Hij geeft het zelf aan toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:38 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En waarom dan? Waaruit blijkt dat? I want ik ben niet overtuigd.
'voor al die Gamma blikken foundation!'quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Uit haar dagboek is dat ook wel op te maken:
https://wieisdemol.avrotr(...)de-afvaller-afl-4-2/
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Uit haar dagboek is dat ook wel op te maken:
https://wieisdemol.avrotr(...)de-afvaller-afl-4-2/
quote:P. S. Ja, ik stond echt élke dag anderhalf uur eerder op dan de rest voor al die Gamma blikken foundation!
Geweldig hequote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
'voor al die Gamma blikken foundation!'
Zelfspot heeft Nikki wel
Met alle hulpmollen hoeft de mol maar weinig te doen..quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Trouwens, zowel Sarah als Merel zaten ontzettend te mollen tijdens die balkonopdracht![]()
Sarah wist dat ze op kamer 12 moest zijn (en kwam op 13 uit)
En Merel is op het einde op een verdieping gaan staan waarvan ze wist dat die fout was.
Er was een overzicht in moltalk toch? Maar waar die zo gauw vandaan is gehaald...? Of wordt moltalk gevoerd vanuit de productie? Maw wordt daar gestuurd?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand die de balkon opdracht al helemaal duidelijk heeft?
Zou kunnen inderdaad. Jaimie in de vorige aflevering, zijn onderonsje met Merel bij het openen van haar joker: "Hoe kunnen we die jokers van Evelien afpakken? Want ik ga over lijken."quote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:29 schreef Postbus100 het volgende:
Ik ben niet overtuigd dat Niels die joker heeft verwisseld. Volgens mij kan je zijn uitspraken ook interpreteren als een collectief schuldgevoel, dat zoiets mogelijk is in de groep. En dat is er handig suggestief ingemonteerd door de regie.
Tuurlijk wordt er gestuurd, het laatste wat ze willen is dat Moltalk heel Nederland helpt de mol te ondekkenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:18 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Er was een overzicht in moltalk toch? Maar waar die zo gauw vandaan is gehaald...? Of wordt moltalk gevoerd vanuit de productie? Maw wordt daar gestuurd?
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand die de balkon opdracht al helemaal duidelijk heeft?
Dubieus van Rick Paul, die wist dat Niels en Merel naast hem fout stonden.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet van mij, van de site wieisdemol.com
(Ook niet gecheckt of het klopt overigens)
Na alle seizoenen van WIDM is een ding me wel duidelijk geworden, degene waarvan je denkt 'die kan de mol echt niet zijn' zijn het aan het end dus welquote:Op zaterdag 26 januari 2019 22:20 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Hij kan de mol echt niet zijn.
Ook apart van Sarah, die Rick Paul corrigeerde, en alsnóg fout gaat staan.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dubieus van Rick Paul, die wist dat Niels en Merel naast hem fout stonden.
Yup. Veel mollerij, bijna niemand van deze groep lijkt echt geïnteresseerd in de opdrachten halenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ook apart van Sarah, die Rick Paul corrigeerde, en alsnóg fout gaat staan.
Rick Paul zei dat Sarah in een kamer 13 moest zijn. Sarah zei later tegen Rick Paul dat hij had gelogen en dat het kamer 12 moet zijn. Raar om haar dan in een kamer 13 te zien staan.
Had Merel op 2 balkons kunnen staan? 513 en 313?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet van mij, van de site wieisdemol.com
(Ook niet gecheckt of het klopt overigens)
Ik snap alleen niet wat daar 'weer terug' aan is, want voorheen waren opdrachten juist heel erg uitgebreid (zeker in de eerste seizoenen, maar tot een paar jaar geleden ook nog wel redelijk).quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:45 schreef TLC het volgende:
Nu begrijp ik ook een beetje waarom Rik in een interview verklaarde met WIDM weer terug te gaan naar back to basics, de opdrachten zijn wat kleinschaliger geworden.
Ik vind het wel leuk hoor
Dat vind ik wel heel opvallendquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ook apart van Sarah, die Rick Paul corrigeerde, en alsnóg fout gaat staan.
Rick Paul zei dat Sarah in een kamer 13 moest zijn. Sarah zei later tegen Rick Paul dat hij had gelogen en dat het kamer 12 moet zijn. Raar om haar dan in een kamer 13 te zien staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |