Straks heeft Reetveger het aan de stok gekregen met Duncan's managerquote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:59 schreef Em31 het volgende:
‘waarop op sociale media wisselend wordt gereageerd’
Als dat wisselend is dan is het nooit goed genoeg voor het AD
Ja mooi hè. Op haar song werd volgens dit stuk alleen maar positief gereageerd en op Duncan 'wisselend'. Uh-uh!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:59 schreef Em31 het volgende:
‘waarop op sociale media wisselend wordt gereageerd’
Als dat wisselend is dan is het nooit goed genoeg voor het AD
Je zou het nu al bijna weer gaan denken ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks heeft Reetveger het aan de stok gekregen met Duncan's manager
Die hebben kennelijk idd geen Raatgevers en Boulevards en Shownieuws en Telegraaf-esf-kenners.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:02 schreef blackswangreen het volgende:
Duncan zijnde zou ik me de komende maand gewoon geheel afzonderen van (social) media. Wat een hoop onzin wordt er in Nederland altijd geschreven over die inzending zeg. Ik kan me niet voorstellen dat dit in andere landen ook zo is. Neem België, die doen het de laatste jaren met totale nobodies beter dan Nederland met onze zogenaamde 'sterren'. Maar ik lees daar in de media werkelijk niks over die Eliot.
Ik ben niet echt fan van mevr. Simons, maar ik vind dat ze haar eigen motivatie hier netjes verwoord. Kan ik niet over vallen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 10:48 schreef Momo... het volgende:
Eva Simons baalt dat ze niet werd gevraagd voor Eurovisie Songfestival
Zangeres Eva Simons (34) baalt als een stekker dat ze zich niet heeft gemeld bij de selectiecommissie die bepaalt wie Nederland mag vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival in Tel Aviv (Israël). ,,Ik heb achteraf veel spijt dat ik me niet aan die club heb voorgesteld.”
Volgens Simons, die ooit met de Amerikaanse producent Will.i.am een megahit scoorde met het nummer This Is Love, is ze zeker geïnteresseerd om eens mee te doen aan het internationale liedjesfestijn. Dat ze de afgelopen maanden geen contact zocht met de keuzemakers - onder anderen Cornald Maas, Jan Smit en Daniël Dekker - had te maken met bescheidenheid.
,,Ik dacht altijd dat je gevraagd moest worden", vertelde ze gisteren in RTL Late Night met Twan Huys. ,,Ik heb een paar zelf geschreven big tunes liggen die ik op had kunnen sturen. Dat heb ik niet gedaan uit een gevoel van trots. Ik was bang om te worden afgewezen, dat Nederland me niet zou sturen.”
Vorige week ging heel even het gerucht dat ze toch naar Tel Aviv zou gaan. Het gespeculeer over haar mogelijk deelname aan het Eurovisie Songfestival begon na een opmerking van Cornald Maas dat de Nederlandse inzending wellicht een dancenummer zou kunnen zijn. Vervolgens plaatste iemand een tweet dat Simons, die net het nummer Like That uitbracht, de gelukkige zou zijn. Simons: ,,De reacties op die tweet waren zó positief dat ik dacht ‘kut, had ik me maar opgegeven’. Diep in mijn hard had ik me dus pro-actiever moeten opstellen.”
De Nederlandse inzending is de 24-jarige singer-songwriter Duncan Laurence die vorig jaar afstudeerde aan de Rockacademie in Tilburg en in 2014 meedeed aan The Voice of Holland. Het nummer dat hij in Israël zal zingen, wordt op donderdag 7 maart bekendgemaakt. Gisteren werd plotseling een demo van het met een kopstem gezongen nummer I Miss You van Laurence, die in werkelijkheid De Moor heet, red.) van YouTube verwijderd. Dat werd door velen geïnterpreteerd als signaal dat het het nog ultrageheime ESF-nummer zou kunnen zijn. De AVROTROS-selectiecommissie haastte zich te zeggen dat I Miss You niet hét lied is. De gelekte demo is overigens, dankzij een slimme computeraar, nog steeds op YouTube te horen.
Eva Simons had gisteren geen mening over I Miss You waarop op sociale media wisselend wordt gereageerd. Wel liet ze weten volgend jaar hoe dan ook met de selectiecommissie te gaan praten. ,,Dan ga ik vragen of er misschien toch mogelijkheden zijn, want ik heb begrepen dat de zoektocht naar een songfestivallied dit jaar lastig was.”
https://www.ad.nl/show/eva-simons-baalt-dat-ze-niet-werd-gevraagd-voor-eurovisie-songfestival~afa797a2/
Ja en het mooie is, was het Eva geworden dan hadden ze nu waarschijnlijk precies hetzelfde bij haar gedaan. Alsof ze hopen dat het misgaat, geef het eens rustig een kans.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja mooi hè. Op haar song werd volgens dit stuk alleen maar positief gereageerd en op Duncan 'wisselend'. Uh-uh!
Waar het aan schort is goede nummers. Met de staging van Douwe Bob of OG3NE was niet zoveel mis, hun nummers spraken alleen niet aan.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:22 schreef Joosie200 het volgende:
Het nummer is niet mijn smaak maar ik denk dat zoiets best wel hoge ogen kan gooien. Hopelijk krijgt ie een mooie staging mee wat past. Want op Anouk en TCL na is dat toch wel waar het aan schort. Idiote (Treintje/Toppers) en/of onbegrijpelijke (Waylon) of niet aansprekende staging. (Douwe)
Muzikaal zal het vast in orde zijn. Of het gelekte nr het nu gaat worden of niet. Maar het wordt tijd dat pannekoek de deur gewezen wordt en Duncan een gelikte staging meekrijgt.
Teleurgesteld zijn kan eventueel nog lang zat als het lied eenmaal bekend is idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en het mooie is, was het Eva geworden dan hadden ze nu waarschijnlijk precies hetzelfde bij haar gedaan. Alsof ze hopen dat het misgaat, geef het eens rustig een kans.
Douwe zat op een groot eiland. Ogene was weinig mee mis maar het nummer sprak niet aan.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Waar het aan schort is goede nummers. Met de staging van Douwe Bob of OG3NE was niet zoveel mis, hun nummers spraken alleen niet aan.
Eens. Daarentegen vind ik de NLse heisa altijd een genot om mee te maken. De drama, de speculatie. Dan heb ik liever (en dit zeg ik echt) een 5e plaats op ESF met veel speculatie en drama vooraf zodat we alles meekrijgen dan een 3e of 4e plek met totale radiostilte.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:02 schreef blackswangreen het volgende:
Duncan zijnde zou ik me de komende maand gewoon geheel afzonderen van (social) media. Wat een hoop onzin wordt er in Nederland altijd geschreven over die inzending zeg. Ik kan me niet voorstellen dat dit in andere landen ook zo is. Neem België, die doen het de laatste jaren met totale nobodies beter dan Nederland met onze zogenaamde 'sterren'. Maar ik lees daar in de media werkelijk niks over die Eliot.
Een groot eiland? Hij vloog op een gegeven moment bijna letterlijk het publiek in. Nee, bij Douwe was het puur het nummer wat niet goed genoeg was.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 11:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Douwe zat op een groot eiland. Ogene was weinig mee mis maar het nummer sprak niet aan.
Daarom zeg ik.. Denk dat dit nummer wel kan aanspreken dus dan heb je alleen nog een goede staging nodig.
Was jammer inderdaad......het kwam gewoon echt niet over op het publiek....quote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een groot eiland? Hij vloog op een gegeven moment bijna letterlijk het publiek in. Nee, bij Douwe was het puur het nummer wat niet goed genoeg was.
twitter:dunclaurence twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 12:05:27@dezusvanroos Dit is zo tof! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |