Mits goed lied belonen die ons meestal wel goed ja.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederland doet het altijd goed bij Scandinavische landen toch? Met Denemarken, Zweden en Noorwegen dan niet slecht getroffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Welke eerste? Die in eigen beheer (rood-zwart) of die met witte voorkant?quote:Op maandag 28 januari 2019 01:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hun eerste album was dan ook gewoon goed, kan het nog steeds mee"zingen".
Leuk van hemquote:
Dat riep iedereen vorig jaar ook al. Deze jongen kon m'n zoon zijn he?quote:
Die van mij maar weggehaald dit is duidelijker.quote:
Je bent zo snelllllquote:Op maandag 28 januari 2019 18:39 schreef Greys het volgende:
Ow, nu niet meer.
*armen in de lucht gooit*
Nothing lessquote:Op maandag 28 januari 2019 18:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Welke eerste? Die in eigen beheer (rood-zwart) of die met witte voorkant?
Ik vind dat er ook beter foto's van hem zijn.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind die foto van hem op NOS niet de besteHij ziet er een beetje slomig uit daar
Mag ik dat zeggen.
Thunder and lighting its getting exciting!quote:Op maandag 28 januari 2019 18:38 schreef Greys het volgende:
Blackswangreen, kwam je in die database ook iets tegen met 'lightning' oid, toevallig?
Duncan aan Cornald:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2019 18:40 schreef Momo... het volgende:
[..]
Thunder and lighting its getting exciting!
Ik moet wel zeggen dat ik nu meer in her liedje geloof omdat de directeur zei: wij zijn weggeblazen door her lied en waren unaniem.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cornalds feeling voor wat kan scoren is nooit al te best geweest (zie Esther/Glennis/Trijntje), dus laten we vooral afwachten.
Haha, zo geeft den jeugd gewoon aan dat iets hot is.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:38 schreef Greys het volgende:
Blackswangreen, kwam je in die database ook iets tegen met 'lightning' oid, toevallig?
Owquote:Op maandag 28 januari 2019 18:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Haha, zo geeft den jeugd gewoon aan dat iets hot is.
Deze jongen kon mijn kleinzoon zijn (ik heb zelf een kleindochter van 26 jaar!) en ik ben ook heel erg enthousiastquote:Op maandag 28 januari 2019 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat riep iedereen vorig jaar ook al. Deze jongen kon m'n zoon zijn he?Ik ben gewoon enthousiast!
Lithouwen, Zwitserland, Ierland, Roemenië, Letland- en er zijn meer landen- zijn de laatste tijd ook aardig met punten voor ons. Ook is her gunstig dat VK, Italië en Duitsland van de Big 5 meestemmen.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederland doet het altijd goed bij Scandinavische landen toch? Met Denemarken, Zweden en Noorwegen dan niet slecht getroffen
That's the spirit!quote:Op maandag 28 januari 2019 18:47 schreef summer52 het volgende:
[..]
Deze jongen kon mijn kleinzoon zijn (ik heb zelf een kleindochter van 26 jaar!) en ik ben ook heel erg enthousiast
quote:
Jup, en de Baltische staten zijn ook altijd wel aardig. Dus met Litouwen en Letland erbij is ook prima.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik denk dat hij staging doet met bliksem. Dat de bliksem Trijns jurk doormidden scheurt en dat de bliksem een danseres bij O'gene raakt waardoor het een zwartgeblakerd veenlijk wordt. En dat de dansers van Waylon door de bliksem getroffen worden waardoor ze gaan Krumpen.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow
Maar hij heeft op z'n twitterprofiel dat tekentje ook in z'n bio staan.
Deze gifquote:
Eens, ik blijf eigenlijk twijfels houden over deze hele commissie. En al zou het lied ijzersterk zijn, hij moet ook met de druk om kunnen gaan en het live goed kunnen overbrengen.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cornalds feeling voor wat kan scoren is nooit al te best geweest (zie Esther/Glennis/Trijntje), dus laten we vooral afwachten.
Ik zat ook in kamp Wiequote:Op maandag 28 januari 2019 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik word ook met de dag steeds benieuwder! En Cornald maakt het er niet beter op met zijn gehype.
En ik wist niets van hem voordat hij bekend werd gemaakt als onze deelnemer (ik zat in kamp 'WIE!?'), maar ik vind het echt een heel toffe, sympathieke kerel wat ik nu van hem zie. Ook heel leuk nu al met social media; ondanks dat hij speciaal daarvoor een Twitter account aan moest maken heeft hij het al helemaal onder de knie. Mijn jongere broer had hij trouwens nét kunnen zijn (we schelen 10 maanden
).
I Miss You (is dat de echte titel, of gegokt?) vind ik dan nog wel het beste. Zeker met wat aanpassingen hier en daar kan dat echt wel mooi worden.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zat ook in kamp Wie![]()
Ik hoop echt dat we Het Nummer nog niet gehoord hebben, want een echte knaller heb ik nog niet gehoord, maar ik hoor wel potentie.
[..]
[..]
De tijd vliegt voorbij; je zult zien! Wij weten de tijd te laten vliegenquote:Op maandag 28 januari 2019 21:35 schreef Em31 het volgende:
Zucht wat duurt 7 maart dan nog lang
[ afbeelding ]
Yes! Duncan in tweede helft van tweede semi!quote:Op maandag 28 januari 2019 22:31 schreef Guanabana het volgende:
Is tweede helft semi ook al bekend dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |