Brownie kan zelf een dreun krijgen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:31 schreef grazz het volgende:
Brownie Dutch heeft er een beat onder geplakt, vanaf 01:10. Ik vind het dus helemaal niks.
https://www.sbs6.nl/progr(...)-songfestivalnummer/
Halve finale dacht ikquote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:58 schreef Chocoladesoes het volgende:
Duncan had het toch nog best ver geschopt bij The Voice? Patty zegt: "Hij heeft het bij The Voice niet ver geschopt"
Smaken verschillen toch! Kan!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 22:56 schreef Symphonic het volgende:
Ben ik de enige die er minder dan 0% vertrouwen in heeft.
Ik kan echt helemaal niets met zijn stem...
Die zit nu met een stijfje en een pakje kleenex.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:19 schreef grazz het volgende:
Jesper zal wel in z'n nopjes zijn...zijn naam is vanavond genoemd in RTL Boulevard![]()
https://www.rtlboulevard.(...)valnummer-van-duncan
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die zit nu met een stijfje en een pakje kleenex.
Dit eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 23:46 schreef Peter het volgende:
Ik heb nog eigenlijk geen mening tot het nummer bekend is..
Jullie maken je zo druk allemaal, elk jaar weer. Wacht gewoon tot 7 maartquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:09 schreef grazz het volgende:
Weet iemand (nog) wat de reden kan zijn dat een lied vaker dan één keer bij de GEMA is geregistreerd? Betreft het verschillende versies? Of is het telkens een update waarbij de vorige registraties in korte tijd verdwijnen uit het register?
Dacht dat iemand er iets over had gepost in één van de vorige topics, maar kan het niet meer terug vinden en was toch nog even nieuwsgierig hoe het ook al weer zat.
Hij vraagt gewoon hoe dat werkt met dat register. Hij maakt zich helemaal niet druk.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:27 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jullie maken je zo druk allemaal, elk jaar weer. Wacht gewoon tot 7 maart
Jullie maken je wel drukquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij vraagt gewoon hoe dat werkt met dat register. Hij maakt zich helemaal niet druk.Laat lekker.
Het gaat om het lied. Van Duncan. Ze kozen hem om z'n lied.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:29 schreef lrishCassidy het volgende:
Het is net zoiets als The Voice en Idols maar dan op grotere schaal, in al die jaren van Idols en The Voice heeft werkelijk waar maar 1 persoon gewonnen waarvan ik wilde dat hij zou winnen. Boris.
Dus volgend jaar Boris naar het ESF graag
En jij maakt je weer druk dat wij ons druk maken.quote:
En niemand weet het lied nu nog en dit topic ligt alweer in een stuip.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat om het lied. Van Duncan. Ze kozen hem om z'n lied.
Wij zijn er om ons (enigszins) druk te maken om deze dingen, dat is ons ding.quote:
Kerel, ik maak me nergens druk om want #Teamkomtgoedquote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:27 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jullie maken je zo druk allemaal, elk jaar weer. Wacht gewoon tot 7 maart
Jullie maken je druk over boulevard en sbs shownieuws maar snappen niet dat ze ook ook hun nieuws zoeken overal and nowhere?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wij zijn er om ons (enigszins) druk te maken om deze dingen, dat is ons ding.
Je kan net zo goed tegen een vogel zeggen: "Hey, leg eens een keer geen eieren.".
Dat was niet om jouw post specifiek, maar meer om dit topic.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 00:37 schreef grazz het volgende:
[..]
Kerel, ik maak me nergens druk om want #TeamkomtgoedMaak jij je vooral niet druk om mijn post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |