SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
December 2019 ben je de eerste.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen: || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ALCOHOL IS FIJN.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:11 schreef MTheBassman het volgende:
Binnen 20 minuten al een topic vol, gaat weer lekker .♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Klasgenoten kregen er een 10 mee voor gym.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:11 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Jumpstyle is wel het failliet van de muziek.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik geloof dat ik Scott McKenzie"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
San Francisco
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
we hebben nog wat in te halenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:11 schreef MTheBassman het volgende:
Binnen 20 minuten al een topic vol, gaat weer lekker .![]()
Zonder TT is het geen topic = geen topickaap.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat is zo'n nummer waar ik zelf nooit op zou komen bij het stemmen maar wel echt prachtig vind
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
ik ookquote:Op woensdag 26 december 2018 23:12 schreef Bugno2 het volgende:
Weer een top TT.
On topic: had ik maar in de flower powertijd opgegroeid
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Dit is toch saaier dan de vorige? Gaat er over niet al te lange tijd uitdonderen.If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.![]()
Denk om je bloeddruk.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Doe het dan niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zonder TT is het geen topic = geen topickaap.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Dat mag niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:13 schreef Niveath het volgende:
Dit is toch saaier dan de vorige? Gaat er over niet al te lange tijd uitzonderen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ben 30 jaar te laat geboren
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
In oktober nog geweest!quote:The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
De zanger van noir desir heeft zijn vriendin vermoord, zal die wel geweest zijn. Lijkt me geen Frans cultuurdingetje.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik ook, oktober 2014 en oktober 2016.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Merci, het was : Noir Désir - Le Vent Nous Portera.quote:The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Altijd een brok in de keel als ik Place de la Républiquequote:beluister met de videoclip erbij
[embed][/embed]Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Be hippie.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ben een simpele man, ik hoor Earth & Fire, ik ben blij![]()
Ja snap ik, maar als je een lapo maakt kun je beter al een TT onder je CRTL+V hebben zittenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik was een TT aan het typen.. dat gaat iets minder snel dan zonder TT
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Toch gek dat dit zo dan nog zoveel hoger staat dan Song of the Marching Children?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Francis is mijn topper.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Altijd een brok in de keel als ik Place de la Républiquebeluister met de videoclip erbij
[embed][/embed]![]()
Nog meer Earth and Fire genotHeerlijk verhaal er ook bij
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Dit stond op een gegeven moment op 2001. Toen heb ik (en blijkbaar veel anderen) er op de laatste stemdag nog maar een stem aan gewaagd.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch gek dat dit zo dan nog zoveel hoger staat dan Song of the Marching Children?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Dat lukt niet echt met het tempo hier. Er moet gewoon even gewacht worden.....quote:Op woensdag 26 december 2018 23:14 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar als je een lapo maakt kun je beter al een TT onder je CRTL+V hebben zittenMake love, not war ☮![]()
Ik hoor altijd liever die Earth & Fire met de wind ertussen.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Is dit de eerste keer dat er iemand positief is over het verhaal erbij?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:15 schreef PzKpfw het volgende:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Helaas komt er nog maar eentje van hun langsquote:Op woensdag 26 december 2018 23:15 schreef PzKpfw het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat lukt niet echt met het tempo hier. Er moet gewoon even gewacht worden.....I love music |Ajax forever
Kaagman met wind ertussen.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:15 schreef Keyos het volgende:
Ik hoor altijd liever die Earth & Fire met de wind ertussen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
GAYYYYYquote:Op woensdag 26 december 2018 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
oke mijn lief is weer boven water. Ga even aandacht aan haar besteden![]()
![]()
![]()
Was ze in de wc-pot gedonderd?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
oke mijn lief is weer boven water. Ga even aandacht aan haar besteden![]()
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ook schitterend! Een genot om Francis 2x live te horen in Brussel en te horen dat het nummer door 90% van de Walen wordt meegezongenquote:Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Nee, sorry, André van Duin staat er niet in.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Moet het een wedstrijdje zijn? Gewoon de sluiter even tijd gunnenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:14 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar als je een lapo maakt kun je beter al een TT onder je CRTL+V hebben zitten
tenzij de sluiter iets post als 'vol' of 'lapo'![]()
![]()
Mijn ouders waren latente hippies. Ze durfden niet all in te gaan. Jammer. Voor hetzelfde geld was ik opgegroeid op Ruigoord ()
![]()
Als iedereen nou wacht schiet het natuurlijk ook niet op.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat lukt niet echt met het tempo hier. Er moet gewoon even gewacht worden.....![]()
Of ze wilde terug naar het vaste land.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was ze in de wc-pot gedonderd?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Er zijn mooie plekken. Maar heel veel heb ik er niet van gezien. Beetje van het centrum en rond de baai. Dat was wel mooi.quote:The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Volgens mij heeft de halve Top 2000 op 2001 gestaan als ik dat over verschillende nummers hoor de laatste 2 dagenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit stond op een gegeven moment op 2001. Toen heb ik (en blijkbaar veel anderen) er op de laatste stemdag nog maar een stem aan gewaagd.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
(Is dit Jerney?)quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jij moet gewoon niet zo flauw doen en dan ook nog zonder TT.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, sorry, André van Duin staat er niet in.I love music |Ajax forever
Ja.quote:The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
Ik neem alles terug, goed uurtje
Santana![]()
Was alleen echt noodzaak toen er nog geen 'reeks' bestond en alles handmatig moest.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als iedereen nou wacht schiet het natuurlijk ook niet op.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Eventjes wachten dan hč?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als iedereen nou wacht schiet het natuurlijk ook niet op.Make love, not war ☮![]()
Je kan de vaste popjes best even een paar tellen geven.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als iedereen nou wacht schiet het natuurlijk ook niet op.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Scheelde niet veel volgens mijquote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was ze in de wc-pot gedonderd?![]()
Ik heb haar vaak zien kotsen maar dit was wel extreem
-XOXO-![]()
De sluiter heeft vaak niet eens door dat ie de laatste zet en zowel kan hij net zo goed op de lapo jagen.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Moet het een wedstrijdje zijn? Gewoon de sluiter even tijd gunnen
tenzij de sluiter iets post als 'vol' of 'lapo'![]()
Trockener Kecks was gisteren om 21:00 te horen terwijl die ook nog eerst op 2001 stond.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de halve Top 2000 op 2001 gestaan als ik dat over verschillende nummers hoor de laatste 2 dagen♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Fijne dj dit trouwens. Is dit die van de slimste mens?We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know![]()
Fijn tussen de olie opslag...quote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef Bugno2 het volgende:
Mijn ouders waren latente hippies. Ze durfden niet all in te gaan. Jammer. Voor hetzelfde geld was ik opgegroeid op Ruigoord ()
![]()
![]()
![]()
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik doe niet mee met topichunten hoor, het was gewoon een mededelingquote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Moet het een wedstrijdje zijn? Gewoon de sluiter even tijd gunnen
tenzij de sluiter iets post als 'vol' of 'lapo'
~FEYENOORD~
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Scheelde niet veel volgens mij![]()
Ik heb haar vaak zien kotsen maar dit was wel extreemWatskebeurt? Zwanger?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Yush, Paul Rabberingquote:Op woensdag 26 december 2018 23:18 schreef Dwersdriever het volgende:
Fijne dj dit trouwens. Is dit die van de slimste mens?
-Scorpion_17![]()
Goedendagquote:
Hoe was uw 2e kerstdag?
Je vriendin vaak hebben zien kotsen...quote:Op woensdag 26 december 2018 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Scheelde niet veel volgens mij![]()
Ik heb haar vaak zien kotsen maar dit was wel extreem
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Santana
Jaaaa, feest compleet, de deur kan dichtquote:
-Scorpion_17![]()
Ik sta hier volgens mij niet zo bekend als lapo hunter.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De sluiter heeft vaak niet eens door dat ie de laatste zet en zowel kan hij net zo goed op de lapo jagen.Je kunt toch zien wie er sluit? Dago kent me inmiddels ook wel.
Make love, not war ☮![]()
ik ben geen vast popje, maar mijn lapo werd ook gekaapt omdat ik met een TT bezig was, no hard feelings, topics gaan snel als er veel mensen reageren.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je kan de vaste popjes best even een paar tellen geven.![]()
Ieder zijn fetisj hm?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je vriendin vaak hebben zien kotsen...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Prima, erg gezellig en zelfs top2000 op de achtergrond aanquote:Op woensdag 26 december 2018 23:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Goedendag
Hoe was uw 2e kerstdag?![]()
![]()
Das het betere werkquote:Op woensdag 26 december 2018 23:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Prima, erg gezellig en zelfs top2000 op de achtergrond aan![]()
Tis weer lekker druk dus kom er bij
Goede stem,af en toe een feitje en weinig gedoe. Prima. Heeft ook een fijn uurtje nu.quote:We Came A Long Time Ago
Nee, kotsen nuquote:Op woensdag 26 december 2018 23:20 schreef JaneDoe het volgende:
gaat het nou nog steeds over die topickaap?![]()
![]()
Nou das teveel eer hoorquote:Op woensdag 26 december 2018 23:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jaaaa, feest compleet, de deur kan dicht![]()
![]()
Bedoelde ook in het algemeen, maar vind t altijd een beetje zuur.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ben geen vast popje, maar mijn lapo werd ook gekaapt omdat ik met een TT bezig was, no hard feelings, topics gaan snel als er veel mensen reageren.
-Scorpion_17![]()
Nee over de tekst van deze plaat....quote:Op woensdag 26 december 2018 23:20 schreef JaneDoe het volgende:
gaat het nou nog steeds over die topickaap?Make love, not war ☮![]()
Dit topic is al halfvol inderdaad.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:20 schreef JaneDoe het volgende:
gaat het nou nog steeds over die topickaap?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Zijn zang?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:20 schreef Bugno2 het volgende:
Santana werkt nooit echt bij mij. Virtuoos gitarist, maar mist wat.![]()
Goddank niet.quote:
Nee mijn vriendin vecht al jaren met bulimia, dus ik ben het een en ander gewend-XOXO-![]()
We kunnen het toch niet hebben over een nummer met de titel Europa, ligt veel te gevoelig...quote:Op woensdag 26 december 2018 23:20 schreef JaneDoe het volgende:
gaat het nou nog steeds over die topickaap?![]()
Is inderdaad niks op aan te merken, ja gisteren was hij een tikje zenuwachtig maar dat trok ook snel bijquote:Op woensdag 26 december 2018 23:20 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Goede stem,af en toe een feitje en weinig gedoe. Prima. Heeft ook een fijn uurtje nu.
-Scorpion_17![]()
Ik merk het, zin in. Biertje erbij en top2000 aan. Genieten dusquote:Op woensdag 26 december 2018 23:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Das het betere werk![]()
Tis weer lekker druk dus kom er bij![]()
of half leegquote:Op woensdag 26 december 2018 23:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit topic is al halfvol inderdaad.
Sorry. Sterktequote:Op woensdag 26 december 2018 23:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goddank niet.
Nee mijn vriendin vecht al jaren met bulimia, dus ik ben het een en ander gewend
Godver wat kan die Santana spelen zeg
Stem je mee volgend jaar?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:21 schreef MTheBassman het volgende:
Godver wat kan die Santana spelen zeg|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
SantanaGod, nog gestemd op deze ❤For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Zou ie iets mee moeten doenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:21 schreef MTheBassman het volgende:
Godver wat kan die Santana spelen zeg![]()
![]()
jajaja die kan wel een potje pingelen op de gitaarquote:Op woensdag 26 december 2018 23:21 schreef MTheBassman het volgende:
Godver wat kan die Santana spelen zeg![]()
Santana
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Ik hoor hem anders een schitterend verhaal vertellen met zijn gitaarspel.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het maar gejengel op een gitaar
Ik heb m al op mijn stemlijst gezetquote:
Voor klachten kun je terecht in het daar voor bestemde feedback topic~FEYENOORD~
Zijn dit de Pielman BrothersWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
It's not there?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:20 schreef Bugno2 het volgende:
Santana werkt nooit echt bij mij. Virtuoos gitarist, maar mist wat.We Came A Long Time Ago
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:21 schreef Bugno2 het volgende:
Is Stinho aan het bier ten onder gegaan?Nee ben even wat water gaan pakken. Stelregel; drink net zoveel glazen water als bier en het komt allemaal goed.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:21 schreef Bugno2 het volgende:
Is Stinho aan het bier ten onder gegaan?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ja, Bosbeetle zit er vast op te wachten.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:22 schreef R-woud88 het volgende:
Voor klachten kun je terecht in het daar voor bestemde feedback topic|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vind Santana best aardig spelen anders.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:22 schreef R-woud88 het volgende:
Voor klachten kun je terecht in het daar voor bestemde feedback topicDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Oh.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goddank niet.
Nee mijn vriendin vecht al jaren met bulimia, dus ik ben het een en ander gewendheftig man... damn.
-Scorpion_17![]()
Gebroeders Pielemans?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zijn dit de Pielman Brothers|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
[quote]Op woensdag 26 december 2018 23:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje langdradig.
[/quote
Oh![]()
![]()
Op jouw leeftijd is dat helemaal nog nicht im frage.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Nee ben even wat water gaan pakken. Stelregel; drink net zoveel glazen water als bier en het komt allemaal goed.![]()
Bekendheid, leeftijd van stemmers. etc. etc.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:22 schreef Bugno2 het volgende:
Waarom staat Santana wel in de lijst en Steve Vai niet?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ken wel mensen bij wie dit niet helemaal uitwerktequote:Op woensdag 26 december 2018 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Nee ben even wat water gaan pakken. Stelregel; drink net zoveel glazen water als bier en het komt allemaal goed.
Shout out to Paul, zegt niet te veel en niet te weinig. Geweldige aanvoeging op de DJ garde
En dan kapot gaan aan watervergiftegingquote:Op woensdag 26 december 2018 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Nee ben even wat water gaan pakken. Stelregel; drink net zoveel glazen water als bier en het komt allemaal goed.
Nee maar serieus water erbij helpt wel ja![]()
Tijdens zijn laatste concert hier heb ik 'm welgeteld 1 song zelf horen zingen...quote:Op woensdag 26 december 2018 23:21 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Dat heeft hij toen wel gedaan op dat moderne album (Smooth etc.). Was geen succes.![]()
Eensquote:Op woensdag 26 december 2018 23:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind Santana best aardig spelen anders.~FEYENOORD~
stond die er niet voor het eerst in? of vergis ik me?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:22 schreef Bugno2 het volgende:
Waarom staat Santana wel in de lijst en Steve Vai niet?I love music |Ajax forever
Teveel water is niet goed voor je hequote:Op woensdag 26 december 2018 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Nee ben even wat water gaan pakken. Stelregel; drink net zoveel glazen water als bier en het komt allemaal goed.![]()
![]()
Ja, maar waarom is Santana dan wel bekend en Vai niet? Net zo virtuoos.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bekendheid, leeftijd van stemmers. etc. etc.
Broes![]()
![]()
Sorry, ik heb vorig jaar een keer een hele dag doodziek op bed gelegen en dat is inmiddels mijn angstbeeld.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:23 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd is dat helemaal nog nicht im frage.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Pff, nou je zoekt maar een andere verjaardag.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bril-Jantje...quote:Op woensdag 26 december 2018 23:23 schreef MTheBassman het volgende:
Shout out to Paul, zegt niet te veel en niet te weinig. Geweldige aanvoeging op de DJ garde![]()
hitsquote:Op woensdag 26 december 2018 23:23 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom is Santana dan wel bekend en Vai niet? Net zo virtuoos.
Broes
Hij doet het prima ja. Volgend jaar op de plek van Gijs aubquote:Op woensdag 26 december 2018 23:23 schreef MTheBassman het volgende:
Shout out to Paul, zegt niet te veel en niet te weinig. Geweldige aanvoeging op de DJ garde![]()
Ben (zoals iedereen wel kan zien) groot fan van The Boss, maar dit is echt de grootste ooraids die hij ooit geproduceerd heeft.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Een hele dag? Wacht maarquote:Op woensdag 26 december 2018 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik heb vorig jaar een keer een hele dag doodziek op bed gelegen en dat is inmiddels mijn angstbeeld.
-Scorpion_17![]()
Dat is met mijn 35+ zo'n beetje vaste prik na 10+ bierquote:Op woensdag 26 december 2018 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik heb vorig jaar een keer een hele dag doodziek op bed gelegen en dat is inmiddels mijn angstbeeld.![]()
![]()
Ik waardeer hem best, maar niet met zo veel nummers in de lijst.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Springsteen hier zo gewaardeerd word.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Omdat Santanaquote:Op woensdag 26 december 2018 23:23 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom is Santana dan wel bekend en Vai niet? Net zo virtuoos.
Broes
Die eerste 4 albums
Omdat hij gewoon steengoed is?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Springsteen hier zo gewaardeerd word.~FEYENOORD~
Ik ook niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Springsteen hier zo gewaardeerd word."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Blij dat het niet aan mij ligt...quote:Op woensdag 26 december 2018 23:24 schreef Keyos het volgende:
Ben (zoals iedereen wel kan zien) groot fan van The Boss, maar dit is echt de grootste ooraids die hij ooit geproduceerd heeft.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Tsja, dan moet je eens de live versies van Jungleland of Racing in the Streets draaien.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Springsteen hier zo gewaardeerd word.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
ja joop werkte aan een droom en inmiddels weten we hoequote:Op woensdag 26 december 2018 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is toch een tijdje het nummer van FC Twente geweest? Ik vind het niets.
De vaste jaarprogrammering is grotendeels hetzelfde bij de Top dus nee.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij doet het prima ja. Volgend jaar op de plek van Gijs aub♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Twente is anders ook niet veel meer.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is toch een tijdje het nummer van FC Twente geweest? Ik vind het niets.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Dit is dan zo'n compleet overbodige Springsteen. Hier liever Meeting Across the River.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pff, nou je zoekt maar een andere verjaardag.![]()
![]()
![]()
Kloptquote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Twente is anders ook niet veel meer.
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:24 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Dat is met mijn 35+ zo'n beetje vaste prik na 10+ bier![]()
![]()
ja kut is dat he, met de leeftijd komt ook dit soort ongein kijken
![]()
DE WIJKEN INquote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja joop werkte aan een droom en inmiddels weten we hoe![]()
![]()
Ik ben 25 en begin al te merken dat ik oud word als het om drank gaat.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik heb vorig jaar een keer een hele dag doodziek op bed gelegen en dat is inmiddels mijn angstbeeld.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tegen beter weten in heb ik maar weer een biertje gepakt
Dromen zijn bedrog.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is toch een tijdje het nummer van FC Twente geweest? Ik vind het niets.![]()
Ik ben een oude man aan het worden en ik trek het allemaal niet meer zo goed.
Ik duik het bed in.
Fijne avond allen!!
My friends all drive horses![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tsja, dan moet je eens de live versies van Jungleland of Racing in the Streets draaien horen.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Trustequote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik duik het bed in.
Fijne avond allen!!
Ik ookquote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef MTheBassman het volgende:
Tegen beter weten in heb ik maar weer een biertje gepakt![]()
![]()
Racing In The Streetgenotquote:Op woensdag 26 december 2018 23:26 schreef FlyingEagle het volgende:
Zijn echt goede nummers staan niet eens in de top2000♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
welterusten oude manquote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik duik het bed in.
Fijne avond allen!!
En de voetbalploeg ook nietquote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Twente is anders ook niet veel meer.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ach op zondag mag dat tochquote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef MTheBassman het volgende:
Tegen beter weten in heb ik maar weer een biertje gepakt
~FEYENOORD~
Gijs moet dan ook weg de rest van het jaarquote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De vaste jaarprogrammering is grotendeels hetzelfde bij de Top dus nee.![]()
Doe ik tijdens Bastille ff.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef MTheBassman het volgende:
Tegen beter weten in heb ik maar weer een biertje gepakt|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat geldt voor de meeste artiesten in de lijst.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik waardeer hem best, maar niet met zo veel nummers in de lijst.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
Kinderen maken meer kapot dan je lief is. Maar het komt ooit weer goedquote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik duik het bed in.
Fijne avond allen!!Slaap lekker
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik duik het bed in.
Fijne avond allen!!
~FEYENOORD~
Sweet dreams (underrated van Queen B, hoort er in)quote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik duik het bed in.
Fijne avond allen!!![]()
De moeite van het proberen waardquote:Op woensdag 26 december 2018 23:26 schreef JaneDoe het volgende:
kunnen we niet gelijk doorspoelen naar fischer z?![]()
![]()
Ik duik het bed in.
Fijne avond allen!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Ik duik het bed in.
Fijne avond allen!!slaap lekker tot morgen
![]()
Woensdag is meestal de wekelijkse borrelavond van mijn studentenvereniging, dus misschien is dat hetquote:
Bastille ken ik niet van nummers maar ik word er niet heel enthousiast van als ik het allemaal hoor zoquote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Deze ken ik niet eens 😳For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Dat in de wereld (lees:Nederland) mensen zo gek zijn geworden dat ze hierop gewoon stemmen.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dacht altijd dat ze dat soort dingen op donderdag dedenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Woensdag is meestal de wekelijkse borrelavond van mijn studentenvereniging, dus misschien is dat het
~FEYENOORD~
You don't wanna fuck with us
British to the very last
Klinkt als een kleuter.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
De eerste keer dat ie in z'n noten werd getrapt.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Wat een matig uur is dit zeg.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Anarchy in the UKquote:Op woensdag 26 december 2018 23:28 schreef djenneke het volgende:
You don't wanna fuck with us
British to the very last
Klinkt als een kleuter.
-Scorpion_17![]()
De leeftijd he?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben het over 2 minuten weer vergeten.![]()
In Groningen telt zowat elke dag behalve zondag als borreldag als je je ertoe kan zettenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:28 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dacht altijd dat ze dat soort dingen op donderdag deden
*proest*quote:Op woensdag 26 december 2018 23:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De eerste keer dat ie in z'n noten werd getrapt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ik kan dat niet helemaal uit de tekst opmakenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De eerste keer dat ie in z'n noten werd getrapt.
Heb je de eerste helft ook gepakt? Zat best wat genot bij.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een matig uur is dit zeg.![]()
Kans best, wiskey per uur vanaf vanmorgen 8 uurquote:
Volgens mij voelen wij elkaar qua muziek wel goed aan haha.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Blij dat het niet aan mij ligt...The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
5 glazen whisky in een flesquote:Op woensdag 26 december 2018 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, er zitten maar 5 glazen in een fles, en meer dan een fles per dag vind ik not done![]()
![]()
Doe dan die zondag ook meepakkenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In Groningen telt zowat elke dag behalve zondag als borreldag als je je ertoe kan zetten![]()
![]()
Weten jullie nog dat uur tussen 16 en 17u vanmiddag? Wat een genot.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ik wilde dat we een ober hadden
Zal wel een klein whiskeyflesje zijn danquote:
Live gezien dit jaar op Paaspop, was dikke prima dar BastilleIf you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.![]()
Goed genot van het eerste half uurquote:Op woensdag 26 december 2018 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een matig uur is dit zeg.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Mwah.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:29 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Heb je de eerste helft ook gepakt? Zat best wat genot bij.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Toen liep ik in IKEAquote:Op woensdag 26 december 2018 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Weten jullie nog dat uur tussen 16 en 17u vanmiddag? Wat een genot.Lach mij nu uit.
![]()
Mijn referentie was juist Groningen om het de dichtstbijzijnde studentenstad is bij mijquote:Op woensdag 26 december 2018 23:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In Groningen telt zowat elke dag behalve zondag als borreldag als je je ertoe kan zetten
~FEYENOORD~
Altijd mooiquote:Op woensdag 26 december 2018 23:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij voelen wij elkaar qua muziek wel goed aan haha.
-Scorpion_17![]()
Stond op het Malieveld zowat vooraan, dan is het wel genieten hoor, bwoh.quote:The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Dat is een drankje waar ik nooit wat mee heb gehadquote:
Zal wel aan de leeftijd liggen
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |