Rozequote:Op zondag 27 januari 2019 18:29 schreef Gerard-Joling het volgende:
https://krezip.nl/
Morgen bekendmaking deelname ESF 2019?
Zou Duncan dan een afleidingsmanoeuvre zijn geweest?
Remix klinkt goedquote:Op zondag 27 januari 2019 01:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, haar recente nummer. Origineel:
De remix door DJ dinges die in de Amerikaanse dance billboard op 35 staat:
quote:Op zondag 27 januari 2019 18:29 schreef Gerard-Joling het volgende:
https://krezip.nl/
Morgen bekendmaking deelname ESF 2019?
Zou Duncan dan een afleidingsmanoeuvre zijn geweest?
Hun eerste album was dan ook gewoon goed, kan het nog steeds mee"zingen".quote:
Jaquote:Op maandag 28 januari 2019 15:08 schreef ato het volgende:
Hopelijk gaat Duncan onderscheiden, wat er tot nu toe gekozen is aardig tot leuk.
Maar niet onderscheidend.
Toen heeft ie volgens mij niet veel over het lied gezegd. Misschien ook omdat er vijf bij DWDD kwamen en hij niets wilde verklappen.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:00 schreef Em31 het volgende:
Vorig jaar heeft hij nooit echt zoiets over het nummer gezegd of wel?
Dat moeten we hem uiteindelijk toch maar eens vergeven, tis ook maar een mens.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:01 schreef blackswangreen het volgende:
Het probleem is dat hij dat ook zei over Walk Along. Maar goed, hij lijkt oprecht enthousiast.
Cornalds feeling voor wat kan scoren is nooit al te best geweest (zie Esther/Glennis/Trijntje), dus laten we vooral afwachten.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moeten we hem uiteindelijk toch maar eens vergeven, tis ook maar een mens.![]()
(En ik blijf denken dat hij toen de act nog niet wist en een demo ofzo had gehoord die mss beter klonk, en door combi Anouk/Trijntje erin geloofde, anders kan ik het me echt niet voorstellen)
Weer niet bij België. En bij sterke landen.. cornald lult alles recht.quote:
Valt nog helemaal niks over te zeggen met zo weinig nummers bekend.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Weer niet bij België. En bij sterke landen.. cornald lult alles recht.
Nederland hoort bij de best scorende landen wat betreft het halen van de finale. Dus dan zouden wij ook als sterk land gezien kunnen worden. Als het nummer goed is maakt het niet uitquote:Op maandag 28 januari 2019 18:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nederland doet het altijd goed bij Scandinavische landen toch? Met Denemarken, Zweden en Noorwegen dan niet slecht getroffenquote:Op maandag 28 januari 2019 18:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ach, tis van de hele commissie toch wel degene waar ik het meeste vertrouwen in heb hoor. Jan dacht dat de Jees konden winnen.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cornalds feeling voor wat kan scoren is nooit al te best geweest (zie Esther/Glennis/Trijntje), dus laten we vooral afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |