Dit, ook met een botte beitel dat ding open rammen, dat blijf je altijd zienquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:26 schreef Redefine het volgende:
Wel typisch dat Evelien niet gezien heeft dat die joker al was opengemaakt. Het is niet alsof ze allemaal een busje houtlijm in hun tas hebben zitten.
Zijn er meerdere. Oh nee Nielson inderdaadquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oké, maar die kapotte joker is van Niels toch?
Dit ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:28 schreef Redefine het volgende:
Jamie heeft het denk ik gedaan. Ik leek het te zien in de blik aan het einde, net voordat Rik Evelien ging interviewen.
Iemand kan die van Niels pakken en dan wisselen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oké, maar die kapotte joker is van Niels toch?
Ja dus.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:24 schreef DaMart het volgende:
Niels had zijn enige joker toch opengemaakt?
Maar Rick Paul wist het dan? Want die kondigde het aan...quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:28 schreef Redefine het volgende:
Jamie heeft het denk ik gedaan. Ik leek het te zien in de blik aan het einde, net voordat Rik Evelien ging interviewen.
Dit lijkt me opvallender ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:29 schreef superniger het volgende:
Je ziet toch dat je joker is opengebroken?
Niels gaf net toequote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Of warenwet meerdere mensen die een kapotte joker bewaard hadden..
Nielson uiteindelijk dus.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar Rick Paul wist het dan? Want die kondigde het aan...
Ah, oké. Mijn stream loopt achter..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |