Mits goed lied belonen die ons meestal wel goed ja.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederland doet het altijd goed bij Scandinavische landen toch? Met Denemarken, Zweden en Noorwegen dan niet slecht getroffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Welke eerste? Die in eigen beheer (rood-zwart) of die met witte voorkant?quote:Op maandag 28 januari 2019 01:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hun eerste album was dan ook gewoon goed, kan het nog steeds mee"zingen".
Leuk van hemquote:
Dat riep iedereen vorig jaar ook al. Deze jongen kon m'n zoon zijn he?quote:
Die van mij maar weggehaald dit is duidelijker.quote:
Je bent zo snelllllquote:Op maandag 28 januari 2019 18:39 schreef Greys het volgende:
Ow, nu niet meer.
*armen in de lucht gooit*
Nothing lessquote:Op maandag 28 januari 2019 18:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Welke eerste? Die in eigen beheer (rood-zwart) of die met witte voorkant?
Ik vind dat er ook beter foto's van hem zijn.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind die foto van hem op NOS niet de besteHij ziet er een beetje slomig uit daar
Mag ik dat zeggen.
Thunder and lighting its getting exciting!quote:Op maandag 28 januari 2019 18:38 schreef Greys het volgende:
Blackswangreen, kwam je in die database ook iets tegen met 'lightning' oid, toevallig?
Duncan aan Cornald:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2019 18:40 schreef Momo... het volgende:
[..]
Thunder and lighting its getting exciting!
Ik moet wel zeggen dat ik nu meer in her liedje geloof omdat de directeur zei: wij zijn weggeblazen door her lied en waren unaniem.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Cornalds feeling voor wat kan scoren is nooit al te best geweest (zie Esther/Glennis/Trijntje), dus laten we vooral afwachten.
Haha, zo geeft den jeugd gewoon aan dat iets hot is.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:38 schreef Greys het volgende:
Blackswangreen, kwam je in die database ook iets tegen met 'lightning' oid, toevallig?
Owquote:Op maandag 28 januari 2019 18:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Haha, zo geeft den jeugd gewoon aan dat iets hot is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |