abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 00:39:48 #101
163650 Greys
pi_184625752
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 00:35 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

En niemand weet het lied nu nog en dit topic ligt alweer in een stuip.
Ik vind het enthousiasme heerlijk. Maar jullie draven iets te ver door soms.
En je weet ook dat de media elke info leest die hier geplaatst wordt.
Je hebt nu al vier keer gepost dat je ons te druk vindt. Dat mag, maar nogmaals, men mag hier lekker hyperen. :Y En verder ga ik deze zelfde discussie niet weer aan, want het is vrijdagavond en dan kom je morgen weer zeggen dat je te veel op had. :+ Cheers :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 26 januari 2019 @ 00:40:33 #102
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_184625761
WE HEBBEN GOUD IN HANDEN
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_184625783
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 00:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Je hebt nu al vier keer gepost dat je ons te druk vindt. Dat mag, maar nogmaals, men mag hier lekker hyperen. :Y En verder ga ik deze zelfde discussie niet weer aan, want het is vrijdagavond en dan kom je morgen weer zeggen dat je te veel op had. :+ Cheers :*
Nee hoor. Dat kom ik niet zeggen morgen. Jullie hyperen je maar raak.
Maar weet wel dat al die pulpnieuwsmensjes hier ook lezen.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 00:42:57 #104
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184625798
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 00:38 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Jullie maken je druk over boulevard en sbs shownieuws maar snappen niet dat ze ook ook hun nieuws zoeken overal and nowhere?
Natuurlijk snappen we dat, wil niet zeggen dat we er ons niet druk over maken.

Ik snap ook hoe een dijkdoorbraak werkt, wil niet zeggen dat ik me niet druk zou maken als het naast mijn huis gebeurde. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 00:44:39 #105
163650 Greys
pi_184625832
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 00:42 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat kom ik niet zeggen morgen. Jullie hyperen je maar raak.
Maar weet wel dat al die pulpnieuwsmensjes hier ook lezen.
Nou en joh? Wij weten toch niks? Wij halen de geruchten juist van de 'pulpmensjes' en Twitter. Aan ons hebben ze niks hoor en dat weten ze prima. We gaan hier niet stil zitten zijn tot 7 maart. Lekker alles volgen en meehyperen. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184625851
Oh en being too hyped.

Duncan kan voor mijn gevoel zoals ik hem ken (van de Voice en van YT. verder ken ik hem niet) best iets teweeg brengen, mits een goed nummer. Ik geloof wel in zijn stem en smaak.

Ik heb dat elk jaar geloof ik met dit topic, ik vind jullie een soort van Nlse WiWi.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 00:45:56 #107
163650 Greys
pi_184625861
Maar goed. Nu weer genoeg hierover hoor. Verder over de inzending.

Voor eventuele klachten over ESFtopics is er het ESF Feedback topic. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 00:45:58 #108
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184625864
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 00:42 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat kom ik niet zeggen morgen. Jullie hyperen je maar raak.
Maar weet wel dat al die pulpnieuwsmensjes hier ook lezen.
Volgens mij maken mensen zich minder druk dan je denkt, en is manier voor posten vooral lekker overdreven. (En ik hou d'r van)

Heb je verder nog iets inhoudelijks bij te dragen of blijft het bij klagen over ons.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_184625868
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 00:38 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Jullie maken je druk over boulevard en sbs shownieuws maar snappen niet dat ze ook ook hun nieuws zoeken overal and nowhere?
Huh, is dat zo? :{
~The present is all there is~
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 00:46:20 #110
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184625873
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 00:45 schreef Greys het volgende:
Maar goed. Nu weer genoeg hierover hoor. Verder over de inzending.

Voor eventuele klachten over ESFtopics is er het ESF Feedback topic. :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_184625892
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 00:42 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat kom ik niet zeggen morgen. Jullie hyperen je maar raak.
Maar weet wel dat al die pulpnieuwsmensjes hier ook lezen.
Die Luuk Ikink is ook al zo'n vervelende speurneus :(

luuk twitterde op vrijdag 25-01-2019 om 19:26:37 @JesperrrrK @EuroGuyXX @songfestivalNL Ja dit kon ik niet zonder naamsvermelding meenemen natuurlijk! Goed gevonden! Denk dat het 'm is.. ben benieuwd! reageer retweet
~The present is all there is~
pi_184625930
Maar goed ga lekker verder :)
Let verder niet op mij, mijn mening is duidelijk :)

Duncan kan iets dat vond ik al tijdens de Voice, verder, weten we geen zak.
pi_184625958
Fijn dat je iig positief bent over Duncan
~The present is all there is~
pi_184625978
Edit: klaar nu. Voor verder commentaar ga je maar naar het feedbacktopic.

[ Bericht 74% gewijzigd door ijs_beer op 26-01-2019 00:54:39 ]
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 00:57:26 #115
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184626038
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 00:51 schreef grazz het volgende:
Fijn dat je iig positief bent over Duncan
Over hem puur als artiest is men wel positief lijkt het, iedereen lijkt wel tof te vinden om een nieuw talent een kans te geven.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 26 januari 2019 @ 01:02:22 #116
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184626100
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 00:57 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Over hem puur als artiest is men wel positief lijkt het, iedereen lijkt wel tof te vinden om een nieuw talent een kans te geven.
Ja, maar ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat ze net dít nieuw talent een kans geven.
(er zijn nl ook zat nieuwe talenten waar ik minder enthousiast over zou zijn. :@ )
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_184626284
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 00:57 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Over hem puur als artiest is men wel positief lijkt het, iedereen lijkt wel tof te vinden om een nieuw talent een kans te geven.
:Y wat dat betreft is er eindelijk besef bij de avrotros dat het niet om naamsbekendheid gaat en het lied dus doorslaggevend is geweest. Tuurlijk is een grote naam voor NL zelf interessant, maar in het buitenland heb je er niet veel aan. Ander voordeel kan zijn dat een grote naam zelf ook bereid is om er wat extra geld in te pompen, voor bijv. productie v/h lied en staging. En toch hebben we gezien dat je het helemaal niet ingewikkeld hoeft te maken (Trijntje en Waylon, lezen jullie mee? ;) ) als je kijkt naar de laatste 3 winnaars: Jamala, Salvador en ook Netta waren vrij eenvoudig gestaged. Ik hoop gewoon dat de avrotros dit jaar zorgt voor een kloppend geheel. Want dat was er m.u.v. 2014 niet in de afgelopen jaren.
~The present is all there is~
pi_184628110
Edsilia in de Telegraaf: ‘ik kijk er heel luchtig naar’, of we nou wel of niet door de halve finale komen..’ :{
Valt me wel een beetje tegen van haar -O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2019 @ 09:13:05 #119
368283 ato
pi_184628153
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 09:09 schreef GeorgeM het volgende:
Edsilia in de Telegraaf: ‘ik kijk er heel luchtig naar’, of we nou wel of niet door de halve finale komen..’ :{
Valt me wel een beetje tegen van haar -O-
Telegraaf neem ik altijd met een pak zout, misschien zei Edsilia het anders.
Life can be a bitch, so like it..
pi_184628177
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, maar ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat ze net dít nieuw talent een kans geven.
(er zijn nl ook zat nieuwe talenten waar ik minder enthousiast over zou zijn. :@ )
Precies dit ja :Y

Ben eigenlijk ook best benieuwd hoeveel artiesten een nummer ingestuurd hebben.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 09:38:03 #121
163650 Greys
pi_184628421
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 09:09 schreef GeorgeM het volgende:
Edsilia in de Telegraaf: ‘ik kijk er heel luchtig naar’, of we nou wel of niet door de halve finale komen..’ :{
Valt me wel een beetje tegen van haar -O-
Tis niet dat iedereen verplicht met een bloeddruk van 200 moet kijken toch? Sterker nog, ik probéér altijd luchtig te kijken. Lukt alleen bijna nooit :+

Denk dat als je twee keer hebt meegedaan zoals zij je er ook wel lekker kalm naar kijkt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184628496
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 09:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Tis niet dat iedereen verplicht met een bloeddruk van 200 moet kijken toch? Sterker nog, ik probéér altijd luchtig te kijken. Lukt alleen bijna nooit :+

Denk dat als je twee keer hebt meegedaan zoals zij je er ook wel lekker kalm naar kijkt.
T’is meer dat het lijkt alsof ze het niet belangrijk/boeiend vindt of we doorgaan naar de finale...ik had gedacht dat zij dat juist wél zou vinden, omdat ze vaker meegedaan heeft.
Ik krijg er een beetje ‘Trijntje-gevoel’ bij, maar misschien intepreteer ik het verkeerd.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 09:55:13 #123
163650 Greys
pi_184628638
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 09:44 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

T’is meer dat het lijkt alsof ze het niet belangrijk/boeiend vindt of we doorgaan naar de finale...ik had gedacht dat zij dat juist wél zou vinden, omdat ze vaker meegedaan heeft.
Ik krijg er een beetje ‘Trijntje-gevoel’ bij, maar misschien intepreteer ik het verkeerd.
Ze zal iedereen vast erg de finale gunnen, maar haar leven stort niet in als iemand de finale een keer niet haalt. Denk dat ze zoiets bedoelt. ;) (En tis Telegraaf). Mijn leven stort dan ook niet in, trouwens. En het jouwe ook niet. :P

Edsiel presenteerde Eurovision in Concert zó leuk vorig jaar dat ze bij mij sowieso niet meer stuk kan. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 10:48:22 #124
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184629169
Eva Simons baalt dat ze niet werd gevraagd voor Eurovisie Songfestival

Zangeres Eva Simons (34) baalt als een stekker dat ze zich niet heeft gemeld bij de selectiecommissie die bepaalt wie Nederland mag vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival in Tel Aviv (Israël). ,,Ik heb achteraf veel spijt dat ik me niet aan die club heb voorgesteld.”

Volgens Simons, die ooit met de Amerikaanse producent Will.i.am een megahit scoorde met het nummer This Is Love, is ze zeker geïnteresseerd om eens mee te doen aan het internationale liedjesfestijn. Dat ze de afgelopen maanden geen contact zocht met de keuzemakers - onder anderen Cornald Maas, Jan Smit en Daniël Dekker - had te maken met bescheidenheid.

,,Ik dacht altijd dat je gevraagd moest worden", vertelde ze gisteren in RTL Late Night met Twan Huys. ,,Ik heb een paar zelf geschreven big tunes liggen die ik op had kunnen sturen. Dat heb ik niet gedaan uit een gevoel van trots. Ik was bang om te worden afgewezen, dat Nederland me niet zou sturen.”

Vorige week ging heel even het gerucht dat ze toch naar Tel Aviv zou gaan. Het gespeculeer over haar mogelijk deelname aan het Eurovisie Songfestival begon na een opmerking van Cornald Maas dat de Nederlandse inzending wellicht een dancenummer zou kunnen zijn. Vervolgens plaatste iemand een tweet dat Simons, die net het nummer Like That uitbracht, de gelukkige zou zijn. Simons: ,,De reacties op die tweet waren zó positief dat ik dacht ‘kut, had ik me maar opgegeven’. Diep in mijn hard had ik me dus pro-actiever moeten opstellen.”

De Nederlandse inzending is de 24-jarige singer-songwriter Duncan Laurence die vorig jaar afstudeerde aan de Rockacademie in Tilburg en in 2014 meedeed aan The Voice of Holland. Het nummer dat hij in Israël zal zingen, wordt op donderdag 7 maart bekendgemaakt. Gisteren werd plotseling een demo van het met een kopstem gezongen nummer I Miss You van Laurence, die in werkelijkheid De Moor heet, red.) van YouTube verwijderd. Dat werd door velen geïnterpreteerd als signaal dat het het nog ultrageheime ESF-nummer zou kunnen zijn. De AVROTROS-selectiecommissie haastte zich te zeggen dat I Miss You niet hét lied is. De gelekte demo is overigens, dankzij een slimme computeraar, nog steeds op YouTube te horen.

Eva Simons had gisteren geen mening over I Miss You waarop op sociale media wisselend wordt gereageerd. Wel liet ze weten volgend jaar hoe dan ook met de selectiecommissie te gaan praten. ,,Dan ga ik vragen of er misschien toch mogelijkheden zijn, want ik heb begrepen dat de zoektocht naar een songfestivallied dit jaar lastig was.”

https://www.ad.nl/show/eva-simons-baalt-dat-ze-niet-werd-gevraagd-voor-eurovisie-songfestival~afa797a2/
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 26 januari 2019 @ 10:54:27 #125
39237 crew  H_T
2733
pi_184629240
Diep in mijn hard? Tsss
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_184629310
‘waarop op sociale media wisselend wordt gereageerd’

Als dat wisselend is dan is het nooit goed genoeg voor het AD :')
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 11:01:58 #127
163650 Greys
pi_184629337
Jeetje Eva, je hebt nu wel genoeg meegelift op de eurovisietrein met je nieuwe song de afgelopen dagen toch? Door te doen alsof jij het was. Dat was slim en grappig maar tis nu Duncan z'n moment. Nu weten we het wel. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184629341
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 10:59 schreef Em31 het volgende:
‘waarop op sociale media wisselend wordt gereageerd’

Als dat wisselend is dan is het nooit goed genoeg voor het AD :')
Straks heeft Reetveger het aan de stok gekregen met Duncan's manager :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184629347
Duncan zijnde zou ik me de komende maand gewoon geheel afzonderen van (social) media. Wat een hoop onzin wordt er in Nederland altijd geschreven over die inzending zeg. Ik kan me niet voorstellen dat dit in andere landen ook zo is. Neem België, die doen het de laatste jaren met totale nobodies beter dan Nederland met onze zogenaamde 'sterren'. Maar ik lees daar in de media werkelijk niks over die Eliot.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 11:03:45 #130
163650 Greys
pi_184629361
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 10:59 schreef Em31 het volgende:
‘waarop op sociale media wisselend wordt gereageerd’

Als dat wisselend is dan is het nooit goed genoeg voor het AD :')
Ja mooi hè. Op haar song werd volgens dit stuk alleen maar positief gereageerd en op Duncan 'wisselend'. Uh-uh! :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 11:04:18 #131
163650 Greys
pi_184629371
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:02 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Straks heeft Reetveger het aan de stok gekregen met Duncan's manager :')
Je zou het nu al bijna weer gaan denken ja. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 11:08:35 #132
163650 Greys
pi_184629426
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:02 schreef blackswangreen het volgende:
Duncan zijnde zou ik me de komende maand gewoon geheel afzonderen van (social) media. Wat een hoop onzin wordt er in Nederland altijd geschreven over die inzending zeg. Ik kan me niet voorstellen dat dit in andere landen ook zo is. Neem België, die doen het de laatste jaren met totale nobodies beter dan Nederland met onze zogenaamde 'sterren'. Maar ik lees daar in de media werkelijk niks over die Eliot.
Die hebben kennelijk idd geen Raatgevers en Boulevards en Shownieuws en Telegraaf-esf-kenners. :D Ze mogen ze wel van ons hebben! Doe jij er een strikkie om?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 11:12:19 #133
375570 crew  Cyan9
pi_184629473
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 10:48 schreef Momo... het volgende:
Eva Simons baalt dat ze niet werd gevraagd voor Eurovisie Songfestival

Zangeres Eva Simons (34) baalt als een stekker dat ze zich niet heeft gemeld bij de selectiecommissie die bepaalt wie Nederland mag vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival in Tel Aviv (Israël). ,,Ik heb achteraf veel spijt dat ik me niet aan die club heb voorgesteld.”

Volgens Simons, die ooit met de Amerikaanse producent Will.i.am een megahit scoorde met het nummer This Is Love, is ze zeker geïnteresseerd om eens mee te doen aan het internationale liedjesfestijn. Dat ze de afgelopen maanden geen contact zocht met de keuzemakers - onder anderen Cornald Maas, Jan Smit en Daniël Dekker - had te maken met bescheidenheid.

,,Ik dacht altijd dat je gevraagd moest worden", vertelde ze gisteren in RTL Late Night met Twan Huys. ,,Ik heb een paar zelf geschreven big tunes liggen die ik op had kunnen sturen. Dat heb ik niet gedaan uit een gevoel van trots. Ik was bang om te worden afgewezen, dat Nederland me niet zou sturen.”

Vorige week ging heel even het gerucht dat ze toch naar Tel Aviv zou gaan. Het gespeculeer over haar mogelijk deelname aan het Eurovisie Songfestival begon na een opmerking van Cornald Maas dat de Nederlandse inzending wellicht een dancenummer zou kunnen zijn. Vervolgens plaatste iemand een tweet dat Simons, die net het nummer Like That uitbracht, de gelukkige zou zijn. Simons: ,,De reacties op die tweet waren zó positief dat ik dacht ‘kut, had ik me maar opgegeven’. Diep in mijn hard had ik me dus pro-actiever moeten opstellen.”

De Nederlandse inzending is de 24-jarige singer-songwriter Duncan Laurence die vorig jaar afstudeerde aan de Rockacademie in Tilburg en in 2014 meedeed aan The Voice of Holland. Het nummer dat hij in Israël zal zingen, wordt op donderdag 7 maart bekendgemaakt. Gisteren werd plotseling een demo van het met een kopstem gezongen nummer I Miss You van Laurence, die in werkelijkheid De Moor heet, red.) van YouTube verwijderd. Dat werd door velen geïnterpreteerd als signaal dat het het nog ultrageheime ESF-nummer zou kunnen zijn. De AVROTROS-selectiecommissie haastte zich te zeggen dat I Miss You niet hét lied is. De gelekte demo is overigens, dankzij een slimme computeraar, nog steeds op YouTube te horen.

Eva Simons had gisteren geen mening over I Miss You waarop op sociale media wisselend wordt gereageerd. Wel liet ze weten volgend jaar hoe dan ook met de selectiecommissie te gaan praten. ,,Dan ga ik vragen of er misschien toch mogelijkheden zijn, want ik heb begrepen dat de zoektocht naar een songfestivallied dit jaar lastig was.”

https://www.ad.nl/show/eva-simons-baalt-dat-ze-niet-werd-gevraagd-voor-eurovisie-songfestival~afa797a2/
Ik ben niet echt fan van mevr. Simons, maar ik vind dat ze haar eigen motivatie hier netjes verwoord. Kan ik niet over vallen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_184629522
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja mooi hè. Op haar song werd volgens dit stuk alleen maar positief gereageerd en op Duncan 'wisselend'. Uh-uh! :+
Ja en het mooie is, was het Eva geworden dan hadden ze nu waarschijnlijk precies hetzelfde bij haar gedaan. Alsof ze hopen dat het misgaat, geef het eens rustig een kans.
pi_184629576
Het nummer is niet mijn smaak maar ik denk dat zoiets best wel hoge ogen kan gooien. Hopelijk krijgt ie een mooie staging mee wat past. Want op Anouk en TCL na is dat toch wel waar het aan schort. Idiote (Treintje/Toppers) en/of onbegrijpelijke (Waylon) of niet aansprekende staging. (Douwe)

Muzikaal zal het vast in orde zijn. Of het gelekte nr het nu gaat worden of niet. Maar het wordt tijd dat pannekoek de deur gewezen wordt en Duncan een gelikte staging meekrijgt.
mag het weten
pi_184629658
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:22 schreef Joosie200 het volgende:
Het nummer is niet mijn smaak maar ik denk dat zoiets best wel hoge ogen kan gooien. Hopelijk krijgt ie een mooie staging mee wat past. Want op Anouk en TCL na is dat toch wel waar het aan schort. Idiote (Treintje/Toppers) en/of onbegrijpelijke (Waylon) of niet aansprekende staging. (Douwe)

Muzikaal zal het vast in orde zijn. Of het gelekte nr het nu gaat worden of niet. Maar het wordt tijd dat pannekoek de deur gewezen wordt en Duncan een gelikte staging meekrijgt.
Waar het aan schort is goede nummers. Met de staging van Douwe Bob of OG3NE was niet zoveel mis, hun nummers spraken alleen niet aan.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 11:28:57 #137
163650 Greys
pi_184629665
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:17 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja en het mooie is, was het Eva geworden dan hadden ze nu waarschijnlijk precies hetzelfde bij haar gedaan. Alsof ze hopen dat het misgaat, geef het eens rustig een kans.
Teleurgesteld zijn kan eventueel nog lang zat als het lied eenmaal bekend is idd. :P Want dat had ik bij bv het lied van Trijntje en Og3ne wel, en dan is het ook een stuk meer logisch als je er dan teleurgesteld over bent imho. Omdat 'zonde'. Douwes lied ook wel een beetje. Had zo veel meer ingezeten. Net als met de act van Waylon idd, want het lied vond ik juist weer te gek.

Maar als de commissie hier unaniem over was en oa Ilse en die Sjors vd Panne en weet ik wie nog meer er meer dan enthousiast over zijn valt er nu überhaupt nog weinig te klagen. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184629714
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:28 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Waar het aan schort is goede nummers. Met de staging van Douwe Bob of OG3NE was niet zoveel mis, hun nummers spraken alleen niet aan.
Douwe zat op een groot eiland. Ogene was weinig mee mis maar het nummer sprak niet aan.

Daarom zeg ik.. Denk dat dit nummer wel kan aanspreken dus dan heb je alleen nog een goede staging nodig.
mag het weten
pi_184629752
Het komt vast wel goed! De commissie werd weggeblazen, zeiden ze volgens mij. Dat zal vast niet door een natte scheet gebeurd zijn..
leven zoals het leven is
  zaterdag 26 januari 2019 @ 11:37:41 #140
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_184629799
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:02 schreef blackswangreen het volgende:
Duncan zijnde zou ik me de komende maand gewoon geheel afzonderen van (social) media. Wat een hoop onzin wordt er in Nederland altijd geschreven over die inzending zeg. Ik kan me niet voorstellen dat dit in andere landen ook zo is. Neem België, die doen het de laatste jaren met totale nobodies beter dan Nederland met onze zogenaamde 'sterren'. Maar ik lees daar in de media werkelijk niks over die Eliot.
Eens. Daarentegen vind ik de NLse heisa altijd een genot om mee te maken. De drama, de speculatie. Dan heb ik liever (en dit zeg ik echt) een 5e plaats op ESF met veel speculatie en drama vooraf zodat we alles meekrijgen dan een 3e of 4e plek met totale radiostilte.
Just do it »
pi_184629807
Dat "weggeblazen" geeft inderdaad wel hoop. Was eerst bang dat ze maar wat gingen kiezen bij gebrek aan beter, vooral omdat Jan een tijdje geleden zei dat men zich nog steeds kon aanmelden en dat hij een DJ wilde.
pi_184630109
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 11:32 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Douwe zat op een groot eiland. Ogene was weinig mee mis maar het nummer sprak niet aan.

Daarom zeg ik.. Denk dat dit nummer wel kan aanspreken dus dan heb je alleen nog een goede staging nodig.
Een groot eiland? Hij vloog op een gegeven moment bijna letterlijk het publiek in. Nee, bij Douwe was het puur het nummer wat niet goed genoeg was.
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 12:10:06 #143
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184630188
Douwes staging was juist mooi en erg warm, sophisticated. Wat goed bij het nummer paste. Mooi begonnen zittend tussen z'n band, daarna een loopje en staand verder zingen, en daarna naar het blokje podium aan de voorkant en het publiek in. Dat was echt goed in elkaar gestoken. Hevige lichteffecten waren echt niet passend geweest. Grootste misser was die ongemakkelijke stilte. En het liedje wat te middle of the road en jammer dat het al zo vroeg moest in de finale.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_184630190
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 12:03 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Een groot eiland? Hij vloog op een gegeven moment bijna letterlijk het publiek in. Nee, bij Douwe was het puur het nummer wat niet goed genoeg was.
Was jammer inderdaad......het kwam gewoon echt niet over op het publiek....
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 14:07:42 #145
163650 Greys
pi_184632069
Onderaan deze tekst staat een linkje naar een poll. Duncan staat voor, geef hem nog even een extra zetje. :+ Elke positieve buzz is leuk in een tijd waar toch verder nog niks gebeurt verder.

"Which singer are you most looking forward to hearing at Eurovision".

https://eurovisionireland(...)tter_impression=true
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184632211
Gestemd
~The present is all there is~
  zaterdag 26 januari 2019 @ 14:19:53 #147
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_184632215
Done.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_184632255
Iemand op twitter wees Duncan op een act die is gecreëerd door de Nederlander David Middendorp:


Waarop Duncan reageert met:

dunclaurence twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 12:05:27 @dezusvanroos Dit is zo tof! reageer retweet
~The present is all there is~
pi_184632286
Bedenk me nu net dat IJsland in 2016 iets soortgelijks had, al stond Greta voor het scherm ipv dat ze erop lag. Maar komt eigenlijk op hetzelfde neer.
~The present is all there is~
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2019 @ 14:27:38 #150
368283 ato
pi_184632305
Gestemd.
Life can be a bitch, so like it..
pi_184632678
Gestemd
Hij staat voor en niet zo’n beetje ;)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184632713
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:57 schreef GeorgeM het volgende:
Gestemd
Hij staat voor en niet zo’n beetje ;)
Bij mij gaf ie net 79% aan ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 15:02:07 #153
163650 Greys
pi_184632761
Het maakt natuurlijk geen bal uit voor het resultaat straks maar tis altijd leuk als er dan straks een Iers berichtje wordt geplaatst dat men het meest nieuwsgierig is naar Duncan z'n inzending. Hebben we weer iets te tweeten _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184633079
Gestemd!

Nu al 83%
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184633088
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 15:22 schreef Aoibhin het volgende:
Gestemd!

Nu al 83%
Najs ;)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_184633208
Heb ook gestemd.

Ik hoop trouwens dat Duncan na bekendmaking van het nummer lekker actief gaat zijn op social media omtrent zijn deelname en dat 'ie ook naar die ESF concerten gaat *O*
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 15:36:17 #157
163650 Greys
pi_184633282
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 15:32 schreef Chocoladesoes het volgende:
Heb ook gestemd.

Ik hoop trouwens dat Duncan na bekendmaking van het nummer lekker actief gaat zijn op social media omtrent zijn deelname en dat 'ie ook naar die ESF concerten gaat *O*
Eurovision in Concert denk ik wel. Maar NL gaat tot nu toe nooit naar die andere preshows in Israël en UK enzo. Denk dat er geen budget voor is. Of geen tijd. Of allebei. Maar wie weet!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 26 januari 2019 @ 15:39:12 #158
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184633346
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:23 schreef grazz het volgende:
Iemand op twitter wees Duncan op een act die is gecreëerd door de Nederlander David Middendorp:


Waarop Duncan reageert met:

dunclaurence twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 12:05:27 @dezusvanroos Dit is zo tof! reageer retweet
@dezusvanroos is toch Tim Hoffman?
:o)
  zaterdag 26 januari 2019 @ 15:40:42 #159
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184633379
Maar misschien past het bij de act?
:o)
pi_184633482
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 15:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Eurovision in Concert denk ik wel. Maar NL gaat tot nu toe nooit naar die andere preshows in Israël en UK enzo. Denk dat er geen budget voor is. Of geen tijd. Of allebei. Maar wie weet!
Ja gebruik dat geld maar voor de act *O*
  zaterdag 26 januari 2019 @ 15:47:53 #161
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184633514
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 15:39 schreef Dave het volgende:

[..]

@dezusvanroos is toch Tim Hoffman?
Ah, nee, hij is juist debroervanroos. _O-
:o)
pi_184633554
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 15:47 schreef Dave het volgende:

[..]

Ah, nee, hij is juist debroervanroos. _O-
:D
  zaterdag 26 januari 2019 @ 15:51:49 #163
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184633588
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:23 schreef grazz het volgende:
Iemand op twitter wees Duncan op een act die is gecreëerd door de Nederlander David Middendorp:
...
Waarop Duncan reageert met:
Ah, het was een mededeling. Ik dacht dat je vroeg, waarom reageert Duncan. :@

Lezen Dave, lezen!
:o)
pi_184634995
:D
~The present is all there is~
pi_184636272
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 14:07 schreef Greys het volgende:
Onderaan deze tekst staat een linkje naar een poll. Duncan staat voor, geef hem nog even een extra zetje. :+ Elke positieve buzz is leuk in een tijd waar toch verder nog niks gebeurt verder.

"Which singer are you most looking forward to hearing at Eurovision".

https://eurovisionireland(...)tter_impression=true
Gestemd! Duncan al 78% *O* he wat vreemd Aoibhin om 15.22 al 83% en bij mij staat hij later op 78%?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 18:16:48 #166
163650 Greys
pi_184636577
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:02 schreef summer52 het volgende:

[..]

Gestemd! Duncan al 78% *O* he wat vreemd Aoibhin om 15.22 al 83% en bij mij staat hij later op 78%?
Dan is er inmiddels ook meer op anderen gestemd. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184636611
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan is er inmiddels ook meer op anderen gestemd. ;)
De rest staat tussen 2 en 6 procent :)
pi_184636641
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan is er inmiddels ook meer op anderen gestemd. ;)
ach jee, wat een muts he? over dement gesproken😂

[ Bericht 0% gewijzigd door summer52 op 26-01-2019 18:29:44 ]
  zaterdag 26 januari 2019 @ 18:23:32 #169
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184636713
Volgens mij kun je 'in private' vaker dan 1 keer stemmen.
:o)
pi_184636895
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

De rest staat tussen 2 en 6 procent :)
Toen ik stemde stond de hoogste op 3 procent en een paar hadden nog niets, dus het kan goed dat Duncan iets achteruit is gegaan :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_184636956
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:34 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Toen ik stemde stond de hoogste op 3 procent en een paar hadden nog niets, dus het kan goed dat Duncan iets achteruit is gegaan :)
Dat klopt ook wel hoor.....maar vind het wel grappig dat het verschil zo groot is :)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 18:41:02 #172
163650 Greys
pi_184636999
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat klopt ook wel hoor.....maar vind het wel grappig dat het verschil zo groot is :)
Was al voordat ik hem deelde zelfs. Dus dat is wel prettig dat het niet alleen door ons komt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184637020
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Was al voordat ik hem deelde zelfs. Dus dat is wel prettig dat het niet alleen door ons komt.
Oh dat maakt het inderdaad wel interessant! #teamkomtgoed *O*
pi_184644146
Net bij shownieuws:

Ze reageren op insta post van Wouter Hardy. Die herinneren we ons nog wel toch?

Duncan reageerde daarop met: We gaan de wereld laten zien wat we kunnen. Dus we kunnen voor 99% zeker zeggen dat Wouter Hardy heeft meegewerkt aan het lied dat 7 maart Europa gaat veroveren. 8-)

Ze zijn de GEMA ingedoken en kwamen het nummer Arcade tegen, dat hier ook al is gepost. Vervolgens lieten ze een stukje van Arcade horen :o Dit heeft hij kennelijk ook al live gezongen. Geen idee hoe ze aan dat fragmentje zijn gekomen.

Ze hebben Wouter Hardy gebeld maar die gaf aan dat men tot 7 maart moet wachten.
~The present is all there is~
pi_184644162
Ik lette niet echt goed op, maar wat ik kon horen klonk opnieuw HEEL GOED!
~The present is all there is~
pi_184644165
Hoe klonk Arcade?
pi_184644223
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:10 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Hoe klonk Arcade?
HEEL SLEC eh GOED
~The present is all there is~
pi_184644233
Elektronisch dacht ik, beetje poppy. Video zal zo wel online komen op show.nl. Maar het was echt kort hoor.
~The present is all there is~
pi_184644260
Het houdt ook niet op he voor Duncan :D ;(
~The present is all there is~
pi_184644343
Jongens, we gaan 7 maart zo niet halen _O- :(
~The present is all there is~
  zaterdag 26 januari 2019 @ 23:22:10 #182
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184644413
quote:
"Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar"
:o)
pi_184644438
Nee maar hij heeft Arcade dus wel eens opgevoerd, maar het mag nog wel aangezien het geen commercieel optreden was.
pi_184644522
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:23 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Nee maar hij heeft Arcade dus wel eens opgevoerd, maar het mag nog wel aangezien het geen commercieel optreden was.
Precies. En dit is ook niet de eind versie.
~The present is all there is~
  zaterdag 26 januari 2019 @ 23:28:09 #186
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_184644539
quote:
Als dit het is, ook al is t maar een klein fragment, kunnen we ons opmaken voor Amsterdam 2020. Wauw.
Just do it »
  zaterdag 26 januari 2019 @ 23:29:30 #187
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184644567
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:14 schreef grazz het volgende:
Het houdt ook niet op he voor Duncan :D ;(
:o)
pi_184644568
quote:
Geloof het wel ja :Y
~The present is all there is~
pi_184644594
Opnieuw: Avrotros en Duncan houd je aub stil
~The present is all there is~
pi_184644627
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:29 schreef Dave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Niet vanzelf
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 23:34:24 #191
163650 Greys
pi_184644669
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:23 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Nee maar hij heeft Arcade dus wel eens opgevoerd, maar het mag nog wel aangezien het geen commercieel optreden was.
Was het voor 1 sept dan? Want indien erna maakt het niet uit of het commercieel was volgens mij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184644677
was zelfs al in 2017, dat optreden met Arcade
  Moderator zaterdag 26 januari 2019 @ 23:35:06 #193
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_184644683
  zaterdag 26 januari 2019 @ 23:35:25 #194
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184644692
Persoonlijk meer mijn smaak dan I Miss You, en die vloerled-dans-act die hier eerder gepost werd zie ik hier ook nog wel in enigerlei vorm bij passen.
:o)
pi_184644713
Jemig wat irritant dat ze dat laten horen. Hopelijk blijft het ook bij dat kleine stukje.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 23:39:10 #196
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184644758
De hele facebook pagina van Duncan Laurence is inmiddels niet meer bereikbaar. In ieder geval niet bij mij.
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 26 januari 2019 @ 23:39:46 #197
163650 Greys
pi_184644768
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:34 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
was zelfs al in 2017, dat optreden met Arcade
Oh _O-

Maar dan wordt het misschien de enige die nog niet is uitgelekt. Close to the Heart oid. :D

Goede reclame voor z'n EP dit. :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 26 januari 2019 @ 23:40:44 #198
2681 Dave
Aardig op drave
pi_184644786
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:39 schreef Dave het volgende:
De hele facebook pagina van Duncan Laurence is inmiddels niet meer bereikbaar. In ieder geval niet bij mij.
Want daar stond die post van oktober dat ie met Wouter Hardy ging meeten om z'n eerste single op te nemen.
:o)
pi_184644797
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:39 schreef Dave het volgende:
De hele facebook pagina van Duncan Laurence is inmiddels niet meer bereikbaar. In ieder geval niet bij mij.
Misschien stond hij daar nog op? Misschien getagd ofzo :{ -O-
pi_184644804
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 23:39 schreef Dave het volgende:
De hele facebook pagina van Duncan Laurence is inmiddels niet meer bereikbaar. In ieder geval niet bij mij.
Geen last van. Je moet Duncan ook niet zo lastig vallen.
~The present is all there is~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')