Bij mij gaf ie net 79% aanquote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:57 schreef GeorgeM het volgende:
Gestemd
Hij staat voor en niet zo’n beetje
Najsquote:
Eurovision in Concert denk ik wel. Maar NL gaat tot nu toe nooit naar die andere preshows in Israël en UK enzo. Denk dat er geen budget voor is. Of geen tijd. Of allebei. Maar wie weet!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:32 schreef Chocoladesoes het volgende:
Heb ook gestemd.
Ik hoop trouwens dat Duncan na bekendmaking van het nummer lekker actief gaat zijn op social media omtrent zijn deelname en dat 'ie ook naar die ESF concerten gaat
@dezusvanroos is toch Tim Hoffman?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:23 schreef grazz het volgende:
Iemand op twitter wees Duncan op een act die is gecreëerd door de Nederlander David Middendorp:
Waarop Duncan reageert met:twitter:dunclaurence twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 12:05:27@dezusvanroos Dit is zo tof! reageer retweet
Ja gebruik dat geld maar voor de actquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Eurovision in Concert denk ik wel. Maar NL gaat tot nu toe nooit naar die andere preshows in Israël en UK enzo. Denk dat er geen budget voor is. Of geen tijd. Of allebei. Maar wie weet!
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, nee, hij is juist debroervanroos.
Ah, het was een mededeling. Ik dacht dat je vroeg, waarom reageert Duncan.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:23 schreef grazz het volgende:
Iemand op twitter wees Duncan op een act die is gecreëerd door de Nederlander David Middendorp:
...
Waarop Duncan reageert met:
Gestemd! Duncan al 78%quote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:07 schreef Greys het volgende:
Onderaan deze tekst staat een linkje naar een poll. Duncan staat voor, geef hem nog even een extra zetje.Elke positieve buzz is leuk in een tijd waar toch verder nog niks gebeurt verder.
"Which singer are you most looking forward to hearing at Eurovision".
https://eurovisionireland(...)tter_impression=true
Dan is er inmiddels ook meer op anderen gestemd.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:02 schreef summer52 het volgende:
[..]
Gestemd! Duncan al 78%he wat vreemd Aoibhin om 15.22 al 83% en bij mij staat hij later op 78%?
De rest staat tussen 2 en 6 procentquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is er inmiddels ook meer op anderen gestemd.
ach jee, wat een muts he? over dement gesproken😂quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is er inmiddels ook meer op anderen gestemd.
Toen ik stemde stond de hoogste op 3 procent en een paar hadden nog niets, dus het kan goed dat Duncan iets achteruit is gegaanquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
De rest staat tussen 2 en 6 procent
Dat klopt ook wel hoor.....maar vind het wel grappig dat het verschil zo groot isquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen ik stemde stond de hoogste op 3 procent en een paar hadden nog niets, dus het kan goed dat Duncan iets achteruit is gegaan
Was al voordat ik hem deelde zelfs. Dus dat is wel prettig dat het niet alleen door ons komt.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel hoor.....maar vind het wel grappig dat het verschil zo groot is
Oh dat maakt het inderdaad wel interessant! #teamkomtgoedquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Was al voordat ik hem deelde zelfs. Dus dat is wel prettig dat het niet alleen door ons komt.
Precies. En dit is ook niet de eind versie.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:23 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Nee maar hij heeft Arcade dus wel eens opgevoerd, maar het mag nog wel aangezien het geen commercieel optreden was.
Als dit het is, ook al is t maar een klein fragment, kunnen we ons opmaken voor Amsterdam 2020. Wauw.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:26 schreef lylastich het volgende:
https://www.kijk.nl/sbs6/(...)ownieuws-late-editie dan zou het deze moeten zijn?
Geloof het wel jaquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:26 schreef lylastich het volgende:
https://www.kijk.nl/sbs6/(...)ownieuws-late-editie dan zou het deze moeten zijn?
Was het voor 1 sept dan? Want indien erna maakt het niet uit of het commercieel was volgens mij.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:23 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Nee maar hij heeft Arcade dus wel eens opgevoerd, maar het mag nog wel aangezien het geen commercieel optreden was.
Ohquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:34 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
was zelfs al in 2017, dat optreden met Arcade
Want daar stond die post van oktober dat ie met Wouter Hardy ging meeten om z'n eerste single op te nemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:39 schreef Dave het volgende:
De hele facebook pagina van Duncan Laurence is inmiddels niet meer bereikbaar. In ieder geval niet bij mij.
Misschien stond hij daar nog op? Misschien getagd ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:39 schreef Dave het volgende:
De hele facebook pagina van Duncan Laurence is inmiddels niet meer bereikbaar. In ieder geval niet bij mij.
Geen last van. Je moet Duncan ook niet zo lastig vallen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:39 schreef Dave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |