
Gmta![]()
Dus tja jokers jatten prima. Maar dan issie foetsie. Beetje de ander in de waan laten dat je een geldige joker in kan zetten is matennaaierij ala Toine
Lijkt me duidelijk dat Niels die joker heeft verwisseld.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:29 schreef Postbus100 het volgende:
Ik ben niet overtuigd dat Niels die joker heeft verwisseld. Volgens mij kan je zijn uitspraken ook interpreteren als een collectief schuldgevoel, dat zoiets mogelijk is in de groep. En dat is er handig suggestief ingemonteerd door de regie.
Sinan en Robert hadden ook een joker. Misschien heeft één van hen die wel geopend, en was de mol voorbereid met een busje houtlijm en is hij weer dichtgemaakt. Al is het tricky om houtlijm in je tas te hebben, maar die kan je nu weggooien...
Overigens stond Robert na de executie met zijn rug naar de groep toe over het dal uit te kijken. Zonderde zich af toen de groep het verhaal van die joker aan het verwerken was.
Idiote theoriequote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:34 schreef Meke het volgende:
een theorie die ik een paar keer langs heb zien komen deze week..
En waarom dan? Waaruit blijkt dat? I want ik ben niet overtuigd.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat Niels die joker heeft verwisseld.
Uit haar dagboek is dat ook wel op te maken:quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:34 schreef Meke het volgende:
Even nog terugkomend op Nikkie en haar broertje: ze postte over het overlijden op 25 mei.. De verjaardag van Jamie. Het was dus naar alle waarschijnlijkheid een echte executie en geen reddingsactie of iets dergelijks.
Vind het een fijn idee dat ze (onderweg naar) thuis was toen ze zulk rotnieuws te verwerken kreeg, en niet voor het karretje van de productie werd gespannen om tv te blijven maken, een theorie die ik een paar keer langs heb zien komen deze week..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |