Je hebt nu al vier keer gepost dat je ons te druk vindt. Dat mag, maar nogmaals, men mag hier lekker hyperen. En verder ga ik deze zelfde discussie niet weer aan, want het is vrijdagavond en dan kom je morgen weer zeggen dat je te veel op had. Cheersquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:35 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
En niemand weet het lied nu nog en dit topic ligt alweer in een stuip.
Ik vind het enthousiasme heerlijk. Maar jullie draven iets te ver door soms.
En je weet ook dat de media elke info leest die hier geplaatst wordt.
Nee hoor. Dat kom ik niet zeggen morgen. Jullie hyperen je maar raak.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt nu al vier keer gepost dat je ons te druk vindt. Dat mag, maar nogmaals, men mag hier lekker hyperen. En verder ga ik deze zelfde discussie niet weer aan, want het is vrijdagavond en dan kom je morgen weer zeggen dat je te veel op had. Cheers
Natuurlijk snappen we dat, wil niet zeggen dat we er ons niet druk over maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:38 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jullie maken je druk over boulevard en sbs shownieuws maar snappen niet dat ze ook ook hun nieuws zoeken overal and nowhere?
Nou en joh? Wij weten toch niks? Wij halen de geruchten juist van de 'pulpmensjes' en Twitter. Aan ons hebben ze niks hoor en dat weten ze prima. We gaan hier niet stil zitten zijn tot 7 maart. Lekker alles volgen en meehyperen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:42 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat kom ik niet zeggen morgen. Jullie hyperen je maar raak.
Maar weet wel dat al die pulpnieuwsmensjes hier ook lezen.
Volgens mij maken mensen zich minder druk dan je denkt, en is manier voor posten vooral lekker overdreven. (En ik hou d'r van)quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:42 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Huh, is dat zo?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:38 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jullie maken je druk over boulevard en sbs shownieuws maar snappen niet dat ze ook ook hun nieuws zoeken overal and nowhere?
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:45 schreef Greys het volgende:
Maar goed. Nu weer genoeg hierover hoor. Verder over de inzending.
Voor eventuele klachten over ESFtopics is er het ESF Feedback topic.
Die Luuk Ikink is ook al zo'n vervelende speurneusquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:42 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
twitter:luuk twitterde op vrijdag 25-01-2019 om 19:26:37 @JesperrrrK @EuroGuyXX @songfestivalNL Ja dit kon ik niet zonder naamsvermelding meenemen natuurlijk! Goed gevonden! Denk dat het 'm is.. ben benieuwd! reageer retweet
Over hem puur als artiest is men wel positief lijkt het, iedereen lijkt wel tof te vinden om een nieuw talent een kans te geven.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:51 schreef grazz het volgende:
Fijn dat je iig positief bent over Duncan
Ja, maar ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat ze net dít nieuw talent een kans geven.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Over hem puur als artiest is men wel positief lijkt het, iedereen lijkt wel tof te vinden om een nieuw talent een kans te geven.
wat dat betreft is er eindelijk besef bij de avrotros dat het niet om naamsbekendheid gaat en het lied dus doorslaggevend is geweest. Tuurlijk is een grote naam voor NL zelf interessant, maar in het buitenland heb je er niet veel aan. Ander voordeel kan zijn dat een grote naam zelf ook bereid is om er wat extra geld in te pompen, voor bijv. productie v/h lied en staging. En toch hebben we gezien dat je het helemaal niet ingewikkeld hoeft te maken (Trijntje en Waylon, lezen jullie mee? ) als je kijkt naar de laatste 3 winnaars: Jamala, Salvador en ook Netta waren vrij eenvoudig gestaged. Ik hoop gewoon dat de avrotros dit jaar zorgt voor een kloppend geheel. Want dat was er m.u.v. 2014 niet in de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Over hem puur als artiest is men wel positief lijkt het, iedereen lijkt wel tof te vinden om een nieuw talent een kans te geven.
Telegraaf neem ik altijd met een pak zout, misschien zei Edsilia het anders.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:09 schreef GeorgeM het volgende:
Edsilia in de Telegraaf: ‘ik kijk er heel luchtig naar’, of we nou wel of niet door de halve finale komen..’
Valt me wel een beetje tegen van haar
Precies dit jaquote:Op zaterdag 26 januari 2019 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat ze net dít nieuw talent een kans geven.
(er zijn nl ook zat nieuwe talenten waar ik minder enthousiast over zou zijn. )
Tis niet dat iedereen verplicht met een bloeddruk van 200 moet kijken toch? Sterker nog, ik probéér altijd luchtig te kijken. Lukt alleen bijna nooitquote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:09 schreef GeorgeM het volgende:
Edsilia in de Telegraaf: ‘ik kijk er heel luchtig naar’, of we nou wel of niet door de halve finale komen..’
Valt me wel een beetje tegen van haar
T’is meer dat het lijkt alsof ze het niet belangrijk/boeiend vindt of we doorgaan naar de finale...ik had gedacht dat zij dat juist wél zou vinden, omdat ze vaker meegedaan heeft.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis niet dat iedereen verplicht met een bloeddruk van 200 moet kijken toch? Sterker nog, ik probéér altijd luchtig te kijken. Lukt alleen bijna nooit
Denk dat als je twee keer hebt meegedaan zoals zij je er ook wel lekker kalm naar kijkt.
Ze zal iedereen vast erg de finale gunnen, maar haar leven stort niet in als iemand de finale een keer niet haalt. Denk dat ze zoiets bedoelt. (En tis Telegraaf). Mijn leven stort dan ook niet in, trouwens. En het jouwe ook niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 09:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
T’is meer dat het lijkt alsof ze het niet belangrijk/boeiend vindt of we doorgaan naar de finale...ik had gedacht dat zij dat juist wél zou vinden, omdat ze vaker meegedaan heeft.
Ik krijg er een beetje ‘Trijntje-gevoel’ bij, maar misschien intepreteer ik het verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |