https://www.avrotros.nl/e(...)al-2019-in-tel-aviv/quote:21 JAN 2019
Singer-songwriter Duncan Laurence gaat Nederland vertegenwoordigen op de 64ste editie van het Eurovisie Songfestival 2019 in Tel Aviv.
De Nederlandse inzending van het Songfestival heeft de afgelopen jaren een absolute kwaliteitsslag gemaakt. Met Duncan Laurence zet AVROTROS deze lijn voort. Algemeen directeur AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade: “We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is.”
Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
Duncan Laurence: “De afgelopen jaren deden voor Nederland A-artiesten mee met grote naamsbekendheid. Voor mij geldt dat laatste niet maar dat is juist ook mooi: er zijn heel veel jonge muzikale talenten in Nederland. Mijn deelname bewijst dat je zomaar de kans kunt krijgen om op zo’n groot platform te laten zien wat je waard bent. Ik ben heel trots dat ik Nederland ga vertegenwoordigen en ik ga alles geven.”
Ilse DeLange – die de selectiecommissie wees op deze inzending: “Duncan is heel bijzonder. Wat hij schrijft is heel erg internationaal. Het is authentiek. Het raakt in alles vind ik. Verder heeft hij ook de persoonlijkheid die bij zo’n groot avontuur hoort. Zijn prioriteiten liggen altijd bij de muziek.”
Alle details rondom de Nederlandse inzending worden op donderdag 7 maart bekend gemaakt. Duncan zal zich tot die tijd in alle rust volledig focussen en voorbereiden op zijn inzending.
twitter:dunclaurence twitterde op vrijdag 25-01-2019 om 15:44:38Yup... #almostweekend https://t.co/pM3d3lfxrd reageer retweet
Alsof ze naar je luisteren:quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:45 schreef Dave het volgende:
De stress-levels blijven vandaag redelijk binnen de perken. Hoe laat gaat er vandaag wat gebeuren?
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Alsof ze naar je luisteren:
Duncan Laurence gaat naar Songfestival met 'I miss you'
Wat een reuring he, ato?quote:
wow dat nummer heeft potentie. Ik voorspel een top3 voor Nederland.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:51 schreef Handleiding het volgende:
[..]
wow dat nummer heeft potentie. Ik voorspel een top3 voor Nederland.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Aw! Kan me voorstellen, want hij had zich nog weken voorgesteld dat het nog net bekend zou zijn natuurlijk. Arme jongen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:48 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat onze Dunc' een beetje moe is na deze week gezien zijn tweet.twitter:dunclaurence twitterde op vrijdag 25-01-2019 om 15:44:38Yup... #almostweekend https://t.co/pM3d3lfxrd reageer retweet
Ja, hij had het juist allemaal vorig jaar verwijderd of zo.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:07 schreef Chocoladesoes het volgende:
Wow, zie nu pas dat z'n Twitter pas sinds deze maand bestaat. Die heeft waarschijnlijk snel Twitter aan moeten maken toen het wel bekend moest worden gemaakt.
Dit ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:16 schreef blackswangreen het volgende:
Wel grappig dat die reacties op Youtube van buitenlanders bijna alleen maar positief zijn, en van Nederlanders negatief... wat zijn we toch een zeikvolk, bijna om je voor te schamen.
Buzz, hype, dat.twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 25-01-2019 om 16:13:24Intussen, bij de bookmakers #buzz #songfestival https://t.co/6CIGijCEyR reageer retweet
Totdat ze merken dat de internationale reacties positief zijn/we stijgen bij de bookmakers. Dan gaat men al snel ook positief zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:16 schreef blackswangreen het volgende:
Wel grappig dat die reacties op Youtube van buitenlanders bijna alleen maar positief zijn, en van Nederlanders negatief... wat zijn we toch een zeikvolk, bijna om je voor te schamen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:20 schreef grazz het volgende:
Buzz, hype, dat.twitter:cornaldm twitterde op vrijdag 25-01-2019 om 16:13:24Intussen, bij de bookmakers #buzz #songfestival https://t.co/6CIGijCEyR reageer retweet
pfff en ik trap er nog in ookquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook, want stel het nummer is héél anders, dan lijkt het mij niet dat Cornald zoiets gaat tweeten. Ik denk dat het een nummer wordt dat erop lijkt. En stel het is wel I Miss You, dan kan ik mij voorstellen dat hij helemáál blij wordt van de reacties en de bookmakers positie.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:24 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Hierdoor denk ik dan weer wel dat I Miss You het nummer isof iets wat er op lijkt want Cornald zal ook wel weten dat het door dat nummer nu komt toch dat we zo hoog staan.
Ik gok erop dat het nummer opgepimpt is, meer muziek in te horen is en meer tekst.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:49 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook, want stel het nummer is héél anders, dan lijkt het mij niet dat Cornald zoiets gaat tweeten. Ik denk dat het een nummer wordt dat erop lijkt. En stel het is wel I Miss You, dan kan ik mij voorstellen dat hij helemáál blij wordt van de reacties en de bookmakers positie.
IK TRAPTE ER GEWOON IN, BELHAMEL.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ga mee!!quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
IK TRAPTE ER GEWOON IN, BELHAMEL.
Oh en d’n Duncan woont dus nog gewoon in Tilburg.Ik ga even een lange jas aantrekken en de komende maanden buiten wandelen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
IK TRAPTE ER GEWOON IN, BELHAMEL.
Oh en d’n Duncan woont dus nog gewoon in Tilburg.Ik ga even een lange jas aantrekken en de komende maanden buiten wandelen.
Ja.quote:
Ik vind de demo versie wel wat repetitief, ik mis een opbouw. Zou mooi zijn als daar dan aan gesleuteld wordt. Vind het namelijk wel echt wat hebben in de basis.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:22 schreef ato het volgende:
[..]
Ik gok erop dat het nummer opgepimpt is, meer muziek in te horen is en meer tekst.
En dat het niet I miss you gaat heten
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja.Ik bedoel Dave vroeg om reuring, dan krijgt ie (matige) reuring.
Ik wens je een huis vol kalkoenen.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja.Ik bedoel Dave vroeg om reuring, dan krijgt ie (matige) reuring.
Ik gok erop dat dit het nummer helemaal niet is. Net zoals jij dus eigenlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:22 schreef ato het volgende:
[..]
Ik gok erop dat het nummer opgepimpt is, meer muziek in te horen is en meer tekst.
Mijn gok gaat nog steeds naar die ene die jij ook ertussen zag in die database, die ene waar Wouter Hardy aan meewerkte (die op Instagram 'we did it, buddy' zei met foto van Duncan) en waarvan de titel van de song dezelfde titel is van z'n komende EP:quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik gok erop dat dit het nummer helemaal niet is. Net zoals jij dus eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Al zei die titelsong bij Waylon z'n album ook niks, ik gok er voor de leuk even op nu)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dus dit liedje maar dan een andere melodie, tekst en titel.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 19:22 schreef ato het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dus dit liedje maar dan een andere melodie, tekst en titel.
Hoho, wel dezelfde zanger hèquote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dus dit liedje maar dan een andere melodie, tekst en titel.
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik gok erop dat dit het nummer helemaal niet is. Net zoals jij dus eigenlijk
Been there, done that.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn gok gaat nog steeds naar die ene die jij ook ertussen zag in die database, die ene waar Wouter Hardy aan meewerkte (die op Instagram 'we did it, buddy' zei met foto van Duncan) en waarvan de titel van de song dezelfde titel is van z'n komende EP:Goed gespot. Ik denk Closer to the Heart. Daar heeft hij 4 versies van vastgelegd, klinkt als een work in progress. Arcade is wel de meest recente, trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Al zei die titelsong bij Waylon z'n album ook niks, ik gok er voor de leuk even op nu)
Ja die Closer kan het ook zijn. Of een titel die er nog niet tussen staat.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Goed gespot. Ik denk Closer to the Heart. Daar heeft hij 4 versies van vastgelegd, klinkt als een work in progress. Arcade is wel de meest recente, trouwens.
Er staan er wel meer. Closer to the Heart is de enige met Duncan Laurence als uitvoerend artiest (weliswaar verkeerd gespeld).quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die Closer kan het ook zijn. Of een titel die er nog niet tussen staat.Er komen 5 songs op de EP, hoeveel verschillende vrij recente titels staan er in die database? Weet jij dat?
Hm.. Wat staat er bij Arcade als uitvoerend artiest? Z'n eigen naam? Want die komt sowieso op de EP en die gaat ie ook als Duncan Laurence uitbrengen neem ik aan.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 20:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er staan er wel meer. Closer to the Heart is de enige met Duncan Laurence als uitvoerend artiest (weliswaar verkeerd gespeld).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |