https://www.avrotros.nl/e(...)al-2019-in-tel-aviv/quote:21 JAN 2019
Singer-songwriter Duncan Laurence gaat Nederland vertegenwoordigen op de 64ste editie van het Eurovisie Songfestival 2019 in Tel Aviv.
De Nederlandse inzending van het Songfestival heeft de afgelopen jaren een absolute kwaliteitsslag gemaakt. Met Duncan Laurence zet AVROTROS deze lijn voort. Algemeen directeur AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade: “We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is.”
Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
Duncan Laurence: “De afgelopen jaren deden voor Nederland A-artiesten mee met grote naamsbekendheid. Voor mij geldt dat laatste niet maar dat is juist ook mooi: er zijn heel veel jonge muzikale talenten in Nederland. Mijn deelname bewijst dat je zomaar de kans kunt krijgen om op zo’n groot platform te laten zien wat je waard bent. Ik ben heel trots dat ik Nederland ga vertegenwoordigen en ik ga alles geven.”
Ilse DeLange – die de selectiecommissie wees op deze inzending: “Duncan is heel bijzonder. Wat hij schrijft is heel erg internationaal. Het is authentiek. Het raakt in alles vind ik. Verder heeft hij ook de persoonlijkheid die bij zo’n groot avontuur hoort. Zijn prioriteiten liggen altijd bij de muziek.”
Alle details rondom de Nederlandse inzending worden op donderdag 7 maart bekend gemaakt. Duncan zal zich tot die tijd in alle rust volledig focussen en voorbereiden op zijn inzending.
twitter:dunclaurence twitterde op vrijdag 25-01-2019 om 15:44:38Yup... #almostweekend https://t.co/pM3d3lfxrd reageer retweet
Alsof ze naar je luisteren:quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:45 schreef Dave het volgende:
De stress-levels blijven vandaag redelijk binnen de perken. Hoe laat gaat er vandaag wat gebeuren?
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Alsof ze naar je luisteren:
Duncan Laurence gaat naar Songfestival met 'I miss you'
Wat een reuring he, ato?quote:
wow dat nummer heeft potentie. Ik voorspel een top3 voor Nederland.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:51 schreef Handleiding het volgende:
[..]
wow dat nummer heeft potentie. Ik voorspel een top3 voor Nederland.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Aw! Kan me voorstellen, want hij had zich nog weken voorgesteld dat het nog net bekend zou zijn natuurlijk. Arme jongen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:48 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat onze Dunc' een beetje moe is na deze week gezien zijn tweet.twitter:dunclaurence twitterde op vrijdag 25-01-2019 om 15:44:38Yup... #almostweekend https://t.co/pM3d3lfxrd reageer retweet
Ja, hij had het juist allemaal vorig jaar verwijderd of zo.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:07 schreef Chocoladesoes het volgende:
Wow, zie nu pas dat z'n Twitter pas sinds deze maand bestaat. Die heeft waarschijnlijk snel Twitter aan moeten maken toen het wel bekend moest worden gemaakt.
Dit ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:16 schreef blackswangreen het volgende:
Wel grappig dat die reacties op Youtube van buitenlanders bijna alleen maar positief zijn, en van Nederlanders negatief... wat zijn we toch een zeikvolk, bijna om je voor te schamen.
Buzz, hype, dat.twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 25-01-2019 om 16:13:24Intussen, bij de bookmakers #buzz #songfestival https://t.co/6CIGijCEyR reageer retweet
Totdat ze merken dat de internationale reacties positief zijn/we stijgen bij de bookmakers. Dan gaat men al snel ook positief zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:16 schreef blackswangreen het volgende:
Wel grappig dat die reacties op Youtube van buitenlanders bijna alleen maar positief zijn, en van Nederlanders negatief... wat zijn we toch een zeikvolk, bijna om je voor te schamen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:20 schreef grazz het volgende:
Buzz, hype, dat.twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 25-01-2019 om 16:13:24Intussen, bij de bookmakers #buzz #songfestival https://t.co/6CIGijCEyR reageer retweet
pfff en ik trap er nog in ookquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook, want stel het nummer is héél anders, dan lijkt het mij niet dat Cornald zoiets gaat tweeten. Ik denk dat het een nummer wordt dat erop lijkt. En stel het is wel I Miss You, dan kan ik mij voorstellen dat hij helemáál blij wordt van de reacties en de bookmakers positie.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:24 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Hierdoor denk ik dan weer wel dat I Miss You het nummer isof iets wat er op lijkt want Cornald zal ook wel weten dat het door dat nummer nu komt toch dat we zo hoog staan.
Ik gok erop dat het nummer opgepimpt is, meer muziek in te horen is en meer tekst.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:49 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook, want stel het nummer is héél anders, dan lijkt het mij niet dat Cornald zoiets gaat tweeten. Ik denk dat het een nummer wordt dat erop lijkt. En stel het is wel I Miss You, dan kan ik mij voorstellen dat hij helemáál blij wordt van de reacties en de bookmakers positie.
IK TRAPTE ER GEWOON IN, BELHAMEL.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ga mee!!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
IK TRAPTE ER GEWOON IN, BELHAMEL.
Oh en d’n Duncan woont dus nog gewoon in Tilburg.Ik ga even een lange jas aantrekken en de komende maanden buiten wandelen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
IK TRAPTE ER GEWOON IN, BELHAMEL.
Oh en d’n Duncan woont dus nog gewoon in Tilburg.Ik ga even een lange jas aantrekken en de komende maanden buiten wandelen.
Ja.quote:
Ik vind de demo versie wel wat repetitief, ik mis een opbouw. Zou mooi zijn als daar dan aan gesleuteld wordt. Vind het namelijk wel echt wat hebben in de basis.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:22 schreef ato het volgende:
[..]
Ik gok erop dat het nummer opgepimpt is, meer muziek in te horen is en meer tekst.
En dat het niet I miss you gaat heten
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja.Ik bedoel Dave vroeg om reuring, dan krijgt ie (matige) reuring.
Ik wens je een huis vol kalkoenen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja.Ik bedoel Dave vroeg om reuring, dan krijgt ie (matige) reuring.
Ik gok erop dat dit het nummer helemaal niet is. Net zoals jij dus eigenlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:22 schreef ato het volgende:
[..]
Ik gok erop dat het nummer opgepimpt is, meer muziek in te horen is en meer tekst.
Mijn gok gaat nog steeds naar die ene die jij ook ertussen zag in die database, die ene waar Wouter Hardy aan meewerkte (die op Instagram 'we did it, buddy' zei met foto van Duncan) en waarvan de titel van de song dezelfde titel is van z'n komende EP:quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik gok erop dat dit het nummer helemaal niet is. Net zoals jij dus eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Al zei die titelsong bij Waylon z'n album ook niks, ik gok er voor de leuk even op nu)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dus dit liedje maar dan een andere melodie, tekst en titel.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:22 schreef ato het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dus dit liedje maar dan een andere melodie, tekst en titel.
Hoho, wel dezelfde zanger hčquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dus dit liedje maar dan een andere melodie, tekst en titel.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik gok erop dat dit het nummer helemaal niet is. Net zoals jij dus eigenlijk
Been there, done that.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn gok gaat nog steeds naar die ene die jij ook ertussen zag in die database, die ene waar Wouter Hardy aan meewerkte (die op Instagram 'we did it, buddy' zei met foto van Duncan) en waarvan de titel van de song dezelfde titel is van z'n komende EP:Goed gespot. Ik denk Closer to the Heart. Daar heeft hij 4 versies van vastgelegd, klinkt als een work in progress. Arcade is wel de meest recente, trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Al zei die titelsong bij Waylon z'n album ook niks, ik gok er voor de leuk even op nu)
Ja die Closer kan het ook zijn. Of een titel die er nog niet tussen staat.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Goed gespot. Ik denk Closer to the Heart. Daar heeft hij 4 versies van vastgelegd, klinkt als een work in progress. Arcade is wel de meest recente, trouwens.
Er staan er wel meer. Closer to the Heart is de enige met Duncan Laurence als uitvoerend artiest (weliswaar verkeerd gespeld).quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die Closer kan het ook zijn. Of een titel die er nog niet tussen staat.Er komen 5 songs op de EP, hoeveel verschillende vrij recente titels staan er in die database? Weet jij dat?
Hm.. Wat staat er bij Arcade als uitvoerend artiest? Z'n eigen naam? Want die komt sowieso op de EP en die gaat ie ook als Duncan Laurence uitbrengen neem ik aan.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er staan er wel meer. Closer to the Heart is de enige met Duncan Laurence als uitvoerend artiest (weliswaar verkeerd gespeld).
https://www.youtube.com/user/petrarui/playlists Dit is via zijn kanaal, afspeellijst van gelikete video's. Daar zijn ook nummers van verwijderd of op privé gezet. Behalve zijn laatste nummer. Zijn denk ik wel meer nummers van hem verwijderd.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:40 schreef Dave het volgende:
Nog een verwijderde video gedetecteerd: wordt nog wel gevonden via Youtube search op 'duncan laurence', dan in resultaten: Duncan Laurence - Waarom - 3 dagen geleden gepost door Jody Koewe, subtitel Back to the Essence concert 2018.
Klikken levert This video is unavailable:
Aha, dat verklaart het wel jaquote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:51 schreef Dave het volgende:
Ah, ik snap het al, ze zijn met een 'eigen' Duncan channel bezig:
https://www.youtube.com/channel/UCVMEzOpEtWtS9-krJPbf22w
Wat zegt hij dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:04 schreef Em31 het volgende:
Cornald reageert ook op René Mioch dat het o.a. gebaseerd wordt op het gegons onder fans, ja dat komt door dat nummer!!![]()
Het wordt vast sowieso zo'n mooi mysterieus nummer
Gedverquote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:31 schreef grazz het volgende:
Brownie Dutch heeft er een beat onder geplakt, vanaf 01:10. Ik vind het dus helemaal niks.
https://www.sbs6.nl/progr(...)-songfestivalnummer/
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:31 schreef grazz het volgende:
Brownie Dutch heeft er een beat onder geplakt, vanaf 01:10. Ik vind het dus helemaal niks.
quote:
twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 25-01-2019 om 17:11:58@ReneMioch Bookmakers gaan -behalve op songs, nu goeddeels nog niet bekend- vooral af op buzz, verwachtingen, gegons onder fans, etc reageer retweet
Nee, bewaar die voor Jan Smit.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:35 schreef Greys het volgende:
Niet óveral hoeft een dreun onder, Brownie.
Die dreun mag ook best op Jan Smit. Op zijn neus bijvoorbeeldquote:
Meh. Werd niet enthousiast van dat fragmentje (één van de liedjes die ze wilde opsturen. Maar niet gedaan omdat ze niet durfde)quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:44 schreef iBenny het volgende:
Eva Simons nu over esf bij RTL late night
Gierenquote:
Dat hoopte ikquote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:30 schreef Cee het volgende:
Ik bedacht me vanmiddag trouwens dat iemand hier (volgens mij ato) met Thomas Azier uiteindelijk nog vrij dicht bij het soort artiest zat toen we nog speculeerden.
Ik vond het ook niets, ik vond haar wel iets symphatieker en ook over ESF.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:47 schreef grazz het volgende:
[..]
Meh. Werd niet enthousiast van dat fragmentje (één van de liedjes die ze wilde opsturen. Maar niet gedaan omdat ze niet durfde)
Brownie kan zelf een dreun krijgen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:31 schreef grazz het volgende:
Halve finale dacht ikquote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:58 schreef Chocoladesoes het volgende:
Duncan had het toch nog best ver geschopt bij The Voice? Patty zegt: "Hij heeft het bij The Voice niet ver geschopt"
Smaken verschillen toch! Kan!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:56 schreef Symphonic het volgende:
Ben ik de enige die er minder dan 0% vertrouwen in heeft.
Ik kan echt helemaal niets met zijn stem...
Die zit nu met een stijfje en een pakje kleenex.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:19 schreef grazz het volgende:
Jesper zal wel in z'n nopjes zijn...zijn naam is vanavond genoemd in RTL Boulevard![]()
https://www.rtlboulevard.(...)valnummer-van-duncan
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die zit nu met een stijfje en een pakje kleenex.
Dit eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:46 schreef Peter het volgende:
Ik heb nog eigenlijk geen mening tot het nummer bekend is..
Jullie maken je zo druk allemaal, elk jaar weer. Wacht gewoon tot 7 maartquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:09 schreef grazz het volgende:
Weet iemand (nog) wat de reden kan zijn dat een lied vaker dan één keer bij de GEMA is geregistreerd? Betreft het verschillende versies? Of is het telkens een update waarbij de vorige registraties in korte tijd verdwijnen uit het register?
Dacht dat iemand er iets over had gepost in één van de vorige topics, maar kan het niet meer terug vinden en was toch nog even nieuwsgierig hoe het ook al weer zat.
Hij vraagt gewoon hoe dat werkt met dat register. Hij maakt zich helemaal niet druk.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:27 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jullie maken je zo druk allemaal, elk jaar weer. Wacht gewoon tot 7 maart
Jullie maken je wel drukquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij vraagt gewoon hoe dat werkt met dat register. Hij maakt zich helemaal niet druk.Laat lekker.
Het gaat om het lied. Van Duncan. Ze kozen hem om z'n lied.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:29 schreef lrishCassidy het volgende:
Het is net zoiets als The Voice en Idols maar dan op grotere schaal, in al die jaren van Idols en The Voice heeft werkelijk waar maar 1 persoon gewonnen waarvan ik wilde dat hij zou winnen. Boris.
Dus volgend jaar Boris naar het ESF graag
En jij maakt je weer druk dat wij ons druk maken.quote:
En niemand weet het lied nu nog en dit topic ligt alweer in een stuip.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat om het lied. Van Duncan. Ze kozen hem om z'n lied.
Wij zijn er om ons (enigszins) druk te maken om deze dingen, dat is ons ding.quote:
Kerel, ik maak me nergens druk om want #Teamkomtgoedquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:27 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jullie maken je zo druk allemaal, elk jaar weer. Wacht gewoon tot 7 maart
Jullie maken je druk over boulevard en sbs shownieuws maar snappen niet dat ze ook ook hun nieuws zoeken overal and nowhere?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wij zijn er om ons (enigszins) druk te maken om deze dingen, dat is ons ding.
Je kan net zo goed tegen een vogel zeggen: "Hey, leg eens een keer geen eieren.".
Dat was niet om jouw post specifiek, maar meer om dit topic.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:37 schreef grazz het volgende:
[..]
Kerel, ik maak me nergens druk om want #TeamkomtgoedMaak jij je vooral niet druk om mijn post.
Je hebt nu al vier keer gepost dat je ons te druk vindt. Dat mag, maar nogmaals, men mag hier lekker hyperen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:35 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
En niemand weet het lied nu nog en dit topic ligt alweer in een stuip.
Ik vind het enthousiasme heerlijk. Maar jullie draven iets te ver door soms.
En je weet ook dat de media elke info leest die hier geplaatst wordt.
Nee hoor. Dat kom ik niet zeggen morgen. Jullie hyperen je maar raak.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt nu al vier keer gepost dat je ons te druk vindt. Dat mag, maar nogmaals, men mag hier lekker hyperen.En verder ga ik deze zelfde discussie niet weer aan, want het is vrijdagavond en dan kom je morgen weer zeggen dat je te veel op had.
Cheers
Natuurlijk snappen we dat, wil niet zeggen dat we er ons niet druk over maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:38 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jullie maken je druk over boulevard en sbs shownieuws maar snappen niet dat ze ook ook hun nieuws zoeken overal and nowhere?
Nou en joh? Wij weten toch niks? Wij halen de geruchten juist van de 'pulpmensjes' en Twitter. Aan ons hebben ze niks hoor en dat weten ze prima. We gaan hier niet stil zitten zijn tot 7 maart. Lekker alles volgen en meehyperen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:42 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat kom ik niet zeggen morgen. Jullie hyperen je maar raak.
Maar weet wel dat al die pulpnieuwsmensjes hier ook lezen.
Volgens mij maken mensen zich minder druk dan je denkt, en is manier voor posten vooral lekker overdreven. (En ik hou d'r van)quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:42 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Huh, is dat zo?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:38 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jullie maken je druk over boulevard en sbs shownieuws maar snappen niet dat ze ook ook hun nieuws zoeken overal and nowhere?
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:45 schreef Greys het volgende:
Maar goed. Nu weer genoeg hierover hoor. Verder over de inzending.
Voor eventuele klachten over ESFtopics is er het ESF Feedback topic.
Die Luuk Ikink is ook al zo'n vervelende speurneusquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:42 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
twitter:luuk twitterde op vrijdag 25-01-2019 om 19:26:37@JesperrrrK @EuroGuyXX @songfestivalNL Ja dit kon ik niet zonder naamsvermelding meenemen natuurlijk! Goed gevonden! Denk dat het 'm is.. ben benieuwd! reageer retweet
Over hem puur als artiest is men wel positief lijkt het, iedereen lijkt wel tof te vinden om een nieuw talent een kans te geven.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:51 schreef grazz het volgende:
Fijn dat je iig positief bent over Duncan
Ja, maar ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat ze net dít nieuw talent een kans geven.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Over hem puur als artiest is men wel positief lijkt het, iedereen lijkt wel tof te vinden om een nieuw talent een kans te geven.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Over hem puur als artiest is men wel positief lijkt het, iedereen lijkt wel tof te vinden om een nieuw talent een kans te geven.
Telegraaf neem ik altijd met een pak zout, misschien zei Edsilia het anders.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:09 schreef GeorgeM het volgende:
Edsilia in de Telegraaf: ‘ik kijk er heel luchtig naar’, of we nou wel of niet door de halve finale komen..’![]()
Valt me wel een beetje tegen van haar
Precies dit jaquote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat ze net dít nieuw talent een kans geven.
(er zijn nl ook zat nieuwe talenten waar ik minder enthousiast over zou zijn.)
Tis niet dat iedereen verplicht met een bloeddruk van 200 moet kijken toch? Sterker nog, ik probéér altijd luchtig te kijken. Lukt alleen bijna nooitquote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:09 schreef GeorgeM het volgende:
Edsilia in de Telegraaf: ‘ik kijk er heel luchtig naar’, of we nou wel of niet door de halve finale komen..’![]()
Valt me wel een beetje tegen van haar
T’is meer dat het lijkt alsof ze het niet belangrijk/boeiend vindt of we doorgaan naar de finale...ik had gedacht dat zij dat juist wél zou vinden, omdat ze vaker meegedaan heeft.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis niet dat iedereen verplicht met een bloeddruk van 200 moet kijken toch? Sterker nog, ik probéér altijd luchtig te kijken. Lukt alleen bijna nooit![]()
Denk dat als je twee keer hebt meegedaan zoals zij je er ook wel lekker kalm naar kijkt.
Ze zal iedereen vast erg de finale gunnen, maar haar leven stort niet in als iemand de finale een keer niet haalt. Denk dat ze zoiets bedoelt.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
T’is meer dat het lijkt alsof ze het niet belangrijk/boeiend vindt of we doorgaan naar de finale...ik had gedacht dat zij dat juist wél zou vinden, omdat ze vaker meegedaan heeft.
Ik krijg er een beetje ‘Trijntje-gevoel’ bij, maar misschien intepreteer ik het verkeerd.
Straks heeft Reetveger het aan de stok gekregen met Duncan's managerquote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:59 schreef Em31 het volgende:
‘waarop op sociale media wisselend wordt gereageerd’
Als dat wisselend is dan is het nooit goed genoeg voor het AD
Ja mooi hč. Op haar song werd volgens dit stuk alleen maar positief gereageerd en op Duncan 'wisselend'. Uh-uh!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:59 schreef Em31 het volgende:
‘waarop op sociale media wisselend wordt gereageerd’
Als dat wisselend is dan is het nooit goed genoeg voor het AD
Je zou het nu al bijna weer gaan denken ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks heeft Reetveger het aan de stok gekregen met Duncan's manager
Die hebben kennelijk idd geen Raatgevers en Boulevards en Shownieuws en Telegraaf-esf-kenners.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:02 schreef blackswangreen het volgende:
Duncan zijnde zou ik me de komende maand gewoon geheel afzonderen van (social) media. Wat een hoop onzin wordt er in Nederland altijd geschreven over die inzending zeg. Ik kan me niet voorstellen dat dit in andere landen ook zo is. Neem België, die doen het de laatste jaren met totale nobodies beter dan Nederland met onze zogenaamde 'sterren'. Maar ik lees daar in de media werkelijk niks over die Eliot.
Ik ben niet echt fan van mevr. Simons, maar ik vind dat ze haar eigen motivatie hier netjes verwoord. Kan ik niet over vallen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:48 schreef Momo... het volgende:
Eva Simons baalt dat ze niet werd gevraagd voor Eurovisie Songfestival
Zangeres Eva Simons (34) baalt als een stekker dat ze zich niet heeft gemeld bij de selectiecommissie die bepaalt wie Nederland mag vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival in Tel Aviv (Israël). ,,Ik heb achteraf veel spijt dat ik me niet aan die club heb voorgesteld.”
Volgens Simons, die ooit met de Amerikaanse producent Will.i.am een megahit scoorde met het nummer This Is Love, is ze zeker geďnteresseerd om eens mee te doen aan het internationale liedjesfestijn. Dat ze de afgelopen maanden geen contact zocht met de keuzemakers - onder anderen Cornald Maas, Jan Smit en Daniël Dekker - had te maken met bescheidenheid.
,,Ik dacht altijd dat je gevraagd moest worden", vertelde ze gisteren in RTL Late Night met Twan Huys. ,,Ik heb een paar zelf geschreven big tunes liggen die ik op had kunnen sturen. Dat heb ik niet gedaan uit een gevoel van trots. Ik was bang om te worden afgewezen, dat Nederland me niet zou sturen.”
Vorige week ging heel even het gerucht dat ze toch naar Tel Aviv zou gaan. Het gespeculeer over haar mogelijk deelname aan het Eurovisie Songfestival begon na een opmerking van Cornald Maas dat de Nederlandse inzending wellicht een dancenummer zou kunnen zijn. Vervolgens plaatste iemand een tweet dat Simons, die net het nummer Like That uitbracht, de gelukkige zou zijn. Simons: ,,De reacties op die tweet waren zó positief dat ik dacht ‘kut, had ik me maar opgegeven’. Diep in mijn hard had ik me dus pro-actiever moeten opstellen.”
De Nederlandse inzending is de 24-jarige singer-songwriter Duncan Laurence die vorig jaar afstudeerde aan de Rockacademie in Tilburg en in 2014 meedeed aan The Voice of Holland. Het nummer dat hij in Israël zal zingen, wordt op donderdag 7 maart bekendgemaakt. Gisteren werd plotseling een demo van het met een kopstem gezongen nummer I Miss You van Laurence, die in werkelijkheid De Moor heet, red.) van YouTube verwijderd. Dat werd door velen geďnterpreteerd als signaal dat het het nog ultrageheime ESF-nummer zou kunnen zijn. De AVROTROS-selectiecommissie haastte zich te zeggen dat I Miss You niet hét lied is. De gelekte demo is overigens, dankzij een slimme computeraar, nog steeds op YouTube te horen.
Eva Simons had gisteren geen mening over I Miss You waarop op sociale media wisselend wordt gereageerd. Wel liet ze weten volgend jaar hoe dan ook met de selectiecommissie te gaan praten. ,,Dan ga ik vragen of er misschien toch mogelijkheden zijn, want ik heb begrepen dat de zoektocht naar een songfestivallied dit jaar lastig was.”
https://www.ad.nl/show/eva-simons-baalt-dat-ze-niet-werd-gevraagd-voor-eurovisie-songfestival~afa797a2/
Ja en het mooie is, was het Eva geworden dan hadden ze nu waarschijnlijk precies hetzelfde bij haar gedaan. Alsof ze hopen dat het misgaat, geef het eens rustig een kans.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja mooi hč. Op haar song werd volgens dit stuk alleen maar positief gereageerd en op Duncan 'wisselend'. Uh-uh!
Waar het aan schort is goede nummers. Met de staging van Douwe Bob of OG3NE was niet zoveel mis, hun nummers spraken alleen niet aan.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:22 schreef Joosie200 het volgende:
Het nummer is niet mijn smaak maar ik denk dat zoiets best wel hoge ogen kan gooien. Hopelijk krijgt ie een mooie staging mee wat past. Want op Anouk en TCL na is dat toch wel waar het aan schort. Idiote (Treintje/Toppers) en/of onbegrijpelijke (Waylon) of niet aansprekende staging. (Douwe)
Muzikaal zal het vast in orde zijn. Of het gelekte nr het nu gaat worden of niet. Maar het wordt tijd dat pannekoek de deur gewezen wordt en Duncan een gelikte staging meekrijgt.
Teleurgesteld zijn kan eventueel nog lang zat als het lied eenmaal bekend is idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en het mooie is, was het Eva geworden dan hadden ze nu waarschijnlijk precies hetzelfde bij haar gedaan. Alsof ze hopen dat het misgaat, geef het eens rustig een kans.
Douwe zat op een groot eiland. Ogene was weinig mee mis maar het nummer sprak niet aan.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Waar het aan schort is goede nummers. Met de staging van Douwe Bob of OG3NE was niet zoveel mis, hun nummers spraken alleen niet aan.
Eens. Daarentegen vind ik de NLse heisa altijd een genot om mee te maken. De drama, de speculatie. Dan heb ik liever (en dit zeg ik echt) een 5e plaats op ESF met veel speculatie en drama vooraf zodat we alles meekrijgen dan een 3e of 4e plek met totale radiostilte.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:02 schreef blackswangreen het volgende:
Duncan zijnde zou ik me de komende maand gewoon geheel afzonderen van (social) media. Wat een hoop onzin wordt er in Nederland altijd geschreven over die inzending zeg. Ik kan me niet voorstellen dat dit in andere landen ook zo is. Neem België, die doen het de laatste jaren met totale nobodies beter dan Nederland met onze zogenaamde 'sterren'. Maar ik lees daar in de media werkelijk niks over die Eliot.
Een groot eiland? Hij vloog op een gegeven moment bijna letterlijk het publiek in. Nee, bij Douwe was het puur het nummer wat niet goed genoeg was.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Douwe zat op een groot eiland. Ogene was weinig mee mis maar het nummer sprak niet aan.
Daarom zeg ik.. Denk dat dit nummer wel kan aanspreken dus dan heb je alleen nog een goede staging nodig.
Was jammer inderdaad......het kwam gewoon echt niet over op het publiek....quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een groot eiland? Hij vloog op een gegeven moment bijna letterlijk het publiek in. Nee, bij Douwe was het puur het nummer wat niet goed genoeg was.
twitter:dunclaurence twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 12:05:27@dezusvanroos Dit is zo tof! reageer retweet
Bij mij gaf ie net 79% aanquote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:57 schreef GeorgeM het volgende:
Gestemd
Hij staat voor en niet zo’n beetje
Najsquote:
Eurovision in Concert denk ik wel. Maar NL gaat tot nu toe nooit naar die andere preshows in Israël en UK enzo. Denk dat er geen budget voor is. Of geen tijd. Of allebei. Maar wie weet!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:32 schreef Chocoladesoes het volgende:
Heb ook gestemd.
Ik hoop trouwens dat Duncan na bekendmaking van het nummer lekker actief gaat zijn op social media omtrent zijn deelname en dat 'ie ook naar die ESF concerten gaat
@dezusvanroos is toch Tim Hoffman?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:23 schreef grazz het volgende:
Iemand op twitter wees Duncan op een act die is gecreëerd door de Nederlander David Middendorp:
Waarop Duncan reageert met:twitter:dunclaurence twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 12:05:27@dezusvanroos Dit is zo tof! reageer retweet
Ja gebruik dat geld maar voor de actquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Eurovision in Concert denk ik wel. Maar NL gaat tot nu toe nooit naar die andere preshows in Israël en UK enzo. Denk dat er geen budget voor is. Of geen tijd. Of allebei. Maar wie weet!
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, nee, hij is juist debroervanroos.
Ah, het was een mededeling. Ik dacht dat je vroeg, waarom reageert Duncan.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:23 schreef grazz het volgende:
Iemand op twitter wees Duncan op een act die is gecreëerd door de Nederlander David Middendorp:
...
Waarop Duncan reageert met:
Gestemd! Duncan al 78%quote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:07 schreef Greys het volgende:
Onderaan deze tekst staat een linkje naar een poll. Duncan staat voor, geef hem nog even een extra zetje.Elke positieve buzz is leuk in een tijd waar toch verder nog niks gebeurt verder.
"Which singer are you most looking forward to hearing at Eurovision".
https://eurovisionireland(...)tter_impression=true
Dan is er inmiddels ook meer op anderen gestemd.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:02 schreef summer52 het volgende:
[..]
Gestemd! Duncan al 78%he wat vreemd Aoibhin om 15.22 al 83% en bij mij staat hij later op 78%?
De rest staat tussen 2 en 6 procentquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is er inmiddels ook meer op anderen gestemd.
ach jee, wat een muts he? over dement gesproken😂quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is er inmiddels ook meer op anderen gestemd.
Toen ik stemde stond de hoogste op 3 procent en een paar hadden nog niets, dus het kan goed dat Duncan iets achteruit is gegaanquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
De rest staat tussen 2 en 6 procent
Dat klopt ook wel hoor.....maar vind het wel grappig dat het verschil zo groot isquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen ik stemde stond de hoogste op 3 procent en een paar hadden nog niets, dus het kan goed dat Duncan iets achteruit is gegaan
Was al voordat ik hem deelde zelfs. Dus dat is wel prettig dat het niet alleen door ons komt.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel hoor.....maar vind het wel grappig dat het verschil zo groot is
Oh dat maakt het inderdaad wel interessant! #teamkomtgoedquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Was al voordat ik hem deelde zelfs. Dus dat is wel prettig dat het niet alleen door ons komt.
Precies. En dit is ook niet de eind versie.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:23 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Nee maar hij heeft Arcade dus wel eens opgevoerd, maar het mag nog wel aangezien het geen commercieel optreden was.
Als dit het is, ook al is t maar een klein fragment, kunnen we ons opmaken voor Amsterdam 2020. Wauw.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:26 schreef lylastich het volgende:
https://www.kijk.nl/sbs6/(...)ownieuws-late-editie dan zou het deze moeten zijn?
Geloof het wel jaquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:26 schreef lylastich het volgende:
https://www.kijk.nl/sbs6/(...)ownieuws-late-editie dan zou het deze moeten zijn?
Was het voor 1 sept dan? Want indien erna maakt het niet uit of het commercieel was volgens mij.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:23 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Nee maar hij heeft Arcade dus wel eens opgevoerd, maar het mag nog wel aangezien het geen commercieel optreden was.
Ohquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:34 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
was zelfs al in 2017, dat optreden met Arcade
Want daar stond die post van oktober dat ie met Wouter Hardy ging meeten om z'n eerste single op te nemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:39 schreef Dave het volgende:
De hele facebook pagina van Duncan Laurence is inmiddels niet meer bereikbaar. In ieder geval niet bij mij.
Misschien stond hij daar nog op? Misschien getagd ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:39 schreef Dave het volgende:
De hele facebook pagina van Duncan Laurence is inmiddels niet meer bereikbaar. In ieder geval niet bij mij.
Geen last van. Je moet Duncan ook niet zo lastig vallen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:39 schreef Dave het volgende:
Dit is wel echt een demo, de sound klinkt als een goedkoop keyboard. Maar het is een catchy refreintje.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:26 schreef lylastich het volgende:
Ik zit WEEER verkeerd te kijken. Via Google vindt ie duncanlaurencemusic nog, met die post er op (iets andere tekst), maar die is kennelijk "uit" gezet. Nu is het itsduncanlaurence, en daar staat:quote:
Post van 12 oktober 2018.quote:Rotterdam was on 🔥 today. Recorded the backing vocals for my first single with one of my favorite singers: Yerry Rellum. Yerry, you have such an amazing voice and personality. Thanks so much for doing this.
So.... I know for sure I’ll be listening to the demo all weekend. What are your plans ?👇🏻
Hm, dat vind ik tot nu toe het minste van wat ik van hem gehoord heb.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:26 schreef lylastich het volgende:
Dit vind ik dan juist weer niet echt bij 'we werden weggeblazen' passenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:26 schreef lylastich het volgende:
Ik vind het niet slecht klinken.quote:Op zondag 27 januari 2019 00:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit vind ik dan juist weer niet echt bij 'we werden weggeblazen' passen
maar het is natuurlijk maar een klein stukje
Hmm, wel wat minder 'grijpend' dan 'I Miss You', vind ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:26 schreef lylastich het volgende:
Dit vind ik dan weer helemaal niet onverwacht of spannend klinken eigenlijk, laat staan iets wegblazen. Beetje standaard refreintje. Nah, zal het wel niet zijn. Hopelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:26 schreef lylastich het volgende:
Dit is zeker goede reclame voor hem ja! Hij hoeft amper nog PR te doen met al die speurneuzen en al dat breed uitmeten door de media.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:45 schreef Greys het volgende:
Wel goede reclame voor z'n komende EP, die lekjes
Is de Geniuspagina alweer aangepast?
Nah nee denk dat Het Nummer nog niet te vinden is.
Maar 2017 is wel heul lang geledenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:34 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
was zelfs al in 2017, dat optreden met Arcade
Hind staat momenteel in de Amerikaanse dance billboards zag ik net, of tenminste een DJ die een remix van haar nr heeft gemaakt.quote:Op zondag 27 januari 2019 01:11 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Maar 2017 is wel heul lang geleden
Daar krijg ik Hind Laroussi vibes van
Toch niet Your Heart Belongs To Me, mag ik hopen. Dat we opeens 10 jaar op de muziek vooruitlopenquote:Op zondag 27 januari 2019 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hind staat momenteel in de Amerikaanse dance billboards zag ik net, of tenminste een DJ die een remix van haar nr heeft gemaakt.
Straks wordt Shine ergens nog een hitquote:Op zondag 27 januari 2019 01:23 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Toch niet Your Heart Belongs To Me, mag ik hopen. Dat we opeens 10 jaar op de muziek vooruitlopen
Nee, haar recente nummer. Origineel:quote:Op zondag 27 januari 2019 01:23 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Toch niet Your Heart Belongs To Me, mag ik hopen. Dat we opeens 10 jaar op de muziek vooruitlopen
Ik ook. Ja ik lees ook weer mee hoor 😁quote:Op zondag 27 januari 2019 00:19 schreef aarontje112 het volgende:
Hmm ik vind dit iets minder dan I miss you
Rozequote:Op zondag 27 januari 2019 18:29 schreef Gerard-Joling het volgende:
https://krezip.nl/
Morgen bekendmaking deelname ESF 2019?
Zou Duncan dan een afleidingsmanoeuvre zijn geweest?
Remix klinkt goedquote:Op zondag 27 januari 2019 01:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, haar recente nummer. Origineel:
De remix door DJ dinges die in de Amerikaanse dance billboard op 35 staat:
quote:Op zondag 27 januari 2019 18:29 schreef Gerard-Joling het volgende:
https://krezip.nl/
Morgen bekendmaking deelname ESF 2019?
Zou Duncan dan een afleidingsmanoeuvre zijn geweest?
Hun eerste album was dan ook gewoon goed, kan het nog steeds mee"zingen".quote:
Jaquote:Op maandag 28 januari 2019 15:08 schreef ato het volgende:
Hopelijk gaat Duncan onderscheiden, wat er tot nu toe gekozen is aardig tot leuk.
Maar niet onderscheidend.
Toen heeft ie volgens mij niet veel over het lied gezegd. Misschien ook omdat er vijf bij DWDD kwamen en hij niets wilde verklappen.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:00 schreef Em31 het volgende:
Vorig jaar heeft hij nooit echt zoiets over het nummer gezegd of wel?
Dat moeten we hem uiteindelijk toch maar eens vergeven, tis ook maar een mens.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:01 schreef blackswangreen het volgende:
Het probleem is dat hij dat ook zei over Walk Along. Maar goed, hij lijkt oprecht enthousiast.
Cornalds feeling voor wat kan scoren is nooit al te best geweest (zie Esther/Glennis/Trijntje), dus laten we vooral afwachten.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moeten we hem uiteindelijk toch maar eens vergeven, tis ook maar een mens.![]()
(En ik blijf denken dat hij toen de act nog niet wist en een demo ofzo had gehoord die mss beter klonk, en door combi Anouk/Trijntje erin geloofde, anders kan ik het me echt niet voorstellen)
Weer niet bij België. En bij sterke landen.. cornald lult alles recht.quote:
Valt nog helemaal niks over te zeggen met zo weinig nummers bekend.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Weer niet bij België. En bij sterke landen.. cornald lult alles recht.
Nederland hoort bij de best scorende landen wat betreft het halen van de finale. Dus dan zouden wij ook als sterk land gezien kunnen worden. Als het nummer goed is maakt het niet uitquote:Op maandag 28 januari 2019 18:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nederland doet het altijd goed bij Scandinavische landen toch? Met Denemarken, Zweden en Noorwegen dan niet slecht getroffenquote:Op maandag 28 januari 2019 18:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ach, tis van de hele commissie toch wel degene waar ik het meeste vertrouwen in heb hoor. Jan dacht dat de Jees konden winnen.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cornalds feeling voor wat kan scoren is nooit al te best geweest (zie Esther/Glennis/Trijntje), dus laten we vooral afwachten.
Mits goed lied belonen die ons meestal wel goed ja.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederland doet het altijd goed bij Scandinavische landen toch? Met Denemarken, Zweden en Noorwegen dan niet slecht getroffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Welke eerste? Die in eigen beheer (rood-zwart) of die met witte voorkant?quote:Op maandag 28 januari 2019 01:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hun eerste album was dan ook gewoon goed, kan het nog steeds mee"zingen".
Leuk van hemquote:
Dat riep iedereen vorig jaar ook al. Deze jongen kon m'n zoon zijn he?quote:
Die van mij maar weggehaald dit is duidelijker.quote:
Je bent zo snelllllquote:Op maandag 28 januari 2019 18:39 schreef Greys het volgende:
Ow, nu niet meer.
*armen in de lucht gooit*
Nothing lessquote:Op maandag 28 januari 2019 18:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Welke eerste? Die in eigen beheer (rood-zwart) of die met witte voorkant?
Ik vind dat er ook beter foto's van hem zijn.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind die foto van hem op NOS niet de besteHij ziet er een beetje slomig uit daar
Mag ik dat zeggen.
Thunder and lighting its getting exciting!quote:Op maandag 28 januari 2019 18:38 schreef Greys het volgende:
Blackswangreen, kwam je in die database ook iets tegen met 'lightning' oid, toevallig?
Duncan aan Cornald:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2019 18:40 schreef Momo... het volgende:
[..]
Thunder and lighting its getting exciting!
Ik moet wel zeggen dat ik nu meer in her liedje geloof omdat de directeur zei: wij zijn weggeblazen door her lied en waren unaniem.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cornalds feeling voor wat kan scoren is nooit al te best geweest (zie Esther/Glennis/Trijntje), dus laten we vooral afwachten.
Haha, zo geeft den jeugd gewoon aan dat iets hot is.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:38 schreef Greys het volgende:
Blackswangreen, kwam je in die database ook iets tegen met 'lightning' oid, toevallig?
Owquote:Op maandag 28 januari 2019 18:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Haha, zo geeft den jeugd gewoon aan dat iets hot is.
Deze jongen kon mijn kleinzoon zijn (ik heb zelf een kleindochter van 26 jaar!) en ik ben ook heel erg enthousiastquote:Op maandag 28 januari 2019 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat riep iedereen vorig jaar ook al. Deze jongen kon m'n zoon zijn he?Ik ben gewoon enthousiast!
Lithouwen, Zwitserland, Ierland, Roemenië, Letland- en er zijn meer landen- zijn de laatste tijd ook aardig met punten voor ons. Ook is her gunstig dat VK, Italië en Duitsland van de Big 5 meestemmen.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederland doet het altijd goed bij Scandinavische landen toch? Met Denemarken, Zweden en Noorwegen dan niet slecht getroffen
That's the spirit!quote:Op maandag 28 januari 2019 18:47 schreef summer52 het volgende:
[..]
Deze jongen kon mijn kleinzoon zijn (ik heb zelf een kleindochter van 26 jaar!) en ik ben ook heel erg enthousiast
quote:
Jup, en de Baltische staten zijn ook altijd wel aardig. Dus met Litouwen en Letland erbij is ook prima.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik denk dat hij staging doet met bliksem. Dat de bliksem Trijns jurk doormidden scheurt en dat de bliksem een danseres bij O'gene raakt waardoor het een zwartgeblakerd veenlijk wordt. En dat de dansers van Waylon door de bliksem getroffen worden waardoor ze gaan Krumpen.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow
Maar hij heeft op z'n twitterprofiel dat tekentje ook in z'n bio staan.
Deze gifquote:
Eens, ik blijf eigenlijk twijfels houden over deze hele commissie. En al zou het lied ijzersterk zijn, hij moet ook met de druk om kunnen gaan en het live goed kunnen overbrengen.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zat ook in kamp Wiequote:Op maandag 28 januari 2019 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik word ook met de dag steeds benieuwder! En Cornald maakt het er niet beter op met zijn gehype.
En ik wist niets van hem voordat hij bekend werd gemaakt als onze deelnemer (ik zat in kamp 'WIE!?'), maar ik vind het echt een heel toffe, sympathieke kerel wat ik nu van hem zie. Ook heel leuk nu al met social media; ondanks dat hij speciaal daarvoor een Twitter account aan moest maken heeft hij het al helemaal onder de knie. Mijn jongere broer had hij trouwens nét kunnen zijn (we schelen 10 maanden
).
I Miss You (is dat de echte titel, of gegokt?) vind ik dan nog wel het beste. Zeker met wat aanpassingen hier en daar kan dat echt wel mooi worden.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zat ook in kamp Wie![]()
Ik hoop echt dat we Het Nummer nog niet gehoord hebben, want een echte knaller heb ik nog niet gehoord, maar ik hoor wel potentie.
[..]
[..]
De tijd vliegt voorbij; je zult zien! Wij weten de tijd te laten vliegenquote:Op maandag 28 januari 2019 21:35 schreef Em31 het volgende:
Zucht wat duurt 7 maart dan nog lang
[ afbeelding ]
Yes! Duncan in tweede helft van tweede semi!quote:Op maandag 28 januari 2019 22:31 schreef Guanabana het volgende:
Is tweede helft semi ook al bekend dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: |