Bij mij gaf ie net 79% aanquote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:57 schreef GeorgeM het volgende:
Gestemd
Hij staat voor en niet zo’n beetje
Najsquote:
Eurovision in Concert denk ik wel. Maar NL gaat tot nu toe nooit naar die andere preshows in Israël en UK enzo. Denk dat er geen budget voor is. Of geen tijd. Of allebei. Maar wie weet!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:32 schreef Chocoladesoes het volgende:
Heb ook gestemd.
Ik hoop trouwens dat Duncan na bekendmaking van het nummer lekker actief gaat zijn op social media omtrent zijn deelname en dat 'ie ook naar die ESF concerten gaat
@dezusvanroos is toch Tim Hoffman?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:23 schreef grazz het volgende:
Iemand op twitter wees Duncan op een act die is gecreëerd door de Nederlander David Middendorp:
Waarop Duncan reageert met:twitter:dunclaurence twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 12:05:27@dezusvanroos Dit is zo tof! reageer retweet
Ja gebruik dat geld maar voor de actquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Eurovision in Concert denk ik wel. Maar NL gaat tot nu toe nooit naar die andere preshows in Israël en UK enzo. Denk dat er geen budget voor is. Of geen tijd. Of allebei. Maar wie weet!
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, nee, hij is juist debroervanroos.
Ah, het was een mededeling. Ik dacht dat je vroeg, waarom reageert Duncan.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:23 schreef grazz het volgende:
Iemand op twitter wees Duncan op een act die is gecreëerd door de Nederlander David Middendorp:
...
Waarop Duncan reageert met:
Gestemd! Duncan al 78%quote:Op zaterdag 26 januari 2019 14:07 schreef Greys het volgende:
Onderaan deze tekst staat een linkje naar een poll. Duncan staat voor, geef hem nog even een extra zetje.Elke positieve buzz is leuk in een tijd waar toch verder nog niks gebeurt verder.
"Which singer are you most looking forward to hearing at Eurovision".
https://eurovisionireland(...)tter_impression=true
Dan is er inmiddels ook meer op anderen gestemd.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:02 schreef summer52 het volgende:
[..]
Gestemd! Duncan al 78%he wat vreemd Aoibhin om 15.22 al 83% en bij mij staat hij later op 78%?
De rest staat tussen 2 en 6 procentquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is er inmiddels ook meer op anderen gestemd.
ach jee, wat een muts he? over dement gesproken😂quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is er inmiddels ook meer op anderen gestemd.
Toen ik stemde stond de hoogste op 3 procent en een paar hadden nog niets, dus het kan goed dat Duncan iets achteruit is gegaanquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
De rest staat tussen 2 en 6 procent
Dat klopt ook wel hoor.....maar vind het wel grappig dat het verschil zo groot isquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen ik stemde stond de hoogste op 3 procent en een paar hadden nog niets, dus het kan goed dat Duncan iets achteruit is gegaan
Was al voordat ik hem deelde zelfs. Dus dat is wel prettig dat het niet alleen door ons komt.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel hoor.....maar vind het wel grappig dat het verschil zo groot is
Oh dat maakt het inderdaad wel interessant! #teamkomtgoedquote:Op zaterdag 26 januari 2019 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Was al voordat ik hem deelde zelfs. Dus dat is wel prettig dat het niet alleen door ons komt.
Precies. En dit is ook niet de eind versie.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:23 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Nee maar hij heeft Arcade dus wel eens opgevoerd, maar het mag nog wel aangezien het geen commercieel optreden was.
Als dit het is, ook al is t maar een klein fragment, kunnen we ons opmaken voor Amsterdam 2020. Wauw.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:26 schreef lylastich het volgende:
https://www.kijk.nl/sbs6/(...)ownieuws-late-editie dan zou het deze moeten zijn?
Geloof het wel jaquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:26 schreef lylastich het volgende:
https://www.kijk.nl/sbs6/(...)ownieuws-late-editie dan zou het deze moeten zijn?
Was het voor 1 sept dan? Want indien erna maakt het niet uit of het commercieel was volgens mij.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:23 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Nee maar hij heeft Arcade dus wel eens opgevoerd, maar het mag nog wel aangezien het geen commercieel optreden was.
Ohquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:34 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
was zelfs al in 2017, dat optreden met Arcade
Want daar stond die post van oktober dat ie met Wouter Hardy ging meeten om z'n eerste single op te nemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:39 schreef Dave het volgende:
De hele facebook pagina van Duncan Laurence is inmiddels niet meer bereikbaar. In ieder geval niet bij mij.
Misschien stond hij daar nog op? Misschien getagd ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:39 schreef Dave het volgende:
De hele facebook pagina van Duncan Laurence is inmiddels niet meer bereikbaar. In ieder geval niet bij mij.
Geen last van. Je moet Duncan ook niet zo lastig vallen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:39 schreef Dave het volgende:
Dit is wel echt een demo, de sound klinkt als een goedkoop keyboard. Maar het is een catchy refreintje.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:26 schreef lylastich het volgende:
Ik zit WEEER verkeerd te kijken. Via Google vindt ie duncanlaurencemusic nog, met die post er op (iets andere tekst), maar die is kennelijk "uit" gezet. Nu is het itsduncanlaurence, en daar staat:quote:
Post van 12 oktober 2018.quote:Rotterdam was on 🔥 today. Recorded the backing vocals for my first single with one of my favorite singers: Yerry Rellum. Yerry, you have such an amazing voice and personality. Thanks so much for doing this.
So.... I know for sure I’ll be listening to the demo all weekend. What are your plans ?👇🏻
Hm, dat vind ik tot nu toe het minste van wat ik van hem gehoord heb.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:26 schreef lylastich het volgende:
Dit vind ik dan juist weer niet echt bij 'we werden weggeblazen' passenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:26 schreef lylastich het volgende:
Ik vind het niet slecht klinken.quote:Op zondag 27 januari 2019 00:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit vind ik dan juist weer niet echt bij 'we werden weggeblazen' passen
maar het is natuurlijk maar een klein stukje
Hmm, wel wat minder 'grijpend' dan 'I Miss You', vind ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:26 schreef lylastich het volgende:
Dit vind ik dan weer helemaal niet onverwacht of spannend klinken eigenlijk, laat staan iets wegblazen. Beetje standaard refreintje. Nah, zal het wel niet zijn. Hopelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:26 schreef lylastich het volgende:
Dit is zeker goede reclame voor hem ja! Hij hoeft amper nog PR te doen met al die speurneuzen en al dat breed uitmeten door de media.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:45 schreef Greys het volgende:
Wel goede reclame voor z'n komende EP, die lekjes
Is de Geniuspagina alweer aangepast?
Nah nee denk dat Het Nummer nog niet te vinden is.
Maar 2017 is wel heul lang geledenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:34 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
was zelfs al in 2017, dat optreden met Arcade
Hind staat momenteel in de Amerikaanse dance billboards zag ik net, of tenminste een DJ die een remix van haar nr heeft gemaakt.quote:Op zondag 27 januari 2019 01:11 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Maar 2017 is wel heul lang geleden
Daar krijg ik Hind Laroussi vibes van
Toch niet Your Heart Belongs To Me, mag ik hopen. Dat we opeens 10 jaar op de muziek vooruitlopenquote:Op zondag 27 januari 2019 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hind staat momenteel in de Amerikaanse dance billboards zag ik net, of tenminste een DJ die een remix van haar nr heeft gemaakt.
Straks wordt Shine ergens nog een hitquote:Op zondag 27 januari 2019 01:23 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Toch niet Your Heart Belongs To Me, mag ik hopen. Dat we opeens 10 jaar op de muziek vooruitlopen
Nee, haar recente nummer. Origineel:quote:Op zondag 27 januari 2019 01:23 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Toch niet Your Heart Belongs To Me, mag ik hopen. Dat we opeens 10 jaar op de muziek vooruitlopen
Ik ook. Ja ik lees ook weer mee hoor 😁quote:Op zondag 27 januari 2019 00:19 schreef aarontje112 het volgende:
Hmm ik vind dit iets minder dan I miss you
Rozequote:Op zondag 27 januari 2019 18:29 schreef Gerard-Joling het volgende:
https://krezip.nl/
Morgen bekendmaking deelname ESF 2019?
Zou Duncan dan een afleidingsmanoeuvre zijn geweest?
Remix klinkt goedquote:Op zondag 27 januari 2019 01:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, haar recente nummer. Origineel:
De remix door DJ dinges die in de Amerikaanse dance billboard op 35 staat:
quote:Op zondag 27 januari 2019 18:29 schreef Gerard-Joling het volgende:
https://krezip.nl/
Morgen bekendmaking deelname ESF 2019?
Zou Duncan dan een afleidingsmanoeuvre zijn geweest?
Hun eerste album was dan ook gewoon goed, kan het nog steeds mee"zingen".quote:
Jaquote:Op maandag 28 januari 2019 15:08 schreef ato het volgende:
Hopelijk gaat Duncan onderscheiden, wat er tot nu toe gekozen is aardig tot leuk.
Maar niet onderscheidend.
Toen heeft ie volgens mij niet veel over het lied gezegd. Misschien ook omdat er vijf bij DWDD kwamen en hij niets wilde verklappen.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:00 schreef Em31 het volgende:
Vorig jaar heeft hij nooit echt zoiets over het nummer gezegd of wel?
Dat moeten we hem uiteindelijk toch maar eens vergeven, tis ook maar een mens.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:01 schreef blackswangreen het volgende:
Het probleem is dat hij dat ook zei over Walk Along. Maar goed, hij lijkt oprecht enthousiast.
Cornalds feeling voor wat kan scoren is nooit al te best geweest (zie Esther/Glennis/Trijntje), dus laten we vooral afwachten.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moeten we hem uiteindelijk toch maar eens vergeven, tis ook maar een mens.![]()
(En ik blijf denken dat hij toen de act nog niet wist en een demo ofzo had gehoord die mss beter klonk, en door combi Anouk/Trijntje erin geloofde, anders kan ik het me echt niet voorstellen)
Weer niet bij België. En bij sterke landen.. cornald lult alles recht.quote:
Valt nog helemaal niks over te zeggen met zo weinig nummers bekend.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Weer niet bij België. En bij sterke landen.. cornald lult alles recht.
Nederland hoort bij de best scorende landen wat betreft het halen van de finale. Dus dan zouden wij ook als sterk land gezien kunnen worden. Als het nummer goed is maakt het niet uitquote:Op maandag 28 januari 2019 18:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nederland doet het altijd goed bij Scandinavische landen toch? Met Denemarken, Zweden en Noorwegen dan niet slecht getroffenquote:Op maandag 28 januari 2019 18:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ach, tis van de hele commissie toch wel degene waar ik het meeste vertrouwen in heb hoor. Jan dacht dat de Jees konden winnen.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cornalds feeling voor wat kan scoren is nooit al te best geweest (zie Esther/Glennis/Trijntje), dus laten we vooral afwachten.
Mits goed lied belonen die ons meestal wel goed ja.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederland doet het altijd goed bij Scandinavische landen toch? Met Denemarken, Zweden en Noorwegen dan niet slecht getroffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Welke eerste? Die in eigen beheer (rood-zwart) of die met witte voorkant?quote:Op maandag 28 januari 2019 01:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hun eerste album was dan ook gewoon goed, kan het nog steeds mee"zingen".
Leuk van hemquote:
Dat riep iedereen vorig jaar ook al. Deze jongen kon m'n zoon zijn he?quote:
Die van mij maar weggehaald dit is duidelijker.quote:
Je bent zo snelllllquote:Op maandag 28 januari 2019 18:39 schreef Greys het volgende:
Ow, nu niet meer.
*armen in de lucht gooit*
Nothing lessquote:Op maandag 28 januari 2019 18:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Welke eerste? Die in eigen beheer (rood-zwart) of die met witte voorkant?
Ik vind dat er ook beter foto's van hem zijn.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind die foto van hem op NOS niet de besteHij ziet er een beetje slomig uit daar
Mag ik dat zeggen.
Thunder and lighting its getting exciting!quote:Op maandag 28 januari 2019 18:38 schreef Greys het volgende:
Blackswangreen, kwam je in die database ook iets tegen met 'lightning' oid, toevallig?
Duncan aan Cornald:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2019 18:40 schreef Momo... het volgende:
[..]
Thunder and lighting its getting exciting!
Ik moet wel zeggen dat ik nu meer in her liedje geloof omdat de directeur zei: wij zijn weggeblazen door her lied en waren unaniem.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cornalds feeling voor wat kan scoren is nooit al te best geweest (zie Esther/Glennis/Trijntje), dus laten we vooral afwachten.
Haha, zo geeft den jeugd gewoon aan dat iets hot is.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:38 schreef Greys het volgende:
Blackswangreen, kwam je in die database ook iets tegen met 'lightning' oid, toevallig?
Owquote:Op maandag 28 januari 2019 18:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Haha, zo geeft den jeugd gewoon aan dat iets hot is.
Deze jongen kon mijn kleinzoon zijn (ik heb zelf een kleindochter van 26 jaar!) en ik ben ook heel erg enthousiastquote:Op maandag 28 januari 2019 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat riep iedereen vorig jaar ook al. Deze jongen kon m'n zoon zijn he?Ik ben gewoon enthousiast!
Lithouwen, Zwitserland, Ierland, Roemenië, Letland- en er zijn meer landen- zijn de laatste tijd ook aardig met punten voor ons. Ook is her gunstig dat VK, Italië en Duitsland van de Big 5 meestemmen.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederland doet het altijd goed bij Scandinavische landen toch? Met Denemarken, Zweden en Noorwegen dan niet slecht getroffen
That's the spirit!quote:Op maandag 28 januari 2019 18:47 schreef summer52 het volgende:
[..]
Deze jongen kon mijn kleinzoon zijn (ik heb zelf een kleindochter van 26 jaar!) en ik ben ook heel erg enthousiast
quote:
Jup, en de Baltische staten zijn ook altijd wel aardig. Dus met Litouwen en Letland erbij is ook prima.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik denk dat hij staging doet met bliksem. Dat de bliksem Trijns jurk doormidden scheurt en dat de bliksem een danseres bij O'gene raakt waardoor het een zwartgeblakerd veenlijk wordt. En dat de dansers van Waylon door de bliksem getroffen worden waardoor ze gaan Krumpen.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow
Maar hij heeft op z'n twitterprofiel dat tekentje ook in z'n bio staan.
Deze gifquote:
Eens, ik blijf eigenlijk twijfels houden over deze hele commissie. En al zou het lied ijzersterk zijn, hij moet ook met de druk om kunnen gaan en het live goed kunnen overbrengen.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zat ook in kamp Wiequote:Op maandag 28 januari 2019 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
Ik word ook met de dag steeds benieuwder! En Cornald maakt het er niet beter op met zijn gehype.
En ik wist niets van hem voordat hij bekend werd gemaakt als onze deelnemer (ik zat in kamp 'WIE!?'), maar ik vind het echt een heel toffe, sympathieke kerel wat ik nu van hem zie. Ook heel leuk nu al met social media; ondanks dat hij speciaal daarvoor een Twitter account aan moest maken heeft hij het al helemaal onder de knie. Mijn jongere broer had hij trouwens nét kunnen zijn (we schelen 10 maanden
).
I Miss You (is dat de echte titel, of gegokt?) vind ik dan nog wel het beste. Zeker met wat aanpassingen hier en daar kan dat echt wel mooi worden.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zat ook in kamp Wie![]()
Ik hoop echt dat we Het Nummer nog niet gehoord hebben, want een echte knaller heb ik nog niet gehoord, maar ik hoor wel potentie.
[..]
[..]
De tijd vliegt voorbij; je zult zien! Wij weten de tijd te laten vliegenquote:Op maandag 28 januari 2019 21:35 schreef Em31 het volgende:
Zucht wat duurt 7 maart dan nog lang
[ afbeelding ]
Yes! Duncan in tweede helft van tweede semi!quote:Op maandag 28 januari 2019 22:31 schreef Guanabana het volgende:
Is tweede helft semi ook al bekend dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |