Ja, al vind ik wat te dicht erbij opliggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:50 schreef houdjemond het volgende:
En ze zongen het dus wélik zit lekker in mijn tunnel.
Dat balkon-bandje zong "Robert" misschien zongen ze wel "is niet de mol" maar mijn Spaans is niet zo goedquote:
*wijst naar Klaas-hints*.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, al vind ik wat te dicht erbij opliggen.
De tekst van dat lied gaat vast nog ontleed worden deze weekquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat balkon-bandje zong "Robert" misschien zongen ze wel "is niet de mol" maar mijn Spaans is niet zo goed
De tijd ja, maar Rik gaat natuurlijk niet benoemen dat het anders gelijk zou zijn geweest als het wel een geldige joker was.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:51 schreef Henno het volgende:
[..]
Wat is de tiebreaker als je gelijk eindigt? Als dit de snelheid is waarmee je je antwoorden geeft en ze maakt er een gewoonte van om snel te antwoorden kan dat best het verschil maken.
Robert no es el topoquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat balkon-bandje zong "Robert" misschien zongen ze wel "is niet de mol" maar mijn Spaans is niet zo goed
Snelheid. Als ze die joker gehad had, was ze op z'n best dus daardoor doorgegaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:51 schreef Henno het volgende:
[..]
Wat is de tiebreaker als je gelijk eindigt? Als dit de snelheid is waarmee je je antwoorden geeft en ze maakt er een gewoonte van om snel te antwoorden kan dat best het verschil maken.
Dus klopt je redenering nietquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:54 schreef heite het volgende:
[..]
Snelheid. Als ze die joker gehad had, was ze op z'n best dus daardoor doorgegaan.
Dat klopt wel. Maar ze hebben daar juist van geleerd. Waar ik niet mee zeg dat dit geen hint is.quote:
Jawel. Maar blijkbaar heb jij moeite met lezen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus klopt je redenering niet
Nopequote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:56 schreef heite het volgende:
[..]
Jawel. Maar blijkbaar heb jij moeite met lezen.
Het punt dat ik wilde maken was dat er een vrij grote kans was dat ze er alsnog uit gelegen had. Niet dat ze er er met 100% zekerheid alsnog uit gegaan was.quote:
Nee ik zou ook op minder obvious gokken. Maar dat het niet in de talk zat vond ik raar.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Maar ze hebben daar juist van geleerd. Waar ik niet mee zeg dat dit geen hint is.
Ontroerend afscheid....quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Dat ik nog eens medelijden met Evelien zou hebben had ik vooraf aan dit seizoen echt niet gedacht
Ik vind hem wel Mol-onwaardig, dus ik gok dat er door Niels wel een streep kan....quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:03 schreef vuvuzela het volgende:
Die joker actie is juist prachtig
Iedereen gek maken zodat ze niemand vertrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |